•
Yatağımda başlığa yaslanmış abajurlerin ışığı altında oturuyordum. Avuç içlerimi bacaklarımda gezdirip ofladım.
Başak camın önündeki küçük pufa uzanmış eli yanağında yatıyordu.
Odamda olmak şuan için huzur veriyordu. Rahatlatıcı bir düzeni vardı. Ben gelmeden önce Başak ve annem benim için odamı hazırlamışlardı.
Sevdiğim tonlarda ve sadelikteydi.
-"Esved ondan bekleneni yapmış. Hiç tahmin etmezdim. Muhtemelen aşık olmaya biriyle tanışmaya vakit ayırmayacağını düşünmüştür. Ve böylece en mantıklısını seçmiş."Başımı salladım. Devam etti.
-"Hesap da olmayan şey ise...seninle tanışmasıydı." diyince ürperip kıpırdandım.
Saçlarımı geri ittirerek bende aşağı kaydım ve tavana baktım.
-"Almanya'ya gitmeden önce arabasında konuştuk." dememle Başak kendini yatağıma attı.
-"Ve sen bunu bana anlatmadın !" diye sessizce bağırdı.
Suçlu gibi onayladım. Ona söylediklerini birer birer aktardım.
Ağzı bir karış açık kalmıştı.
Omzunu dürttüm.
Elini kaldırdı. İşaret parmağını aramızda oynattı.
-"Esved...?"Başımı salladım.
-"Esved...sana bunları söylemesini bırak geçtim. Seninle bu kadar uzun uzun konuştu öyle mi ? Duygularını söyledi..? Bildiğimiz Esved."
Oflayarak başlığa yaslandım.
-"Evet Başak ! Niye inanamadın ?!" diye çıkıştım.Yastığı kucağına çekip kollarıyla sıktı ve poposunun üstünde zıpladı.
-"Kızım aptal mısın ?! Senin nasıl bir şeytan tüyün var ? Dünyanın en duygusuz adamını kendine aşık etmiş bir de itiraf ettirmişsin ! Sana ilanı aşk etmiş !"Ağzımı açarak gözlerimi de büyüttüm.
-"Saçmalama Başak. Abarttın şuan." diyerek ayağımla ona vurdum.Kalbimi böyle heyecanlandırmamalı.
Ne aşık olması canım ?!
Hah saçmalık.
Sadece ufak bir hoşlantı. Beğeni.
-"Ay sen kime çektin böyle ? Safsın vallahi." dedi ve yanıma yerleşti.
-"Her ne söylersen söyle. O evli." Kendime bunu her saniye hatırlatıyordum.
-"Boşanabilirler."
Başımı ona çevirdim. Ardından nefesimi üfledim.
-"Böyle bir ihtimal olsa bile...olmaz Başak." Gerçeğin en acısı karşımdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.