Y - 24

22.8K 1.3K 314
                                    


Merhabaaaa

Bir Saki fanı olaraktan bölüme en yakışır şarkıyı buraya bırakıyorum umarım severek dinlersiniz 🙌

İyi okumalar ❤❤

-"Kalkıp gitmeliyim." dedim mayışık halde.

Dakikalardır vücudumu okşayan ellerinin altında neredeyse uyku moduna geçmiştim.

-"Yine kısacık giyinmişsin. Seni bu halde gördükten sonra nasıl bırakacağım ?!" Bir anda değişen ruh haliyle göğsünden kalkıp ellerimle omuzlarını tuttum.

-"Çok kısa değil ki." diyip dudağımı ısırdım.

Baş parmağıyla çekip dişlerimin arasından alınca şaşırıp gözlerimi geriye açtım.

-"Eğer seni öpmüyorsam duramayacağım içindir. Zaten kucağımda sınırlarımı zorluyorsun." diye uyardı.

Minik bir tebessümle yüzüne yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına sürttüm.

Bu ilişkide ruhumu ele geçiren kadını tanıyamaz olmuştum. Ancak hoşuma gidiyordu.

-"Bende birlikte gitmeyi isterdim ama...maalesef. " dedim dudaklarım dudaklarına değerken.

İç çekerek sert bir şekilde öptü geri çekildi. Sarsılmıştım.

-"Akşama benimle uyumalısın. Seni yatağımda özlüyorum."

Kalbimi cayır cayır yakan cümlelerin peşinden dolgun dudağına dişlerimi geçirip dudaklarımın arasına sıkıştırdım.

Durmadan öpmek istiyordum. Ellerim sıcak vücudunda gezinsin kokusu burnumdan uzaklaşmasın istiyordum.

Boğuk inlemesi kulağıma geldi. Daha fazla şehvetle harmanlandığımda iki elimle ensesini tuttum ve dudaklarımı araladım. Dili dilimi okşayarak gezinirken istemsizce kendimi ona bastırdım.

Hırçın bir hareketle eteğimi sıkışan altımdan çekip ellerini kalçama yapıştırdı. Küçük dantel bir tanga giymiştim. Neredeyse çıplaktım.

Uzun parmakları sertçe kalça kıvrımlarıma yapışmıştı.

Kalbim sanki vajinamda atıyordu. İçimden çıkan bu iç güdüler beni yönlendirdikçe kendime inanamıyordum.

Zar zor dudaklarından koptuğumda Esved huysuzlanarak homurdandı.

-"Beni bu halde bırakıp gidemezsin." Aralık dudaklarıyla birlikte başını geriye bıraktı.

Islak dudaklarımı boynuna kondurup çekildim.

Azdım mı ben ne ?

Başak bilse benimle gurur duyardı.

-"Çok yoğun olan sen değil miydin ?" diye muzip bir tavırla sordum. İçten içe yanarken böyle toparlanmam olağanüstüydü.

Ki hala elleri kalçamdaydı.

-"Evet ama.." Başını yeniden kaldırıp nefesini üfledi.
-"Sen gidince kafamı nasıl toplayacağım ?"

Bir şey söyleyecekken durdum. Kaşımı hafifçe kaldırdım ve karnına doğru kalçamı kaydırdım. İrkilip kısık sesle inlemişti.

-"O kadın kimdi ?" diye sordum ardından dilimi ısırdım.

Dudağını ıslatıp dudaklarıma uzanmasıyla elimi ağzına koydum. Anlayınca oflayıp geri yaslandı.

-"Şuan beynimi kullanmam gereken sorular sorma. Çünkü aklım başka yerde."

Sesli gülmemek için kendimi zor tuttum.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin