•
Makyajımda yalnızca ruj ve maskara sürerek düzeltme yapıp saçlarıma yine dokunmadım. İç çamaşırlarımı çıkartıp ince bir külot giyindim.
Dolaptan ilk önce lacivert elbise seçmiştim. Fakat içime sinmeyince geri koydum. Ne şekilde olursa olsun iyi görünecek sırt dekolteli elbiselerimden birisini çıkarttım.
Altına geçen yıl baya bir para biriktirerek aldığım çizmeleri çıkarttım. Çok giymeye kıyamıyordum.
İkisini giyindiğimde kendimi çok güzel hissettim.
Parfüm sıkarken Başak odama girdi.
-"Vaoov ! Efsane olmuşsun."
O da beğendiyse tamamım demektir. Hızlıca siyah kabanımı giyindim. Başak da siyah bir kürk giyinince hazırdık.
Kapının önünde Samet'in arabasına bindik. Sokağın başında duran siyah jeep bana göz kırpıyordu.
Başak Samet'e durmasını söylediğinde benim kalbim yerinden çıkıyordu.
-"Bizi takip eder. " dedi inmeden.
Başımı sallayıp kapıyı kapattım. Bacaklarım sallana sallana arabanın ön kapısını açtım. Karanlık bir noktada durmuştu. Arabanın içi de tamamen karanlıktı. Fakat gözlerim kör dahi olsa bu kokudan onu tanırdım.
-"Yarına falan gelirsin diye düşünmeye başlamıştım." Kısık tonda söylenmesi beni sinirlendirmekten çok hoşuma gitmişti.
Küçük bir gülümsemeyle çantamı kucağıma bıraktım.
-"Bu en hızlısıydı." dedim.
Karanlıkta yüzüne sızan sokak lambası eşliğinde tebessümüne rastladım.
Yeniden doğmak gibiydi. Dünyanın en güzel oksijenini solumuş gibi huzura ermiştim.
Arabayı çalıştırıp Samet'in arabasının arkasından ilerlemeye başladı. Sürerken elinin direksiyonu kavrayışından bakışlarının sertliğine kadar hayran kalıyordum.
-"Daha çok bekleyeceğiz anlaşılan. "
Başımı eğdim ve sırıtan dudağımı ısırdım. Ellerimle oynayıp dikkatimi dağıtmaya çalışıyordum ama tamamen kopmuştum.
Tartışmadan birbirimize vedalar etmeden yan yanaydık.
Sol eliyle direksiyonu tutup sağ elini bana doğru kaldırdı. İlk önce saflığıma geldi anlamadım ancak bu çok sürmedi.
Kalbim sıkışa sıkışa elimi elinin içine koydum. Bakışları parıldarken gözlerini yoldan çekmeden elimi çekti ve parmaklarımın üzerini birer birer öptü.
Elimi her defasında öpüyor olması beni mahvediyor !
-"Bize katılmaktan rahatsız değilsin değil mi ?" diye sordum bacaklarımı birbirine bastırırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomanceBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.