30

997 71 11
                                    

A három fiú magabiztosan ám kissé félénken lépkedett a fürdő szélén heverő nyugágyak felé. Lepakoltak, amelyiken épp nem mutogatta magát egy lány, és lecsüccsentek.

- Jó itt lenniiIIIII - kiáltott fel Beomgyu a szó végén, mikor is a nyugágy hátra dőlt vele.

- Csak te lehetsz ilyen szerencsétlen - nevetett Jeongin, ám Beomgyu mérgesen megfogta az ő nyugágyát, és hátra billentette. Jeongin pedig egy hangos delfin sikítással konstantálta a helyváltoztatását.

- Hé! Ezt most miért? - akadt ki Inie.

- Bocsi mérges voltam - vonta meg a vállát.

- Na, akkor már én sem maradok ki a jóból - mondta Xion, majd mielőtt hátra esett, szőke haját hátra fésülte, és elhelyezkedett kényelmesen.

- Gyerekek - mondta ki Chan, de elég furcsán érezte magát utána, hisz csak pár évvel idősebb mint ők - Ne törjétek ki a nyakatokat, ha valami baj van keressetek meg, ebédnél legyetek itt - mondta - Ja és érezzétek jól magatokat.

Az osztály lelkesebbje egyből elszaladt. Yeonjun és Soobin Chan társaságában mentek el valamelyik medencébe.

- Hova menjünk? - ült fel Jeongin, mire a nyugágy vissza hajlott, és a teteje egy hangos koppanással fejbe vágta őt amúgy ezt én csináltam  xdd) - Au.

- Csúszda? - nézett könyörgően Xion a társaira.

- Nemár, tudod hogy félek - biggyesztette le ajkait Beomgyu - Nem baj, menjünk - mosolyodott el majd ő is felállt. Xion is kimászott a székből, és a papucsukban, óvatosan ügyelve hogy el ne csússzanak elindultak a csúszdák felé. A medencénél levetették papucsukat, majd felbattyogtak a lépcsőn.

- Na, ki melyiken megy? - kérdezte Jeongin.

- Én biztos nem magyek az úszógumisba - mondta Xion.

- Oké, akkor én megyek - mondta Beomgyu - Jeongin.... Te majd utánunk jössz amelyikbe akarsz - mondta majd bele csüccsent az úszógumiba. Ellökte magát, a csúszda fölötti lámpa pirosra váltott majd elkiáltotta magát - XION, TE NEM MONDTAD HOGY EBBE SÖTÉT VAN - kiáltott. Xion csak nevetett, majd ő is elkezdett csúszni. Jeongin pedig egyedül maradt az úszó mesterrel.

- Szia - köszönt neki a narancssárga pólóban lévő srác.

- Sz-szia - köszönt vissza, majd maga köré fonta karjait, ugyanis fázni kezdett a hideg miatt.

- Oh. Tessék itt a pulcsim - csavarta a srác Inie köré a ruhát.

- Köszi de - tolta el magától - nem kell.

- Jaj ugyan, olyan kis aranyos vagy most nem árt meg neked ez - vonta fel a szemöldökét.

- De én - tolta el, de a dolgozó mégjobban erősködött.

- Ha azt mondta nem, akkor nem - mondta egy hang. Megfordultak, és Chan állt ott. Jeongin hálásan pillantott párjára, majd hátrébb húzódott az idegentől.

- Miért ki vagy te hogy- kezdett vitába szállni, de Chan félbe szakította.

- Az most mindegy. De tudod, simán jelenthetem a főnöködnek hogy zaklattál egy vendéget - vonta meg vállát Chan. Az úszómester megadóan hátrébb lépett, így Jeonginék a csúszdákhoz álltak - Melyikbe akarsz menni?

- Öhm.... Beomgyu azt mondta hogy ebbe sötét van - motyogta az úszógumis csúszdára mutatva.

- Rendben, akkor megyek én ott - simogatta meg a fejét, majd egy puszit nyomott szerelme arcára. Egyszerre elindultak, ám Chan hamarabb leért. Egy pillanatig lebegett az úszógumiban, és épp mikor szállt ki, belé csapódott Jeongin, aki épp abban a pillanatban érkezett le. Mindketten a víz alá kerültek, és Chan a fiatalabbat a derekánál megtartva emelte ki a vízből. Azt inkább nem mondom meg hogy Chan mi mindent akart csinálni a víz alatt, ahol senki sem látja őket. Jeongin köhögött párat mikor felért a víz alól. Chan megütögette hátát, a kisebb pedig abba hagyta a köhécselést.

- Köszi - suttogta, majd Beomgyuékhoz úszottassan, ahol már Yeonjun és Soobin is jelen volt. Az utóbbi persze gyilkos tekintettel bámulta Beomgyut, aki Yeonjun hátát karolta át, Yeonjun pedig derekánál fogva húzta még közelebb magához Beomgyu vékony testét - Na megettek a szörnyek a sötétben? - kérdezte Beomgyutól, bár ő maga sem mert bemenni abba a sötét csőbe.

- Megfordult velem a hülye gumi, és a felénél hátra felé jöttem. Képzelheted - borzongott meg, Yeonjun pedig nevetve a hajába puszilt. Jeongin is becsatlakozott a beszélgetésbe, Soobin pedig levált tőlük. Elment valamerre. Chan pedig ezt kihasználva lágyan Jeongin derekára csúsztatta karját.

- Mennyire nehéz? - kérdezte Yeonjun - Így titkolni.

- Hát - mondta Chan majd Jeonginra nézett - Még ugye friss a dolog, de voltak már pillanatok amikor majdnem lebuktunk. Iskolán kívül találkozunk, meg amúgy iskolán belül is.... Csak néha. Van amikor elkapom Jeongint a folyosón, vagy épp csak ketten vagyunk mosdóban és-

- Chan - szakította félbe égő fejjel Jeongin, Yeonjun pedig vigyorogva figyelt tovább.

- Oh... Bocsánat - vakarta meg a tarkóját zavartan Chan - Hú, ebés idő van. Gyűjtsük össze a népet, aztán menjünk - indult ki a medence bejárata felé, a többiek pedig követték.

Bemugyu átkarolta Jeongint, Yeonjun pedig Beomgyut. Xion meg mögöttük sétált. Visszamentek a nyugágyakhoz, ahol már gyülekeztek a többiek.

- Öhm.... Mindenki kér magának kaját, leültök az asztalokhoz, a többi már az én dolgom - mondta Chan mikor az ebédlőhöz értek. Így is tettek. A többieket nem igazáb zargatta hogy ki fizet, élvezték az ingyen kaját. Jeongin, Beomgyu és Xion egy asztalhoz ültek, Yeonjun Soobin és Chan pedig egy másikhoz.

- Jó étvágyat - szólalt meg Beomgyu, majd mindhárman a kajának estek. Ám egyszer csak kiabáló szavak érkeztek az ő asztaluk felé.

- Hé, szöszi, nem pattansz át ide hozzánk - kiabáltak Xionnak.

- Nem kösz, jól megvagyok a salátámmal - mutatta fel szemforgatva kajáját.

- Oh, saláta? Nem akarsz vigyázol az alakodra drága szívem? Ennyire tetszeni akarsz nekem - röhögött az egyik srác, és barátai hamgos vihogásban törtek ki.

- Tudod mit - allt fel Xion az asztaltól amit barátai meglepődve fogadtak - Mégis csak oda megyek - mosolyodott el majd megfogta salátáját.

- Na látod csak jó választás lettem - vigyorgott idiótán.

- Ja, persze - nevetett, majd a srác képébe nyomta a salátáját, és mindenki hangos ,,huuuu"- zásba kezdett, Xion pedig győzelemittas mosollyal vissza sétált Jeonginékhoz, szőke haját kicsit megdobva.

- Egy pillanatra azt hittem itt hagysz minjet - sóhajtott fel Beomgyu.

- Ugyan, nem vagyok hülye - mondta majd vissza huppant a székére és folytatták az ebédjüket. Xion persze a megmaradt kajáját. A másik asztalnlá pedig vadul szedegették a salátál szegény srác fejéről.





He's not looking at the camera, He is looking at you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

He's not looking at the camera, He is looking at you

❊𝐻𝑜𝑛𝑒𝑦 - 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑐ℎ𝑎𝑛❊Where stories live. Discover now