2. Bölüm: "Herkül'ün On İki Görevi"

35.7K 2.5K 4.9K
                                    




2. Bölüm: "Herkül'ün On İki Görevi"

RED, Breathe Into Me (Acoustic Version)

Florence + The Machine, Seven Devils


Herkül, gözlerini dünyaya ilk açtığında, dünyanın en güçlü insanı olacağından habersizdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Herkül, gözlerini dünyaya ilk açtığında, dünyanın en güçlü insanı olacağından habersizdi.

Ancak henüz bir çocukken onu öldürmek isteyen Hera'nın gönderdiği yılanları boğarak öldürdüğünde kaderi belirlendi ve hissettiği o öfke, iki kişiyi yakarak öldürene kadar ruhundan silinmedi.

Ellerini günaha sürmek, arınma umudunu beraberinde getirirdi ancak umut kırık bir camdı, birleştirmeye çalışılırsa kendisini tutan eli yaralayıp kanatırdı.

Herkül, suçlarından ve tüm günahlarından arınmak, sonsuzluğa kavuşmak için hiçbir silahın kürküne işlemeyi bile başaramadığı Nemea Aslanı'nı boğarak öldürmüştü.

Bir günahı ruhundan atmak için başka bir günah işlemek.

Kurtuluşun ışığına ulaşmak isterken sonsuz karanlığı kabullenmek.

Etrafta bahsettiği o dört adamdan bile iz yoktu. Bu gece kimse bu mekana buradan giriş yapmamış gibi bomboştu her yer. Gözlerim ilerlediğimiz karanlık koridorun duvarları arasında dolaşırken kafamın içinde dolanmaya başlayan karga sürüsünü kovmak için çabaladım.

Tek kelime etmeden otoparka, giriş yaptıkları depodan daha farklı bir yere indiğimizde onun Nadya ya da Odkan'dan fazlasıyla kopuk olduğunu fark etmiştim.

Hedeon Narbekov sürüden ayrı gezen bir Aslan'dı.

Yalnızlığın beraberinde getirdiği gerçek güç müydü? Sürüden ayrılmak bir içgüdü müydü?

Kafasının içinde ne dönüp duruyorsa bunu çok önceden planlamıştı, farklı bir girişten açılan farklı bir deponun içinde, siyah bir Lamborghini duruyordu. Narbekov'un her şeyi planladığını sadece onun yüzüne bakarak anlayabiliyordum, ela rengi gözlerinin gölgesinde kaderin zarları çift altıya düşmüş bir şekilde bekliyordu. Çizilen yolu kabullenecek birine değil, o yolu kazıyarak tekrardan çizecek birine benziyordu.

Köstebeklerden haberi vardı. Benden haberi vardı. Bu gece onun peşine düşeceğimi biliyordu. Kenan Karan ile anlaştığımı biliyordu. Kenan'ın adamlarının mekanın içinde olduğunu biliyordu.

Her şeyi biliyordu.

Önlem alabilirdi. Dedikoduları durdurabilirdi ancak o hiçbir şey yapmamıştı. Normalde adım attıkları hiçbir mekanın haberi gelmemesine rağmen bunun haberi gelmişti, herkesin mekana akın ettiğini bildiği halde hiçbir şeyi gizlememiş, hedef şaşırtmamıştı.

DUZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin