Y - 35

24.3K 1.3K 285
                                    

•••

-"Tenin...saçların...kokun benim dünyayı sevme nedenim gibi. Sanki benim hayata bağlanmam için var olmuşsun. Sanki hep benimmişsin ama çok zor bulmuşum gibi. İki dünya bir araya gelse bırakır mıyım?"

Dakikalardır kalbini dinlediğim göğsündeydim.

-"Bırakırsan...sensiz yaşayabilir miyim?"

Yorgun gözlerimiz birleşti. Aynı mutluluk parıltıları vardı. Alnımı öpüp saçlarımı okşamaya devam etti.

-"Aynı yatakta uyuyacağımız, koynunda uyanacağım ve işe giderken zorlanacağım günleri yaşamak istiyorum."

Gülümsedim. Biraz daha sokuldum ve çenesinin kenarını öptü.

-"Beni bırakıp gidebilecek misin ki?" dedim. Ardından kıkırdayınca o da gülümsemişti.

Tavanda olan gözlerini kapattı.
-"Nereye gitsem...yine sana geleceğim için rahat olurum." dedi.

Bir kaç saat önce ılık suyun altında yıkanmıştık. Karanlıkta çırılçıplak bedenlerimizi temizlemiştik. Bana giydirdiği geceliğimin sonrasında kokularımızın sindiği yataktaydık.

Onunla konuşmaya doyamadığım için uykuya yenik düşene kadar mırıl mırıl sohbet etmiştik.

Ertesi sabah yüzüme konan öpücüklerle uyanmıştım. Yatak keyfi yapmak hayal olmuştu çünkü Esved üzerine bir şort ve incecik gömlek giyinmiş öyle beni öpüyordu.

-"Kahvaltı yapacağız sevgilim. Ve çok acıktım uyanmalısın." demişti.

O tatlı sesine karşı koyamamış kalkmıştım.

Saç köpüğü ile saçlarımı taramış ensemde sıkı bir topuz yapmıştım. Ortadan ayrılmış topuzuma son kez bakıp güneş kremine uzandım.

Fondöten sürmeden güneş kremi emildikten sonra yalnızca allık ve maskara ile minik tatil makyajımı yaptım.

Son olarak deodorant ve parfüm sıkarak banyodan çıktım. Kahvaltımızı geldiğimizden beri ayrılmadığımız evden çıkarak yapacaktık.

Hazırlanmam uzun sürüyordu. Sebebi ise sürekli parmağıma dalıp gidiyor sırıtıyordum.

Dün gece yaşananlardan sonra evlenme teklifi aldığımı neredeyse unutacaktım.

Saçma sapan gülümsememi silerek yatak odasına girdim. Esved sandalyeye oturmuş ayaklarını diğerine uzatmış halde balkonda güneşin altındaydı.

Yatağın üzerine gözüm kaydı. Az önce gelen hizmetliler nevresimleri değişmiş gitmişlerdi. Fakat bu elbiseyi onların koyduğunu hiç sanmıyordum.

-"Bunu sen mi koydun ?" diye seslendim.

Başını attığı yerden kaldırıp sandalyeden kalktı. Elinde olduğunu fark etmediğim sigarasını söndürmüştü.

-"Evet. Onu giyinmeni istiyorum. " diyerek yanıma yaklaştı.

Omzuma dudaklarını bastırıp havlunun üzerinden karnımı okşadı.

-"Hım...neden ki ?" diyip gülümsedim.

-"Çok soru soruyorsun." Kalçamı avuçlayıp sıkmasıyla dudaklarımı ısırdım.

Bedenini uzaklaştırdı. Benim hala nefesim kesikti.

Sesimi çıkaramadım. Esved yatağın ucuna oturup aralık duran bacaklarının arasına ellerini bıraktı. Gözleri bedenimdeydi.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin