Merhaba. Oylar ve yorumlar unutulmasın.Hemen her bölüm yazdığım klasikleşmiş şeyleri tekrar yazayım. Duyurular için burayı ve Instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Bölümlerin ne zaman geleceğinden haberiniz olmuş olur. Twitter hesabımda da sohbet ediyoruz, genelde spoiler veriyorum, eğlenceli bir ortam oluyor. Hesaplarım deathlessniks ve davincitookapen.
Kitabın çalma listesi için Wattpad profilimdeki linke gidebilirsiniz. Orada tüm kitapların çalma listesi var.
Bu arada, bilmeyenler için bir açıklama yapayım. DUZAH, KONRULUN KAFESİ ile bağlantılı bir kitap. Aynı seri içindeler ve burada baş karakter Perva iken orada Odkan. Ben bağlantılı kitapları daha çok puzzle gibi yazmayı seviyorum. Detayların birbirini tamamlamasını seviyorum yani. O yüzden, kitaplar birbirleri için de ufak spoiler barındırıyorlar. Orada Adrian Rozanov'un neden öldürüldüğü geçiyor mesela. Böyle ufak detaylar var her kitap için. Okumak zorunda değilsiniz ama okursanız evrene daha çok hakim olursunuz. Yine de her kitap kendi içinde bir bütün ve özellikle de baş karakterler ile ilgili olaylar zaten kendi kitaplarında geçer.
Bu arada bu bölüm DUZAH'ın ilk kitabının finali. Haberiniz olsun.
Bu kadar kafa ütülediysem yeterli... Zaten kesin atlamışsınızdır buraları...
İyi okumalar. Bu bölümü çok sevdim. Bakalım siz de sevecek misiniz...
15. Bölüm: "Yaşamın Yasını Tutmak"
mor ve ötesi, linç
Balthazar, Bunker
Born Human, Roundabout
PVRIS, TAKE MY NIRVANA
1990
"Dua ediyor musun?"
Elindeki sarılmış sigarayı dudaklarına götürdüğünde gözlerini kısarak karşısındaki genç adama baktı. Üniversitenin kampüsünün içindeki banklardan birinde oturuyorlardı, şaşırtıcı şekilde kar yağmıyordu ama hava o kadar soğuktu ki yüzü kıpkırmızı olmuştu. Etrafta hiç kimse yoktu, saat akşamın altısına geliyordu ve hava kararmak üzereydi. Soğuk bir rüzgar estiğinde genç kız ürpererek üzerindeki kabana sarıldı ama yanında oturan adam soğuğa tepki bile vermedi.
Kafasının içi doluydu. Buradaydı ama aslında burada değildi. Düşünüyordu. Nasıl her şeyi berbat ettiğini ve nasıl toparlayacağını düşünüyordu. Ama kafasının içindeki sorulara hiçbir cevap bulamıyordu. Yıllarca hayatını babası için yaşaması gerekmişti, yanlış olduğunu biliyordu ama düzen buydu, bozmasının ona daha büyük bir hasar getireceğini düşünerek ve etrafında kimsenin buna cesaret edemediğini fark ederek büyümüştü. Sonra bir kızla tanışmıştı ve her şey tepetaklak olmuştu.
"Katoliğim," dedi adam sadece, elindeki sigarayı izlerken. Bunun genç kızın sorusunun cevabı olmadığını farkındaydı. Her zaman böyle garip sorular sorardı. Kafasını kaldırıp karşısındaki kıza baktığında, "Sen etmiyor musun?" diye sordu. Onun hakkında hiçbir şey bilmediğini fark ediyordu böyle konuşmalarda. Ve hakkında hiçbir şey bilmediği birine böylesine delice bir bağ ile bağlanmış olması garip geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUZAH
Teen Fiction❝Hiçbir silah sana elinde patlamayacağının garantisini vermez.❞ ASLANLAR SERİSİ, KONRULUN KAFESİ ve DUZAH kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlarsanız başlayın illa ki spoi yiyeceksinizdir. İstediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.