19. Bölüm: "Sürüye Sızan Çakal"

26.9K 2.8K 6.2K
                                    



Merhabalar! Bu bölüm kadromuza yeni kişiler katılıyor. Benim çoooook sevdiğim kişiler. :) Oylar ve yorumlar unutulmasın. Oyları 2.5bin yapabilirsek çok mutlu olurum. ^^ Bana ulaşmak ve yeni bölüm duyurularından haberdar olmak için Instagram hesabımı ve burayı takip edebilirsiniz. Instagram'da ismim hazel.noya

Ayrıca Wattpad profilimde Spotify hesabımın linki var. Kitapla ve karakterlerle ilgili çalma listelerine oradan ulaşabilirsiniz.

İyi okumalar dilerim. :)

koda, touch
Ramsey, Bad Bad Bad
Ramsey, Home To You

19. Bölüm: "Sürüye Sızan Çakal"


Soğuk savaş sonrası Kızıl Mafya'dan dışlanan dört aile Aslanlar adında bir örgüt kurarak kendi hakimiyetlerini kurmaya karar verdiler. Bir daha bir ayaklanmaya ve dışlanmaya maruz kalmamak için dört aileden seçilen birer üyenin imza attığı bir anlaşma ile sonsuza kadar değişmeyecek kurallarını belirlediler.

Kural I: ASLAN HER ŞEYDEN ÜSTÜNDÜR. Üyelere Aslan, kurucu aile üyelerine ise Pençe denir. Sadece dört kurucu aile vardır. Narbekovlar, Olovlar, Borisovlar ve Elemler.

Kural II: Tek gerçek lider, Leo ismi ile anılır. Leo bir Pençe ailesine üye olmak zorundadır, normal bir Aslan, ne kadar iyi bir lider olursa olsun Leo olmaya hak kazanamaz.

Kural III: Örgütte meşrutiyet anlayışı hakimdir. Leo olmaya hak kazanan kişinin yaptıklarını denetlemek için geri kalan üç Pençe ailesi içlerindeki en güçlü iki kişiyi -bu istisnai durumlarda tek kişi de olabilir- oylama ile seçerler ve Leo'yu denetlemek için bir meclis oluştururlar. Bu meclis en az 3, en fazla ise 6 kişi olabilir. 3 kişinin sağlanamaması durumunda meclisin varlığı ortadan kalkar.

Kural IV: Leo eğer bir şeye karar vermek ya da kural değişikliğine gitmek istiyorsa Pençeler tarafından seçilen meclisin oy çoğunluğunun onun leyhine olması gerekir. Ama meclis kendi arasında oy çoğunluğuna vararak bir kural ya da hamle belirlediğinde, Leo bunu onaylamıyorsa o kararın hiçbir hükmü yoktur. Oy çoğunluğunun sağlaması hiçbir anlam taşımaz. Son karar her zaman Leo'ya aittir. Bir kuralı sadece o değiştirebilir. Örgüte dair kararları sadece o alabilir.

Kural V: Pençe ailelerinden birine bağlılık yemini eden üyelere Destekçiler denir. Aslan üyelerinin her biri Destekçi olmak zorundadır. Kararsız kalan üyeler örgütün içinde hoş görülmez ve dışlanırlar.

Kural VI: Destekçilerin varoluş amacı her ailenin dengesini sağlamaktır. Herkes Leo'ya itaat etmekle sorumlu olsa da her bir üyenin sadakati başka bir aileye ait olabilir. Bu durumda Leo, onun destekçisi olmayan üyelere kötü davranamaz, herkese aynı yaklaşmak zorundadır. Destekçiler taraflarını seçtiklerinde o aileye bağlılık yemini etmeli ve bir anlaşma imzalamalılardır ama taraflarını dışarıya açıkça belli etmemelidirler.

Kural VII: Destekçilerin ettiği bağımlılık yemininin 22 senesi vardır. Doğan çocuklar yemin etmezler, babaları hangi aileye sadıksa o aileye sadık olmak zorundadırlar. Bağlılık yeminin üzerinden geçen 22 seneden sonra Destekçiler o aileye karşı yeminlerini tazelemelidirler. Ama artık o aileye sadık olmak istemiyorlarsa, başka bir aile seçebilirler. 22 seneden önce yeminini bozan damgalanır ve hor görülür.

Kural VIII: Leo bir kadın olamaz.

Kural IX: Anne ve babası arasında kilise nikahı ya da resmi nikah kılınmadan doğan çocukların hiçbiri bir Aslan ya da Pençe sayılmaz. (Sadece Katolik kilisesinin kıldığı nikahların geçerliliği vardır.)

DUZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin