Skylar
Od té doby, co nás ráno odvlekli za Killianem se kromě dvou agentů, kteří zkontrolovali May, k nám nikdo nepřišel. Zrovna jsem spala, ale probudil mě ohlušující alarm. Přešla jsem rychle k mříži.
,,Jsou tady." šeptla radostně May.
Měla jsem z toho divný pocit, ale i přes to jsem se na ni usmála. Všechnu svoji energii jsem zaměřila na náramky a doufala, že to vyjde. Teď byl ten pravý okamžik sundat náramky. Něco cvaklo a tlak na zápěstí povolil. Bingo. Otevřela jsem schopnostmi celu a potom i celu May. Do věznice se přiřítil Peter.
,,Hrozně rád vás obě vidím, ale musíte ven!" křikl.
Na nic jsem nečekala, popadla jsem May za ruku a běžela. Pár hydrantů mě zaměstnalo, ale nic co bych nezvládla. Tetu si vzal po ochranná křídla Peter. Najednou se přede mnou objevila Emily. Chytla mě za ruku a luskla prsty. Teleportovali jsme se před Killiana. Nevěřícně jsem na ni koukala.
,,Emily." vydechla jsem vytřeštěně.
,,Ano?" šibalsky se usmála.
Na bundě měla vyšitý znak Hydry.
,,Jsi na špatné straně." podotkla jsem a poslala proti ní poličku s knihami.
Ona ji ale pohnutím prstu otočila proti mě.
,,Dost!" zakřičel naštvaně Killian.
,,Jistě pane." zasalutovala.
Pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Očima jsem těkala z Killiana na Emily a zase nazpátek.
,,Odveď ji." přikývl k ní.
Silně mě chytla za rameno a ocitly jsme se v cele. Stejně rychle zmizela. Tahle cela ale byla jiná. Kov měl modré odlesky. Nebyla tady ani postel. Nic. Prostě prázdná místnost. Pokusila jsem se schopnostmi otevřít dveře, ale ty jakoby je pohltily. Vibranium. Něco mi zavrnělo na prsu. Tetin mobil! Vyhrabala jsem ho z výstřihu a zvedla to.
,,Ano?" promluvila jsem potichu.
,,Zkus ten hovor udržet co nejdýl."přikázal z druhé strany Stark.
Znovu jsem vrátila telefon na své místo. Někdo vešel do místnosti.
,,Tady už tě nenajdou." promluvila Emily.
,,O kolik se chceš vsadit?" ušklíbla jsem se.
To ji evidentně naštvalo. Sedla jsem na zem a čekala co bude dál.
,,Škoda že nejsi na dobré straně." usmála se.
,,Jsem na dobré straně." odsekla jsem.
,,Ne vždy dobrá strana je strana dobra." ušklíbla se a odešla.
Protočila jsem nad tím očima. Teď už mě nic nepřekvapí. Znovu jsem vytáhla mobil. Hovor už Stark típl. Byla tam jen SMS: 'Jsme na cestě.' Sama pro sebe jsem se usmála. Teď už jen čekat.
Peter
May jsem odvedl, ale Sky se nikde neobjevila. Znovu jsme prošli celou dobitou základnu, ale Sky nikde. Jakoby se po ní slehla zem.
,,Jdeme do quinetu. Najdeme ji." poplácala mě po zádech Nat.
,,Nechala si u sebe můj mobil." vzpomněla si May.
Všichni jsme se rozběhli ke quinetu. Tony zavolal na Mayino číslo.
,,Ano?" ozvalo se.
,,Zkus ten hovor udržet co nejdýl." přikázal.
ČTEŠ
The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)
FanfictionMít bratra Spider-mana? Jeden mi bohatě stačí. Umístění: #1 natasha (11042021) #2 steverogers (10042021) #3 shield (12042021) #1 ironman (12042021) #1 avengers(19042021) #1 bucky AVENGERS FF