•
Mahalleye girdiğimizde hala şarkıları mırıldanıyor yerimde kıvranıyordum.
Esved önce Başağı indirdi. Evin bahçesinden içeri girmiş geri gelmişti. Benim kemerimi çözünce uzanıp boynuna sarıldım.
-"Güzelim yürümen lazım." derken belimi tutmuştu.
-"Bacaklarım şuan çalışmıyor. Yürüyemem. Sevgilim değil misin ? Taşı beni." dedim ve daha sıkı sarıldım.
Bir şey demeden bir elini bacaklarımdan geçirip beni kucakladı. Omzuyla kapıyı kapattıktan sonra bahçeye girdi.
-"Eğlenmeye gitseydik ben sıkıldım." diye mırıldandım.
-"Göstereceğim ben sana eğlenceyi." dedi kısık seste.
Bir kaç adımla yavaşlamıştı.
-"Sevgilinle kötü konuşmamalısın Esved." dedim gözlerimi kapattım.
Pilim bitmiş bünyem artık yenik düşmüştü.
Kulağıma son çalınan sevgilin mi tepkisiydi. Sonrası karanlık.
'
Ertesi gün yoğun baş ağrısıyla yataktan kalkmış duş almıştım. Kahvaltı hazırlarken silinmiş hafızamı yoklamayla uğraşmıyordum.
Başak da gelmişti ve zar zor bir şeyler yemiş ağrı kesici içmiştik.
-"Babam birazdan uyanır toparlansak iyi olur." dedim koltukta dönerken.
Ciddi anlamda belli bir saatten sonrasını hatırlamıyorduk. Eve Esved'le geldiğimiz kesik kesik vardı ama net değildi.
Hala onunla konuşmadığım aklıma gelince koltuktan yuvarlanarak kalktım. Odama yol almıştım.
Yatağımda duran telefonumu alıp yatağa uzandım.
Esved'in ismine tıkladım. Bir kaç çalıştan sonra açılmıştı. Tedirginlikle ısırdığım dudağımı serbest bıraktım.
-"Umarım utanacağım bir şey yapmamışımdır." dedim direkt olarak.
Verdiği nefesi işittim.
-"Yapmadın demeyi isterdim."Sesindeki tını yüz ifademi dondurdu. Kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Toparlanıp oturdum.
-"Ne...ne oldu ? Ne yaptım ?" dedim.
-"Seni almaya gelirim. Yüz yüze konuşuruz güzelim."
Ah siktir.
Elimi alnıma vurdum.
-"Esved söyler misin lütfen ?"-"Söylerken yanında olmalıyım aksi halde seni sakinleştiremem."
Hayır ya bu kadar büyük ne yapmış olabilirim ?!
-"Tamam. Tamam şey sahilde buluşalım." dedim.
Görüşmeyi sonlandırıp çabucak alt kata koştum. Başak'la düşünmüş bulamamıştık.
Ben kafayı yemek üzereydim.
Babamlar restorana gidince ben daha sonra geleceğimi söyleyerek üzerime bir tayt ve sweat geçirmiştim.
Bir an önce Esved'le konuşmalıydım aksi halde delirebilirdim.
'
Dakikalardır olduğu gibi ellerim yüzümde kendimi denize atma isteğiyle oturuyordum.
-"Bir de sürekli sevişelim diyip durdun. İstersen değerlendirebiliriz."
Esved'in havayı değiştirmek amaçlı gülerek söyledikleri üzerine kafamı kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.