•Dairede duyulan nefeslerimiz düzene girerken beni kollarının arasına almıştı. Yorganın altında kıvrılıp yattığım yatak sıcacıktı. İkimizin bedenleriyle ısınmıştı.
Olağanüstü.
-"Daha önce kimseyle uyumamıştım. Bir seninle uyudum...senden de kopamaz oldum." dedi sesi yorgun çıkıyordu.
Titrek kirpiklerim yukarı kaydı. Bakışları içime işliyordu. Dudaklarımı yumuşak şekilde öperek sırtımı okşadı.
Gerçekten hiç ilişkisi olmamış mıydı ?
Mükemmel bir adamdı.
-"İlişki yaşamamış olman inandırıcı gelmiyor." derken sesim uykulu çıkmıştı. Başımı eğip göğsüne kıvrıldım.
-"Evlenmeden önce yalnızca gecelik ilişkilerim oldu...bunu inkâr etmem. Ama severek dokunduğum kimse olmadı."
Yaşadığı geceleri tahmin etmeyecek değildim ancak yine de böyle duyunca rahatsız ediciydi. Dokunuşlarını hissedenler ona kapılıp giderdi.
-"Pekâlâ bunu şimdi konuşmayalım." Mızmız sesime karşılık göğsü sarsılmıştı.
Ona doğru biraz daha sokulunca bacağımı bacaklarının arasına alıp bana sıkıca sarıldı.
-"O zaman seni konuşalım." dedi boğuk boğuk. Aynı anda sırtımdaki eli kalçamın kıvrımına kaymış kalbimi sıkıştırmıştı.
Sıkıp gevşetti. Parmaklarıyla tüy gibi okşarken yutkunamıyordum.
-"Bu geceye özel mi böyle nefes kesicisin ?" Boynuma yönelip ısırdığı yerleri öptü. Diğer yandan parmağı kalçamın küçük kısmını kavrayan kumaşın altına girmiş baskı uyguluyordu.
Utanıyordum.
İstiyordum.
İki arada kalmıştım.
-"Beni utandırıp durma." diyip göğsünü ittirdim. Ateşler içerisinde kaldım !
Kıvrılan dudaklarıyla yüzüme eğildi. Burnumun ucunu, gözlerimi , yanaklarımı ve en son dudaklarımı öperken kendimden geçmiş mayışmıştım.
-"Seni çok seviyorum. İyi ki hayatıma girdin Bade."
Her fırsatta dile getirmesi tuhafıma gidiyordu. Daha önce hiç böyle güzel sevilmemiştim.
Sevgi gösterince güzeldi. Sevildiğini hissettirince bambaşka oluyormuş.
Kendimi dünyanın en mutlu kadını gibi hissediyordum.
Göğsünden boynuna uzandım sarıldım. Sırt üstü dönerken üzerinde kalmıştım. İki avucu kalçamda olunca rahat nefes alamıyordum.
Başımı biraz uzaklaştırıp dudaklarımızı hizaladım.
-"Beni hep böyle çok sever misin ?" diye masumca sordum.
En ufak utanç duymadan sorduğum soru karşısında önce tebessüm etti ardından sıkı sıkı bedenime sarıldı. Adeta beni kendine hapsediyordu.
-"Seni hep böyle çok seveceğim." dedi ve boynumda derin bir soluk çekti.
Onunla hiçbir şey düşünmeden sarmaş dolaş yatmak güzeldi. Ancak daha çok konuşmak sohbet etmek istiyordum. Sesi beni rahatlatıyordu.
Üstünden yana kaymak isteyince izin vermedi. Homurdanıp kalçamı kendine bastırdı. Gülümseyen yüzümü göğsüne yasladım. Bizi güzelce örttü hareketsiz kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKARIŞ
RomantizmBir gün seni unutmak zorunda kalırsam , aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Bade & Esved İyi okumalar dilerim.