Y - 13

25.4K 1.5K 328
                                    

Eve doğru döndüğümüzde Başak , Esved'e selam vermişti. Ben hiç ona gözlerimi değdirmeyerek geçmeyi planlıyordum.

Ancak öyle olmadı.

Yabancı bir adamın yanında hiç umursamadan koluma yapışıp yanına çekti.

-"Ben geçiyorum yanına uğrarım." Kim olduğunu bilmediğim adam başıyla selam verip arkadaki arabaya bindi ve uzaklaştı.

-"Bıraksana kolumu." dedim çekiştirip.

-"Bırakmıyorum. Konuşacağız. "

-"Birisi görecek bırak dedim ! İstemiyorum." diye direttim.

İyice çekti ve neredeyse göğsüne yapıştım.

-"Evin önündeyiz...hani diyorum ki karın var ya unuttun mu ?" diyen ben değil ablamdı.

Başak sert ifadesiyle diğer kolumu tuttu Esved'den ayrılmamı sağladı.

Esved onu duymamış gibi yeniden kolumu tuttu arabaya sürükledi. Başak ağzı açık kalakalmıştı.

Esved'in pes eden bir adam olmadığını tahmin etmeliydi.

-"Ne yaptığını sanıyorsun sen ?!" Arabanın içine girmek dışarıda birinin sesimizi duymasından daha iyiydi.

-"Sizinkiler bizde. Birazdan geliyoruz sen eve gir." Esved camını açmış bunları Başağa söylüyordu.

Şok içinde bakmayı sürdürdüm. Baya baya beni almış götürüyor.

-"Sana gerçekten inanamıyorum." dedim ve dirseğimi kenara yaslayıp alnımı tuttum.

-"O puştun ağzını yüzünü siktikten sonra inanırsın merak etme." dediği an başımı ona çevirdim. Şok olan yüzümü hiç umursamadı.

-"Sen delirmiş olmalısın."

Elini direksiyona vurmasıyla oturduğum yerde sıçradım.

-"Evet delirdim ! Delirttin amına koyayım ! Yüzünü benden esirgiyorsun ama elin piçleriyle gülüşüyorsun !! "

Tam bir sürü şey sayacakken durdum derin derin nefes aldım ve dikleştim.

-"Elin piçleri dediğin adamlar evli değil. Bilmeni isterim." diyip sustum.

Arabayı mahalleden uzakta cadde kenarına çekip aniden frenledi. Koltuğa elimi bastırırken geniş bedeniyle bana doğru döndü.

-"O orospu çocuğunu tutup bana cephe mi alıyorsun ?" diye adeta kükredi.

İçim dal gibi korkudan titrerken ona boyun eğmemekte kararlıydım.

-"Düzgün konuş. Ben doğruları söylüyorum. Karın seni bekliyor senin yaptığına bak ?" diye kaşlarımı çatarak kızdım.

İnsanın kendi söyledikleri kendi canını yakar mı ?

Bir anda yüzümü kavrayıp kendine çekerken o da iyice yaklaşmıştı. Neredeyse burunlarımız birbirine değiyordu.

-"Sen bana bir baksana. Ben seni kandırıyor muyum ? Bunlar doğru olmasa o piçi öldürmek ister miydim ?!" Sert soluklarıyla dudaklarıma doğru konuşurken aklım öyle uçmuştu ki sesi boğuk boğuk geliyordu.

Sertçe yutkunup ellerimi kaldırdım ve bileklerinden ittirerek geriye cama yaklaştım.

-"Seninle konuşmak istemiyorum." dedim net şekilde.

Oflayarak koltuğa geri yaslandı. Arabanın içine sessizlik hakimken bir süreliğine gözlerimi kapattım.

Ona hissettirmeden kokusunu içime çekmek muazzamdı.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin