17. Bölüm: "Katilini Sevmek İçin Nedenler"

33K 2.5K 4.7K
                                    




Merhaba. Bölüme geçmeden önce kısa bilgiler vermek istiyorum çünkü gördüm ki geçen bölümün sonunda sonra çoğu kişinin aklı karışmış. Okumakta bulunduğunuz kitap, DUZAH, ASLANLAR SERİSİ olarak adlandırdığım bir serinin içinde yer alan bir kitap. DUZAH'ın baş karakterlerini zaten biliyorsunuz, şu an burada olduğunuza göre. ASLANLAR SERİSİ'nin bir diğer kitabı da KONRULUN KAFESİ ve onun baş karakterleri de en baştan beri gördüğünüz Odkan ve diğer bölümde gördüğünüz Natasha. Ve ASLANLAR SERİSİ'nin son bir kitabı, HENÜZ YAYIMLANMAMIŞ olan bir kitap. O kitabın baş karakterleri de Roberto ve Alina, yani 16. Bölüm'ün sonunda gördüğünüz karakterler.

Bu yüzden yorumlardaki insanlar onları tanıyor çünkü gerek Twitter'dan gerek Instagram'dan kitaplarla ilgili paylaşımlar yapıyorum. Yani bir şeyi kaçırmadınız, yanlış kitaptan başlamadınız çünkü serinin zaten bir sıralaması yok.

Bağlantılı serileri bir puzzle gibi yazmayı daha çok seviyorum, mesela bu kitapta daha KONRULUN KAFESİ'nde öğrenmedikleri bir şeyi öğrendiler geçen bölüm, onda da öğrenecekler zamanı gelince tabii ama kitaplar arası böyle ufak spoiler dolaştırmayı seviyorum, yani o kitaplarda da bu kitapla alakalı şeyler mutlaka olacaktır ama okumak zorunda değilsiniz, her kitap bağımsız, önünde sonunda sizi ilgilendiren şeyleri kendi kitabında okursunuz. Sadece akılların karıştığını ve yanlış kitaptan mı başladık ya sorgulamalarının yaşandığını gördüğüm için duruma el atmak istedim. Bu bilgilendirmeyi o yüzden yapıyorum.

Kısaca söylemek gerekirse, doğru yerdesiniz. Yorumlarda spoi verenler de okudukları şeylerden dolayı değil, benim düşük çenemden dolayı biliyorlar çoğu şeyi. Çünkü Twitter'da çok fazla konuşuyoruz bölümlerden sonra ve ben spoinin dozunu hep kaçıran bir yazar oldum.

Bölümlerden önceden haberdar olmak için Instagram hesabımı takipleyebilirsiniz. İsmim orada hazel.noya. Twitter ismim ise davincitookapen. Gizli hesapları kabul etmiyorum çünkü o zaman sohbetin bir anlamı kalmıyor. İsteklere yetişmem biraz uzun sürüyor. Aktif oldukça her gün birilerini almaya çalışıyorum. Onun dışında bir de beni buradan takip edebilirsiniz, attığım duyurulardan haberdar olursunuz.

Falan filan... Bölüm öncesi konuşmaları HİÇ sevmiyorum, anlamışsınızdır, hep çok kafa açmışım gibi hissediyorum. (Mecburum...) Bölüm sonrası konuşmaları da pek sevmiyorum aslında hiç BÖLÜM NASILDI YA kutucuğu koyduğumu gördünüz mü siz çünkü ben hiç görmedim de... (Şu an ani bir kararla bu bölümün sonuna koymaya karar verdim bir sürü şey soracağım size. O sırada sorduğu soru: Perva sizce hangi dağdan inmiştir?) Finallerim dün akşam bitti ve nefesi bölümde aldım yani o yüzden bu notu gecenin altısında, aslında sabahın altısında yazıyorum o yüzden ne dediğimi, ne anlattığımı da pek sorgulamayın şu an bu okuduğunuz bölümü bitirdim, muhtemelen siz bu bölümü akşam okuyor olacaksınız. Eğer son saniyeye kadar gelebilmiş, tahammül edebilmiş olan okurlarım varsa onları ÖPÜYORUM ve sonunda BÖLÜME UĞURLUYORUM EFENDİM.

Benden iyi okumalar ve bol öpücükler, sizden de bol yorumlar ve bol oylar olsun bence...


17. Bölüm: "Katilini Sevmek İçin Nedenler"


breathe, One More Try


Uyandığımda arabanın arkasında yatıyordum.

Yağmur damlaları cama çarpıyordu, gözlerimi sonunda aralayabildiğimde gökyüzünün tamamen gri olduğunu fark ettim, Ankara'ya geldiğimizi anlamam çok uzun sürmemişti bu yüzden. Arabanın içinde ısıtıcı çalışmasına rağmen ellerim buz kesmişti. Gözlerimi Tolun'a ait olan Mercedes'in cam olan tavanından alıp yanıma baktığımda Perva'nın hemen yanımda oturduğunu gördüm. Aslında, yanımda oturuyor da sayılmazdı çünkü kafam kucağındaydı. Ayaklarımı tamamen uzatmış ve onu küçücük bir yere sıkıştırmıştım. Oturuyor vaziyette olmasına rağmen onun da kafası arabanın koltuğuna yaslıydı ve gözleri kapalıydı. Uyuyor gibi duruyordu ama uyuduğunu sanmıyordum.

DUZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin