Y - 36

21.8K 1.4K 281
                                    

•••

-"Ya Esved! Böyle mi koyulur?!" dedim hayret içinde.

Zaten kızgındım iyice beni deli ediyordu.

Dün kafede oturduğumuzda âdeta seks için erkekleri inceleyen bir kadın Esved'den gözlerini ayırmamıştı. Yiyecek gibi bakıyordu.

Kalkmak istediğimi söylediğimde bana abarttığımı söylemişti ve kalkmamıştık.

Haliyle ben sinirden Esved'i parçalamak istemiş yapamamıştım.

Gece de ona küs yatmama rağmen yine sarmalanmış öyle uyumuştum.

Bugün ise toparlanıyorduk. Öğleden sonra uçağımız vardı. Fakat Esved bey bu işten anlamadığını söyleyerek bavulun içini savaş alanına çevirmişti.

-"Şunları düzgün katlar mısın?" dedim çatık kaşlarımla.

Bavula kolunu yaslamış telefonuna bakıyordu.

-"Ya güzelim ben ne anlarım katlamaktan? Birini çağırayım yapsın diyorum yok külodumu niye elleyecek diyorsun. Ben daha ne yapabilirim?"

E haksız mıyım?

Bizim elimiz var sonuçta. Yapabiliriz.

-"Güzelim deme bana çık şuradan senin yapacağın yok." Kolunu itekleyerek bavulun kapağını tutarak kendime çektim.

-"Evliliğimizin ikinci gününde böyle olmaması gerekiyordu. "

Yerde oturuşunu düzeltip beni kucağına alacakken engel oldum ve dizlerimin üzerine oturdum.

-"Evet. Ama senin de kocan kadınlar tarafından izlenmeyi sevseydi sende böyle olurdun."

Kurduğum cümlenin saçmalığından çok o anı hatırlayınca yine sinir olmuştum.

-"Yok artık ya. Canımın içi, saçmalıyorsun kaç defa daha söyleyeceğim."

Omzumu öpünce geri kaçtım ve buruşturarak top gibi yapıp soktuğu kıyafetlerini çıkartmaya başladım.

-"Ben baktığını bile görmedim ki! Sende biliyorsun. Benim gözüm senden başka nereye kayabilir? Yemin ederim görmedim. Küsme bana bak içim daralıyor. Hem karı koca arasında küslük olur mu?" Muzip tavrıyla yeniden ve daha sert beni kucaklayınca pes edip engellemedim.

Dalgalı yaptığım saçlarıma onlarca kez öpücük kondurdu.

-"Güzel kokulu karım. Sen benim yaşama sebebimsin. Gözlerin gözlerime değmeyince sanki nefesim kesiliyor."

Bu kelimeleri güzel kullanması işleri bozuyordu. Hiç karşı koyamıyordum.

-"Gözlerin bir başkasına değer ben senin nefesini keseceğim." Dirseklerimle ittire ittire ona yüz vermeden kucağından kalktım.

Amacım biraz tripleşmekti.

Az da olsa bana yardım edince bavulları toparlayabilmiştik. Buradan ayrılacağım için üzgündüm.

Etrafta eşya bırakmadan toparlamış duşa girmiştim. Çıktığımda yalnızca taradım ve ensemde sıkı bir topuz yaparak banyodan çıktım.

Altıma yalnızca külot geçirip havluyu yatağa bıraktım. Esved bu anlarda balkonda sigara içiyordu.

Dışarıda bıraktığım tek kıyafet olan turuncu elbiseyi üzerime giyindim.

Dışarıda bıraktığım tek kıyafet olan turuncu elbiseyi üzerime giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin