•
Saçımın yüzüme düşmesiyle burnumu kırıştırıp elimle geri ittim ve kaşıdım.
Kıpırdanan bedenim sıcacık bir bedene sokulmuştu. Isınmış olmanın verdiği mayışıklık ile gülümseyecektim ki beynimde şimşekler çaktı.
Saniyeyle üstümde duran kolu atarak doğruldum ve çıplak olduğunu fark ettiğim göğüslerimi tuttum.
Almanca savurduğum küfürle şoka girdim. Nefes dahi almadan çattığı kaşlarıyla hareket eden adama baktım. Yan dönüp gözlerini açtı ve üzerini yokladı. Benim gibi onunda beline kadar çarşaf vardı fakat ikimizde çırılçıplaktık !
Lanet olsun !
Siktir !
-"Ne yaptık biz ?!" diye bağırdım.
Gözleri bedenimde dolaşınca bir çırpıda çarşafı omuzlarıma kadar çektim.
-"Ne bağırıyorsun bu saatte ya ?" dedi sanki normalmişiz gibi.
-"Allah kahretsin ! Arkanı dön hemen !"
Çaresizlikten bilinmezlikten ağlayacaktım.
-"Ne oluyor anasını satayım ? Bir sakin ol kızım." Gözlerini ovalayıp yukarı doğru kaydı ve yatak başlığına dayandı.
Yaşadığımdan dolayı onun çıplaklığına doğru düzgün bakmıyordum bile. Bütün gece film şeridi gibi gözümün önündeydi.
Kendi kafamı koparmak istiyordum.
-"Sakin mi ?! Sakin mi olayım ?! Sarhoştum ben ! Sarhoş ! " dedim bağırmaya devam ederken.
Yatağın kenarında gözüme çarpan külodumu görmemle uzanıp aldım ve çarşafın altından bacaklarıma geçirdim.
Parmak ucuma kadar titriyordum. Çok kötüydüm. Çok.
-"Hay sikeyim böyle işi ya."
Az önceye kadar koynunda uyuduğum yabancı adam ayaklarını yataktan sarkıtıp sırtını döndü. Hemen bende döndüm ve yerde duran elbisemi hızlıca giyindim.
Ayağa kalkarken elbisemi aşağı çekiyordum. Ağlamamak için zor duruyor dudağımı ısırıyordum.
Bütün gece öpülmekten şişmiş dudaklarım bana ihanet edercesine sızlıyordu.
-"Beni dinle. Adın her neyse...bilmiyorum bana bak." Bir anda önüme dikilince irkilip başımı çevirdim. Ona bakamıyordum. Deli gibi kendimden utanıyordum.
-"Beni buradan çıkart hemen. Çantam nerede ?" Adamı dinlemek yerine çantamı bulur bulmaz telefonumu çıkarttım.
Çekmiyor !
Tanrım delireceğim.
-"Bir şey olmadı bir sikim olmuş gibi davranma ! "
En sonunda odayı inleten sesiyle birlikte kollarıma yapıştı ve durdurdu. Kalbim ağzımda kalıverdi. Soluklanamadım.
Gecenin büyük kısmı hafızamdaydı. Fakat hepsi değil.
-"Dokunma bana. Yalan söyleme ! Çırılçıplak yatmışız adi herif !! Sarhoş olduğumu görmedin mi ?! Nasıl bunu yaparsın ?!" Ellerini savurup çıplak göğsüne yumruk attım.
-"Yeter ama lan ! Asabımı bozma gerçekten sikeceğim seni."
Edepsizliği karşısında söyleyecek tek kelimem kalmamıştı. Nutkum tutulmuş dilim damağım kurumuştu.
Bakışlarıyla dizlerimi titreten adam beni dumura uğratmıştı.
-"Pisliksin." dedim dişlerimi sıka sıka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.