Skylar
Steve odešel beze slova a Wanda se na mě pořád nevěřícně dívala.
,,Víš, že jsi mu tím ublížila." řekla stroze.
,,Kdybych s ním byla, ublížila bych mu ještě víc." odsekla jsem.
Jen se na mě přísně podívala a odešla. Co já to zase udělala. Potřebovala jsem vypadnout.
,,Petere, vymyslel jsi něco co podnikneme?" přitočila jsem se k němu.
,,Zatím ne. Napadá tě něco?" přiznal.
,,Dneska večer půjdem do nějakýho klubu." navrhla jsem.
,,Dobrej nápad. Já odejdu o půlnoci a ty tam budeš do rána." zasmál se.
Měl ale pravdu. Vždycky to tak skončilo, že já se vypařila a on tam zůstal sám tak odešel.
,,Můžu vzít i Ryana a Emily?" podívala jsem se na něj prosebně.
,,Mělo to být o nás dvou ale budiž." protočil očima.
,,Sami dva vyrazíme taky, neboj." mrkla jsem na něj a zmizela do pokoje.
--
Celý den jsem se válela v posteli a nic nedělala. Musela jsem si nechat uležet myšlenky a všechno vstřebat. Napsala jsem Ryanovi jestli by nechtěl s námi i s Emily, oba souhlasili. Okolo šesté večer jsem se začala chystat. Sprcha mě zbavila všech zatěžujících myšlenek a v uplých kraťasech a braletce jsem se cítila sebevědomě.
,,Můžeme jít?" koukl do pokoje brácha.
,,Jo jo." popadla jsem mobil s občankou a zastrčila jsem věci do zadní kapsy.
--
,,To je na mě Wanda fakt tak naštvaná, že jsem odmítla Buckyho?" ptala jsem se Petera v metru.
,,Ne jen ona. I Steve, Pietro a Natasha." povzdechl si.
,,Ale proč? Je to moje rozhodnutí." bránila jsem se.
,,Buckymu na tobě záleželo. Oni se bojí aby nevyvedl nějakou hloupost." vysvětloval.
,,Konec mluvení o Buckym. Jdeme pařit." zajásala jsem a vystoupila z metra.
Otevřela jsem dveře jednoho z barů. Do uší mi začaly bušit basy hudby. Ihned jsem zamířila k baru, kde jsem si objednala. Barman byl pohledný mladý kluk, mohlo mu být asi dvacet tři. Koukal po mně a já naopak po něm. Potřebovala jsem se odreagovat, lépe řečeno musela jsem se ožrat.
,,Už začínáš?" ozval se za mnou známý hlas.
,,Ryane!" skočila jsem mu okolo krku.
,,Taky jsi mi chyběla." objal mě nazpátek.
,,A mě si nikdo nevšímá." prohlásila uraženě Emily.
,,Aby ses neposrala." protočila jsem očima a věnovala jí objetí.
,,Tak povídej." pobídl mě Ryan a sedl si na barovou židli vedle.
Odvyprávěla jsem jim úplně všechno, ale trochu zjednodušeně.
,,Takže se ti líbí Bucky?" ptala se zaraženě Emily.
,,Jo, ale po Lukovi si potřebuju dát voraz." prohlásila jsem a kopla do sebe panáka na ex.
Očima jsem začala hledat Petera. Seděl pár metrů od nás s nějakou brunetkou. Jemně jsem se pousmála a nechala to být. Taky by to u něj nebylo poprvé.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF