•
Almanya'da okulda olan arkadaşlarımla konuşmam bittiğinde yatağıma kıvrılıp uzandım.
Odamdan çıkasım yoktu.
Bugün pazardı. Restoran kapalıydı. Babam ve Kadir amca sabah gün açmadan kalkmış balığa gitmişlerdi. Annemler ise Melek teyzede kahvaltı hazırlıyorlardı. Fakat hiç gitmek istemiyordum. Annem Melek teyzenin gelinini çağırdığını söyleyince yine kara bulutlar tarafından sarılmıştım.
Bir aya yakın süredir onu görmüyordum. Restorana destek amaçlı geldiğini öğrenmiştim. Bazı davet yemeklerini yiyordu. Bende o geldiğinde mutfaktan çıkmıyordum.
Hafızamdan silebilmiş değildim. Ağlamıyordum. Ancak canımın acısı çoğalmıştı.
Şimdi gidip karısının yüzüne nasıl bakacaktım ?
Başak öncesinde arkadaşıyla plan yaptığı için ben evdeydim ve mecburen kabul etmiştim.
Güç bela yataktan kalkıp saçlarımı tepeden gelişi güzel topuz yaptım. Yüzüme yalnızca nemlendirici sürerek kalktım ve geceliğimi çıkarttım.
Dolaptan göğüs dekolteli bluzumu aldım. Altına da gri eşofman çıkartıp giyindim.
Süslenmeyi canım istemiyordu. Pek umurumda değildi.
Regl dönemimin yaklaştığını bildiğim için ayağıma beyaz uzun çoraplar giyinip yünlü terliklerimi giyindim.Telefonumla evden çıkarak hemen bir kaç adım ötede olan kapıyı çaldım. Açan kişi vicdan azabımdı.
-"Merhaba ! Hoşgeldin Bade değil mi ?" dedi güler yüzüyle.
Ağladım ağlayacaktım.
Başımı salladım.
-"Evet...hoş buldum." dedim.Gereksiz bir enerjisi ve mutluluğu vardı. Sinir bozucu.
-"Hadi gel bizde seni bekliyorduk." diyerek kapıyı kapattı. Yan yana salona yürüdük. İçim kavruluyordu.
Ben bu kadının kocasının koynunda sabahlamıştım.
Tanrım.
-"Annem iyi misin ? Solgun görünüyorsun."
Gülümsemeye çalıştım.
-"Uykum açılmadı ondandır." dediğimde gözlerini devirdi.-"Her sabah onca yolu koşuyorsun nasıl açılmaz ?" diyince Melek teyze de güldü.
-"Gitme kızın üstüne. Gel yavrum oturun. Ah güzel gelinim benim. " Melek teyze gelininin saçını okşayıp sandalyeye oturttu.
Karşılarına otururken parmaklarım titriyordu.
Kahvaltıda üçü neşeli bir şekilde sohbet ediyorlardı. İyi bir kızdı. Yalan söyleyecek değilim. Hiç kusuru yok gibiydi.
Sıcakkanlı neşeli güler yüzlü her şeyi tamamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.