Merhabalar. :) Bölümü ne yazık ki yine berbat şartlar altında atıyorum. :( Lütfen giren herkes oy ve yorumlarını eksik etmesin. Motivasyon açısından iyi geliyor bana. ^^Twitter: @/davincitookapen
Instagram: @/ hazel.noya
İyi okumalar!
22. Bölüm: "Aslanlar, Kurtlar ve Diğerleri"
Bratia Stereo, Ayayay
3 Sene Önce
Nikolai Narbekov
İsmim Nikolai.
Zafer demek.
Komik, değil mi?
Uzaktan gören bir insanın ev değil de şato diye adlandıracağı bir evde, Narbekovların en büyük oğlu ve ilk varis olarak doğdum. Doğduğum ilk günden beri kim olduğumu ve ne kadar önemli olduğumu farkındaydım çünkü kulağıma fısıldayan seslerin hepsi aynı şeyi söylüyordu. Akşam yemekleri için buluşulan masalarda en popüler olan, her zaman benim oturduğum masa olurdu. Ben elime kadehi almadığım sürece yemek başlamaz, ben sıkılmadığım sürece bitmezdi. Ben ne istersem o olur, ben ne istemezsem o olmazdı. Gözler üzerimdeydi ve itiraf etmek gerekirse bakışları kimsenin taşıyamayacağı kadar iyi taşıyordum. Onları yükümün hafif olduğuna inandırıyordum. Böylece hepsi olduğum yeri arzulayacaktı ve her gece, orayı kaldıramayacakları gerçeği ile acımasız bir şekilde yüzleşip bana daha çok saygı duyacaklardı.
Nasıl kral olunur, biliyor musunuz? Size bunca zaman ne anlattılar? Çok zeki olmanız gerektiğini, belli ki. Çalışmanız gerektiğini ya da... Daha fenası, her şeyi feda almayı kabullenmeniz gerektiğini... Değil mi?
Bu yalanlar beni güldürüyor.
Asırlardır anlatılan her şey bir yalandan ibaretse... Nasıl Kral olunur o zaman? Cevap basit. Yapmanız gereken tek bir şey vardır.
Ben Kral'ım demek.
Ne olmak istiyorsanız o olabilirsiniz, sadece buna insanları inandırmanız gerekir. Bunu öğrendiğimde çok küçük bir yaştaydım ve şansıma, bana dünyanın en iyi öğretmeni denk gelmişti. Babam. Dünyaya adımını atmış en acımasız adam. Güç için kendi öz kardeşini kendi elleri ile öldüren, tanıdığı herkese zarar vermekten zevk alan bir narsist. Ama tarih onu böyle anmayacaktı. Çünkü içindeki canavarı sadece kapalı kapılar ardında gösterecek kadar çakaldı.
Babamın her şeyi olarak büyüdüm. Dokunulmaz, güçlü, zeki, şanslı. Bir Narbekov olmak tam olarak bu anlama geliyordu.
Babamın bir soy ismiyle yarattığı tüm bu miras, bir yalandan ibaret. Biz Narbekovlar, şanslı değiliz. Güçlü değiliz. Dokunulmaz değiliz. Ve en fenası... Zeki değiliz. Ama insanlar babamın yarattığı bu masal sayesinde, öyle anıyor. Ve her zaman da öyle anmaya devam edcekler.
Neden biliyor musunuz?
Çünkü Kral onlara, böyle söyledi.
İnanmaktan başka çareleri yoktu.
Ne olmak istiyorsanız, onun gibi davranırsınız ve böylece dünyada sarsılmaz bir yer elde etmiş olursunuz. Mayanızda ne olduğu kimsenin umurunda değildir, bundan haberleri dahi olmaz çünkü. Önemli olan takip ettikleri adımlarınızdır, hamlelerinizdir, ağzınızdan çıkanlardır. Savaş bittiğinde kim ordudaki kahraman askerleri anar? Herkesin umurunda olan tek kişi uzaktan emir veren komutan olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUZAH
Teen Fiction❝Hiçbir silah sana elinde patlamayacağının garantisini vermez.❞ ASLANLAR SERİSİ, KONRULUN KAFESİ ve DUZAH kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlarsanız başlayın illa ki spoi yiyeceksinizdir. İstediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.