Selam.Duyurular için Instagram hesabım: deathlessniks
Sohbet için Twitter hesabım: sabahayolculuk
Yorumlar ve oylar unutulmasın lütfen. İyi okumalar!
7. Bölüm: "Ordularına Yenilgi Müjdeleyen Kral"
Son Feci Bisiklet, Çar Bomba
Highasakite, Stick With You
The Fray, Heartless
Yad, Erika Lundmoen
Hiçbir silah, sana elinde patlamayacağının garantisini vermez.
Namlunun hedefi düşmanken bile, kaybetme ihtimalin varsa, nasıl kazanırsın?
Avcı gibi davranarak.
Ama ben hiçbir zaman avcı olmadım.
Pekâlâ. O zaman şimdi ne yapacağız, Bengi?
Alex karşımda duruyordu, Olga'nın abisi, Nadia'nın kuzeni, Odkan'ın en yakın arkadaşı, sikik suratıyla karşımda duruyordu ve bu yetmezmiş gibi, gözleri doğrudan yüzüme bakıyordu.
Bu hamleyi yapmadan önce bunu nasıl düşünmemiştim?
Yüzümü görüyordu. Düşman yüzümü görüyordu. Saklamam gereken tek şeyi... Canım pahasına korumam gereken tek şey gizliliğimdi artık, hayatımda kimse kalmadığından, tek başıma olduğumdan. Şimdiyse onu da bir mesaj uğruna çöpe atmıştım. Hiç düşünmeden.
Pişman mıydım? Hayır. Sara'yı bu hâlde yüz kere görsem, yüzünde de aynı şeyi hiç düşünmeden yapardım. Ama Narbekov'un bu konuda bana kızacağı kesindi... Saçmalama, Bengi. Şu an bunu düşünmenin mi sırası sence? Değil. Değildi. Arkadaşını oradan kurtar ve yüzünü görmesi ile ilgili sorunun icabına bak. Siktir. Arkadaşım mı demiştim ben ona?
Burada kimse arkadaşım değildi. Sara'ya baktığımda gördüğüm tek şey yardıma ihtiyacı olan bir kızdı, şu an için. Buradan çıktığı an, ki onu buradan sapasağlam çıkaracaktım, o yine Narbekov'un askeri olacaktı. Ve Narbekov'un askeri benim arkadaşım falan olamazdı.
"Sen kimsin lan?" diye sordu Alex yüzümü incelerken. "Nereden çıktın sen?"
Tüm dikkati bendeydi. Yüzümü öyle bir inceliyordu ki sanki ezberliyordu. Bu iyiye işaret değildi, hem de hiç değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUZAH
Teen Fiction❝Hiçbir silah sana elinde patlamayacağının garantisini vermez.❞ ASLANLAR SERİSİ, KONRULUN KAFESİ ve DUZAH kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlarsanız başlayın illa ki spoi yiyeceksinizdir. İstediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.