Y - 19

25.3K 1.3K 251
                                    

-"Çantamı buraya bırakıyorum." dedim arabadan inmeden.

Eşyalarımı koyduğum karton çantayı kastediyordum.

Başını sallayıp indi ve benim de kapımı açarak indirdi. El ele tutuşarak girdiğimiz kulüpte ilk olarak Kaya'nın yanına gittik.

-"Hah sonunda geldiniz. Sende hoşgeldin birader." dedi Esved'e hitaben.
-"Hangisi çabuk söyleyin ?" diyerek iki askıyı kaldırdı.

-"Sağ." dedim.

Başak da onu söyleyince üzerindeki gömleği çıkarttı ve tişörtü giyindi. Bilerek bakmayıp Esved'e dönünce gözleri bendeydi.

Tebessüm ettim.

İlişki konusunda ancak bu kadar vasat olabilirim.

-"Hadi sahne senin." Kuzey kapıdan başını uzatmış söylemişti.

-"Tamamdır." dedi. Son olarak boynuna bir kaç zincir takıp odadan çıkmıştı. Bizde Kuzey'in arkasından ayarladıkları locaya geçtik.

Siyah kadife koltuğa oturup kabanımı çıkarttım ve kalçamın yanına bıraktım.

Esved'in oflamasıyla başımı kaldırdım. Kaşları elbette çatıktı.

-"Bir şey demiyorum Bade." dedi soluğunu üfleyerek.

Telefonunu çıkartıp önüne dönünce yüzüm asıldı. Birisiyle mesajlaşıyordu. Bakmayarak Başağa döndüm.

O da Selim'in gelmesini bekliyordu.

İçten içe oflayıp bluzun yakasını düzelttim. Tamam biraz açıktı ama kulüp çıplak kızlarla dolu olunca ben dikkat çekmiyordum.

Yine dayanamadım. Ellerimi kucağıma bırakıp usulca Esved'e yaklaştım. Garsonun bolca getirdiği içkilerden birini almış yudumluyordu.

-"Böyle mi oturacaksın ?" dedim duyacağı yükseklikte.

-"Şuan sinirliyim." derken bana bakmıyordu bile.

Kaya parçaya giriş yapınca bende sahneye bakmıştım. Dans pistinde olan kalabalıkta kızların çoğunluğu önlere yığılmış video çekiyordu.

Ezbere bildiğim rap parçaları insana enerji katıyordu.

Fakat bana işlemiyordu.

-"Buraya bakın !" Başak telefonunu kaldırınca saçlarımı düzeltip duruşumu değiştirdim.

Esved görünme çabasında bulunmayınca ikimizi çekerek paylaşmıştı.

Bir anda locaya tanımadığım bir adam yaklaştı. Esved hareketlenip başıyla işaret etmişti.

U şeklini alan koltukta adam Esved'in olduğu tarafa geçti. Geniş bir bölüm değildi bu yüzden elini eğilerek uzatınca bana yetişmişti.

-"Merhaba ben Kaan."

Tereddüt ederek tebessüm ettim ve elini sıktım.

-"Bende Bade." diyip bakışlarımı Esved'e kaydırdım.

-"Yakın arkadaşım Kaan." dedi açıklayarak.

-"Memnun oldum." diyince gülümsemişti. Başağın sorgulayan bakışlarını fark ettim.

-"Bade'nin kardeşi Başak. " dedi Esved ikisini tanıştırıp.

-"Umarım rahatsız etmiyorumdur. Yalnız kalınca Esved'i aradım burada olduğunuzu söyledi. Bende öyle uğradım." dedi. Sempatik bir adamdı.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin