Instagram: @/sabahayolculuk
@/ aslanlar.serisiTwitter: @/sabahayolculuk
Spotify'da da "Duzah" yazarak çalma listesini bulabilirsiniz.
Yorum ve oyları da unutmayalım. <3 İyi okumalar!
9. Bölüm: "Moskova Kadar Soğuk"
PVRIS, eyelids
no clear mind, alone and together
Lana Del Rey, cinnamon girl
2015 Aralık"Hava bugün çok soğuk. Sanırım bu geceki planımız iptal olacak."
Perva gülümseyerek Odkan'a döndü. Bakışları neredeyse boştu. Ama dudaklarındaki alaycı kıvrım başka bir hikâye anlatıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun?" diye sordu Odkan. Gereğinden fazla eğlendiği kesindi. Ayağı ile bir ritim tutarak omzunu aynaya yasladı ve gözlerini Perva'nın üzerinde gezdirdi. Dikkat ettiği tek şey giydiği siyah postalların gereğinden fazla çamurlu olmasıydı. Dışarıda yağmur yağmıyor, diye düşündü. Hâlâ dağ evine gidiyor olmalı. O eski kulübeyi tabii ki satmadı. Babasını dinlemedi. Zaten ne zaman babasının sözünü dinledi ki?
"Ne zaman büyüyeceğini düşünüyorum," dedi Perva alaycı bir ifadeyle. Odkan'ın postallarına baktığını fark etmişti, bağlantıyı kurabildiğini de biliyordu ama umurunda değildi.
"Büyüdüm ya," dedi Odkan gülerek. Sırtını yasladığı yerden doğrulmuş ve dimdik durarak Perva'nın yanına gelmişti. "Bak, aynı boydayız artık." Perva ona aynı bakışlarla bakmaya devam etti. İstediği cevabı alamayınca Odkan homurdanarak sırtını aynaya yasladı. "Hep sıkıcıydın ama bu aralar ayrı bir huysuzsun."
"Ya da sadece etrafımda dolanmanı istemiyorumdur," diye cevapladı Perva.
"Hâlâ mı kızgınsın?" diye sordu Odkan. "Ne zaman geçecek? Ortada elle tutulur bir şey bile yok."
Hâlâ kızgın olduğunu biliyordu. Kendini nasıl affettirmesi gerektiğini bildiği gibi. Hiçbir zaman işine gelmezdi. Bu yüzden gerçek bir özür dilemek yerine kendinden bıktırana kadar Perva'nın etrafında dolanıyordu. Bu onun özür dileme yöntemi olabilirdi tabii. Perva daha fazlasını beklemediği için, o da daha fazlasını neredeyse 8 yaşından beri vermiyordu.
"Kızgın değilim oğlum," dedi Perva umursamaz bir sesle. "Sen benim kızgın olduğumu nerede gördün?"
"O zaman neden ters ters konuşuyorsun lan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUZAH
Novela Juvenil❝Hiçbir silah sana elinde patlamayacağının garantisini vermez.❞ ASLANLAR SERİSİ, KONRULUN KAFESİ ve DUZAH kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlarsanız başlayın illa ki spoi yiyeceksinizdir. İstediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.