25

1K 70 7
                                    

Körülbelül egy fél órája utazhattak a repülőn. Mindenki elfogalalta magát. Yeonjun és Soobin továbbra is aludtak, annyi különbséggel, hogy mostmár Soobin magához ölelte Yeonjun karját. Beomgyu pedig már megelégelte hogy el akarják lopni a barátját, így ő is álomba szenderült. Xion is aludt, az ablaknak döntve a fejét. Jeongin pedig rajzolt. Az eget, a felhőket, csak úgy a tájat. Csak egy grafit ceruzát használt, de kizökkent az alkotásból, mikor is egy papír galacsin a vállába ütközött. Az irányba fordult, ahonnan a galacsin érkezett. Chan integetett neki, majd felmutatott egy füzetet.

Mit alkotsz?

Ez állt a papíron. Inie felmutatta művét, mire Chan újra írni kezdett.

Csodálatos, mint mindig.

Mosolygott Chan és erre a fiatalabb természetesen elpirult.

Mennyi idő még?

Írta Jeongin a papírra.

Már nem sok. Gyere mosdóba.

Állt fel Chan és ki is ment a mosdóba, Jeongin pedig pár perc múlva követte. Benyitott a mosdóba, és Chan az ajtó mögül elő ugorva ragadta meg derekát.

- Chan - motyogta a fiatalabb - miért hívtál ki?

- Tudod - suttogta a fülébe - Hiányoztál - tolta neki a falnak, és csókolgatni kezdte a fiatalabb füle mögötti részt.

- Chan - sóhajtott, s mikor erre nem reagált semmit, óvatosan megpróbálta eltolni vállánál - Chan - tolta el végül.

- Mi az? - kérdezte türelmetlenül.

- Nem szabadna itt... Tudod.

- Nem is gondoltam erre - suttogott a fiatalabb fülébe - A másodikat emlékezetesre akarom. Úgy hogy nem vagyunk részegek - adott egy puszit a fiatalabb arcára - Itt pedig nem lenne szerencsés. De addig is... Élvezhetjük egymás társaságát, nem gondolod? - tapadt Jeongin ajkaira, aki a meglepősöttség miatt kicsit lefagyott, majd ő is bellelendült ajkaik párhuzamos mozgásába. A csókukat az éppen lehúzódó Wc zaja szakította meg, ami fogalmuk se volt miért húzódott le.

- Vissza kéne menni - motyogta a barna hajú - Chan, ugye nincs itt kamera? - kérdezte ijedten.

- Nyugi, nincs. Körül néztem. Én megyek vissza, te majd kicsit később rendben? - kérdezte, mire Jeongin egy ártatlan nézés kíséretében bólintott - Ahh a fenébe - nyúlt újból a fiatalabb álla alá, és egy újabb szerelmes csókot váltottak. Inie viszont most eléggé bele lendült a dologba. Egyik lábát felhúzta Chan dereka köré, kezeik egymás hajában motoszkáltak. Tehát ja, eléggé fűtött volt a levegő - Mennünk kell - vált el Chan - Majd valamikor alkalmat kerítünk egymásra - mosolygott majd kilépwtt a fülkéből, és vissza sétált a helyére. Jeongin is megérkezett egy pár perc múlva, és mikor vissza ült aludtnak hitt barátja megszólította őt.

- Hol voltál? - kérdezte, Jeongin pedig össze rezzent, hiaz azt hitte alszik.

- Te nem aludtál? - kérdezte megilletődötten.

- Ugyan. Felébredtem mikor kimentél - ásított.

- Oh. Izé.. Channel beszéltem - motyogta.

- Beszéltél mi? - kuncogott Beomgyu, Inie pedig erre kicsit vállba csapta.

- Jó..... Nem csak beszéltünk - mirult el - D-de csak smároltunk... Semmi több - védte magát a legfiatalabb.

- Oké, elhiszem, akkor nem ülnél itt olyan nyugodtan - kuncogott.

❊𝐻𝑜𝑛𝑒𝑦 - 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑐ℎ𝑎𝑛❊Where stories live. Discover now