•
Masadan topladıklarımı makineye yerleştirirken masada oturmuş sigarasıyla beni izliyordu. Sanki karşısında televizyon vardı. Öyle dikkatle bakıyordu ki kaç kere tabak düşürme tehlikesi yaşamıştım.
-"Gidip üstünü giyer misin ? Dikkatimi dağıtıyorsun." dedim en sonunda.
Gerçekten sabrım kalmamıştı.
Kasları bana göz kırptıkça yüreğim sıkışıyordu.
Basbaya karşımda sırıttı. Hatta başını geriye attı ve sigara dumanını üflerken güldü.
-"Üzgünüm güzelim ama benim manzaram daha güzel." dediğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı.
Demek ki yarım saattir gözünü kırpmadan göğüs dekoltemi izliyordu.
-"Sapıksın ! Tam bir sapık !" dedim. Utançtan kıpkırmızıydım.
Son bardağı koyduktan sonra kapattım ve ellerimi yıkadım. Mutfaktan çıkarken koridorda beni yakalamış öpücükleriyle yine keyfimi yerine getirmişti.
Üzerini nihayet giyindiğinde gitmeye hazırdık. Elimi sıkı sıkıya tutmuş otoparka inene dek bırakmamıştı.
-"Israr etme dedim sana."
Onu uğraştırmamak için taksiyle gitmek istediğimi söylüyordum fakat kesinlikle kabul etmiyordu.
Bende onu sinirlendirmemek adına sustum.
Mahallenin başında arabayı durdurmuştu. Birbirimizden ayrılmamız yine zor oldu. Onu hemen özlüyordum ve yanından gitmek istemiyordum.
Şartlar el vermeyince arabadan inmiş eve gelmiştim. Saçıma ve makyajıma dokunmadan kıyafetlerimi çıkarttım.
Uzun kollu kırık beyaz renkte bluzu üzerime giyindim. Altıma aynı tonlarda pantolon ve spor ayakkabı geçirdikten sonra yün kabanımı giyindim.
Bu seviyede dekolteden Esved'in bıraktığı iz görünmüyordu.Düşününce o nokta yanmıştı. Karnıma saplanan sancılarla bir çanta aldım evden çıktım. Dışarıda ki kasvetli ve yağmur belirtisi olan havaya göre fazla beyazdım.
Yürüyerek ulaştığım restoranda kasada duran Kadir amcaya günaydın diyerek mutfağa girdim. Bir kaç gündür boşluyordum. Mutfakta olmayı özlemiştim.
-"Kolay gelsin ! Günaydın. " Gülümseyerek girdiğim mutfakta herkesin yüzünde tebessüm oluştu ve karşılık verdiler.
-"Kuzum dolaptan salçayı verir misin ?"
Melek teyzeye salçayı verip önlüğümü üzerime giyindim.
-"Ee ne yapıyoruz ? Sipariş varsa hazırlayabilirim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.