,,Ta holka se k nám chtěla dobrovolně přidat a stejně přijde pozdě!" nadávala jsem.
Sraz byl ve dvě. Bylo půl třetí a Sharon nikde. Byla jsem zásadně proti aby s námi šla, ale kvůli holkám jsem jsem se musela podřídit.
,,Sky v klidu. Každý občas přijdeme pozdě. Zkus jí prosím neutrhnout hlavu. Je to fajn holka." snažila se mě přemluvit Pepper.
,,Fajn asi jako osina v prdeli." zabručela jsem.
,,Už slyším toho Steva: Sky slovník." imitovala Wanda Steva hlubokým hlasem.
Začaly se mi cukat koutky, ale chtěla jsem hrát uraženou. Kamenný výraz se mi podařilo zachovat.
,,Holky promiňte že jdu pozdě spletla jsem si čas." přicupitala k nám dámička.
S Pepper si daly pusu na tvář a s Nat a Wandou se objali. Potom přešla ke mně.
,,Osobní prostor." ustoupila jsem o krok.
,,Nechci abychom nepřítelkyně." řekla přeslazeně.
Šíleně mi někoho připomínala, ale nemohla jsem si prostě vzpomenout koho.
,,To nezní jako můj problém. Nevadí mi, že tě nemám ráda." odsekla jsem a vyšla k eskalátorům.
---
Asi hodinu jsme bloudily po obchoďáku. Wanda i Pepper už si šaty našly, ale já a Nat jsme se nemohli rozhodnout. Sharon pořád říkala: 'to jsou ty pravé' a za pět minut: 'mě asi nesluší'. V životě už s ní na nákupy nejdu. Byla hrozně falešná, ale byla jsem asi jediná, která si toho všimla. Holky jí pořád přemlouvaly, že jí to sluší, ale ona je stejně pokaždé vrátila.
Po další půl hodině jsem si i já vybrala. Sharon zalezla do kabinky s další tunou šatů.
Po chvíli vylezla: ,,Myslím, že tohle jsou ty pravé."
,,Vypadáš jako princezna." chválila ji Pepper.
,,Před tím, než kmotřička zamávala kouzelnou hůlkou." neodpustila jsem si poznámku.
Nat se na mě přísně podívala a raději to nikdo nekomentoval. Wandě se ale začaly cukat koutky, ihned ji to ale přešlo, protože ji Natasha zpražila pohledem.
,,Vždycky máme říkat svůj názor." pokrčila jsem rameny.
Nakonec si Sharon ty šaty vzala. Vybrala si i Nat a mohly jsme jet domů.
---
,,Nemohla bych jet s vámi i do Toweru? Chtěla bych se vidět se Stevem (čtěte stívím)?" plácala zase Sharon.
,,Jasně u nás budeš vždycky vítána." usmála se na ni Nat.
,,Můžeme se spolu i nachystat na večírek." navrhla nadšeně Pepper.
,,To bych ráda." přikyvovala Sharon.
,,Já bych docela nerada." vmísila jsem se do hovoru.
,,Nebuď nepříjemná." dloubla do mě Wanda.
Jen jsem protočila oči a raději to neřešila.
---
,,Ahoj." pištěla Sharon už od výtahu na Ameriku.
Ten se prudce otočil a nahodil ten svůj úsměv. Sharon k němu přiběhla a dala mu pusu.
,,No to mě poser." řekla jsem si pro sebe.
,,Sky slovník." odtáhl se od Sharon Steve.
,,Poser bylo ještě pro tuto situaci slušné slovo." odsekla jsem a raději zmizela do pokoje.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF