Y - 22

23.1K 1.3K 270
                                    

Suçluluk duygusunu bir kenara atmam gerektiğini bilerek yeni bir sayfa açmıştım.

Annem ve Melek teyze Sena'nın evine giderken gelemeyeceğimiz bildirmiş sorunsuz şekilde aklımdan atmıştım.

Benim bozduğum bir evlilik yoktu. Ortada bozulacak evlilik yoktu.

Evet aynen öyle.

Geçtiğimiz haftada Kaya tekrar Almanya'ya dönmüştü. Bende gidip teyzemleri görmek istiyordum fakat Esved'den nasıl ayrı kalırdım bilmiyorum.

-"Ben bittim. Bırakın beni ne olur ya ?" Başak hepimizi güldürürken ellerimi yıkayıp kuruladım.

Yine bir pazar klasiği hep birlikteydik. Bu defa Kadir amcanın canı baklava çektiği için toplanmış baklava açmıştık.

Dün gece balığa çıkmışlardı. Babamın ısrarı üzerine beni şaşırtarak Esved onlara eklenince içim içime sığmaz olmuştu.

Bir haftadır sadece iki akşam görüşmüş herhangi bir yakınlık yaşamamıştık. Birbirimize değdikçe görünmez bir kıvılcım yaşanıyordu. Ve ben çok özlemiştim.

Sanırım azıcık daha sabredecektim.

Her şey hazır olduğunda Başak'la eve geçerek duş almıştık. En sevdiğim vücut losyonunu bedenime sürmüş saçlarımı özenerek düzleştirmiştim. Hafif bir makyajın peşinden siyah neredeyse transparan sayılan iç çamaşır takımını giyindim.

Altıma kısa bir etek üzerime ise düz boğazlı kazak giyerek tamamladım.

Altıma kısa bir etek üzerime ise düz boğazlı kazak giyerek tamamladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağıma herhangi bir şey giyinmedim. Evlerimiz sıcak olduğu için üşüyeceğimi düşünmüyordum. Aksine Esved'in geleceğini bilmek ateşler veriyordu.

Telefonumu da aldıktan sonra Başağın hazır olmasıyla alt kata indik. Babam çoktan gelmiş bu soğuğa rağmen bahçede balık için mangal yakıyorlardı.

Onlara göre dinlenme sayılıyormuş.

Esved ise onlarla gelmemişti. Eve geçip öyle geleceğini söylemiş.

Tanrım ! Göğsüm sıkışıyor !

-"İyi görünüyorum değil mi ?" dedim Başağa son kez.

-"Evet aşkım son derece seksi ve çekicisin yürü popom dondu !"

Bahçe kapısını açıp içeri girdi. Peşinden gidip burada giyindiğim pofuduk terlikleri ayağıma geçirdim.

El birliğiyle biz masayı hazırlarken babamlar balıkları pişiriyordu. Masanın olmazsa olmazı rakı bardaklarını koyduğum anda kapı çaldı.

Nefes al ver.

-"Nerede kaldın oğlum ?"

Melek teyze kapıyı açtığı için sırtımı kapıya çevirdim. Bakarsam gözlerimi alamayacaktım.

YAKARIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin