Y - 39

25.5K 1.3K 162
                                    

•••

Durmadan kalçamı oynattığım pozisyonda beni yatağa hapsetmek ister gibi kendini bastırıyordu.

Durmadım.

Dur demedim.

-"Seninle sevişmek istiyorum." dedim cüretkar ses tonumla.

Bu cümlem Esved'in kopmak üzere olan zincirlerinin parçalanmasına yetmişti.

Nefesinin yetmediği anlar olduğunu görüyordum. Usul usul dudaklarını dudaklarıma sürttü. Sert uzvu tam vajinama değiyordu.

İkimiz de titriyorduk. Hassas bir andı.

-"Canını yakmamalıyım. Ama kendimi nasıl tutacağımı bilmiyorum." derken çok şefkatliydi.

Şakaklarımı parmak uçlarıyla okşayıp dudaklarımdan boynuma kaydı. Küçük şehvetli ısırıklarına dilini katıyor emerek acısını alıyordu.

İnlemekten dudaklarımı kapatamıyordum. Dilim damağım kurumuştu.

Pürüzlü avucu göğsümü yoğururken ucunu parmaklarıyla sıkıyor nefesimi kesiyordu.

Boynumda ısırılmadık yer bırakmayıp sol göğsüme uzandı. Bacaklarımın arasında olan zonklamanın nasıl dineceği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Tamamen bedenine odaklıydım. Bir an önce bu sızı geçsin istiyordum. Sabırsızdım.

-"Esved...hadi." Utanmayla yakından uzaktan ilişiğimi kesmiştim.

Göğsümü emen dudakları gerilirken kısık bir gülme sesi geldi. Bedenini yükseltip yüzünü yüzümle hizaladı.

Gece karası gözleri gözlerimi buldu.

-"Çok mu istiyorsun?" İç gıdıklayan boğuk sesine kendime inanamayarak inledim.

Alnını alnıma dayadığında aralık dudaklarıma bakıyordu.

Başımı aşağı yukarı güçlükle salladım.

Uzun kemikli parmakları karnımdan aşağıya kadınlığımın olduğu küçük bölgeye kaydı.

Refleks olarak belimi yükseltip geri kaçmaya çalıştığımda beni yatağa bastırmıştı. Uyuşan dizlerimi kırarak bacaklarımı biraz daha araladım.

İşaret parmağı vajinamın en hassas noktasına değerken orta parmağı kaygan iki dudak arasına yerleşmişti.

Okşayışlarını haykırarak karşıladım. Kadınlığımdan akan sıvılar parmaklarını iyice kayganlaştırırken vajinam da yoğun bir uyuşma vardı.

-"Çok güzelsin. Her şeyinle benimsin sevgilim." Burnunu kulağımın dibine dayamış derin soluklar alıyordu.

Bedeni üzerimde koca bir dağ gibiydi. Hararetli soluklarıyla durmadan yükseliyordu. Yavaşça dudaklarıma kapandı. Alt dudağımı dudaklarının arasına sıkıştırıp öperken elini çekmişti. İkimizin nefesleri birbirine girmiş haldeydi. Aynı sabırsız telaşla düzensiz nefesler alıyorduk.

Bacak içlerimi okşayan elleri sırılsıklam olan vajinamı biraz daha araladı. Semsert duran erkekliğini hissettim. Kalçasını hafifçe ittirdi.

Dudaklarını dudaklarımdan çekmemişti ama öpüşmüyorduk. Soluğunu tutmuş beni izliyordu.

Küçük ısırıklara benzeyen acıyla yüzleştiğimde bedenim kasıldı.

-"Kendini kasma rahatla. Geçecek. Evet bebeğim."

Sakinleştirici fısıltısıyla kasılan vajina duvarlarımı gevşetmeye çalıştım. Ancak büyüklüğü karşısında tedirgin oldukça kendimi sıkma isteğiyle doluyordum.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin