Y - 33

23.6K 1.3K 281
                                    

•••

İçim yanar gibi bir hisle gözlerimi araladığımda nerede olduğumu sorguladım.

Kendime gelerek kıpırdandım.

Sıcacık kollardaydım. Ve kolların sahibi mışıl mışıl uyuyordu. Göğsü aldığı nefesle inip kalkarken tebessüm ettim ve boynuna dudaklarımı bastırdım.

Kaç saattir uyuduğumu bilmiyordum. Herhangi bir saat de görünmüyordu.

Örtüyü omuzlarına çektiğimde ben çoktan kapanmıştım. Yanında zaten ufacık kalıyordum. Yanağımı hafif tüylerle kaplı göğsüne bastırırken elimi karnından beline doğru attım.

Vücudu o kadar sıkı ve şekilliydi ki resmen kıskanıyordum.

Kısık sesle bir iç çektim.

Kusursuzluk akıyordu. Ve ben bu adama sahiptim.

Şuan ki külodumu saymazsak olan çıplaklığım beni rahatsız etmiyordu.

Peki ya gece neden öyle olmuştum ? Ciddi anlamda o tutkuyu hissedip arzuluyordum. Ama bir şey beni silkelemiş çekilmeme neden olmuştu.

Sanırım bir anlıktı. Üstüne çok düşünmemeye karar verip parmaklarımı sırtına yönlendirdim. Dokunuşlarım onun irkilmesine neden olurken uyumaya devam etmesini gülümseyerek izliyordum.

Bir anda sırt üstü dönüp kolunu geriye atmıştı. Yüzünün yarısını kapatmış uyuyordu. Kıkırdamamak için zor durdum.

Ardından gözüm bedenine kaydı. Örtü sıyrılmış karnına kadar açılmıştı. Elimi kaldırdım ve dikiş izlerine getirdim. Tüy kadar hafif dokunuşlarla o günleri silmek istercesine üstünden geçtim.

Başımı kaldırıp bedenimi döndürdüm. Ağırlığımı vermeyecek şekilde karnının üzerine doğru çıkarken bacaklarım iki yanında duruyordu. Göğüslerimden dolayı bir an içim ürperse de umursamayarak eğildim. Kolunu ittirdim ve yanaklarından başlayarak öpmeye başladım.

Yanaklarını , çenesini , boynunu ve en sona bıraktığım dudaklarını.

İştah açıcıydı.

Dudaklarına yönelmiş alt dudağını kavramıştım ki gözleri pat diye açıldı. İstifini bozmadan belimi kavrayarak dudaklarımı hunharca öpmeye başlamıştı.

Sanki uykudan uyanmamış gibi enerjikti.

Aşağı eğildiğim için göğsüne değen göğüs uçlarım belirginleşmişti. Titreyerek kalçamı kucağına bıraktım. Bacaklarımın canı çekilmişti.

Bu hareketimle inlediği için kısa bir an dudaklarımdan ayrıldı.

-"Sana da günaydın sevgilim." dedim keyifle.

Dudakları kıvrılırken belimi sıkıp kendine bastırdı. Aralanan dudaklarımdan yüksek seste inleme çıkmıştı.

-"Çok tehlikeli bir durumdasın." derken sesi uykulu boğuk ve aynı zamanda aşırı seksiydi.

Dudaklarımı çene hattında gezdirdim. Öpe öpe boynuna indiğimde bedenini oynatmış kısık sesle inlemişti. Aldığı soluk öyle derindi ki beni bile ferahlatmıştı.

Boynundan gelen eşsiz kokuyla etini dudaklarımın arasına sıkıştırdım. Dilimle damağımla emerek zevkten kıvranırken vajinamın kalp gibi attığını hissediyordum.

-"Güzelim...dur yapma. Dayanamıyorum gerçekten. " Nefes nefese beni kaldırmaya çalışmasına izin vermedim.

Ancak dudaklarımı çekmiştim. Altımda hissettiğim kabarık sertliği tam olarak kasıklarıma yerleşmiş haldeydi.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin