16. Bölüm ❝Festival❞

421 55 40
                                    

Kelime Sayısı: 2494

Evet evet yeni bölüm falan. İki kitap birleşimi oldu bir anda hehehehe diğer kitabı çook merak ediyorum ühü neyse uzatmıyorum iyi okumalar

"Toprağın ayak basmadan gitmemiz çok yazık oldu."

Baekhyun derin bir iç çekti. Etrafı dolaşırken saatin nasıl geçtiğini fark edememişlerdi.
"Burası çok güzel. Kesinlikle tekrar geleceğim." Luhan hayranlıkla konuştu. Naju, eski olmasına rağmen şirin evlere sahipti.

"Wooseok hakkında ne yapmayı düşünüyorsun?" Baekhyun Kyungsoo'ya baktı. "Mmm, muhtemelen görevinden alınacak. Diğer şehirlerde de bu gibi sorunlar olabileceğini düşünüyorum. Bu yüzden denetlememiz gerekiyor."

"Bundan haberleri olacaktır. Önlem alacaklarını düşünüyorum." Jongdae fikrini belirtti.
"Bu yüzden gizlice yapacağım. Festival başlamadan önce sorunları halletmem lazım."
"Bu adamlar çok kendini beğenmiş oluyor. Kral değiller sonuçta." Luhan homurdandı. Kyungsoo da Luhan'ı onayladı. "Sadece deneyime sahip oldukları için onlara bu görev verildi. Ancak görüyoruz ki ahlaktan yoksun insanlar."

"Geldik efendim." Şövalyenin bildirimiyle sustular. Arabanın durduğunu bile fark etmemişlerdi. İndiklerinde Jongin onları karşıladı. "Sonunda geldiniz. Nasıl geçti?" Luhan cevap verdi. "Eğlenceli." Jongdae de onu onayladı.
"İmparator, majesteleri Baekhyun'u odasında bekliyor." Baekhyun başını salladı. Arkadaşlarıyla vedalaşarak Jongin ile birlikte Chanyeol'ün yanına gitti.

"İmparatorluğun güneşine selamlar." Eğildi ve selam verdi. Chanyeol koltuğu göstererek oturmasını işaret etti. "Tarım konusunda bir adım atabildin mi?" Baekhyun başını salladı.
"Aslında halk çiftçiliğe devam etmek istiyor. Ancak bazı sorunlar ortaya çıkmış." Chanyeol arkasına yaslandı. "Dinliyorum."

"Marki Wooseok'un görevinden alınmasını talep ediyorum." Chanyeol nedenini merak etti. "Nedeni nedir?" Baekhyun açıkladı. "Gönderdiğimiz büyülü eşyaların pahalı olduğunu söyleyerek halktan para alıyormuş. Şövalyeleri görevlendirdim. Bir depo dolusu büyülü eşya buldular. İzniniz olursa yarın şövalyeleri gönderip köşkü boşaltmalarını isteyeceğim."

Chanyeol başını salladı ve Jongin'e baktı. Kendisine görev verildiğini anlayan Jongin odadan ayrılmak üzereyken Baekhyun onu durdurdu. "Adam yarın size bir zorluk çıkartırsa ona benim böyle bir durum karşısında altın dişlerini alma emrini verdiğimi de söyleyin." Jongin gülerken Baekhyun tekrar konuştu. "Dişleri bile altın. Çok zengin olmalı." Başını yavaş bir şekilde sallarken Jongin cevap verdi. "Emredersiniz majesteleri. İzninizle."

"Onu görevinden aldıktan sonra yerine geçici birini atayacağım." Baekhyun Chanyeol'ü onayladı. "Bu iyi olacak." Ayağa kalktı. "İzninizle ben ayrılıyorum." dedi ve Chanyeol'ün odasından ayrıldı

•••

"Yarın tasarımcılar gelecek majesteleri."

Baekhyun sırtına yapılan masajdan dolayı mayışmıştı. Yoona'nın dediğini zar zor anlayabildi. "Tasarımcı? Ne tasarımcısı?" Yoona cevap vermeden önce Baekhyun'un beline ilerledi. Birkaç damla yağ dökerken konuştu. "Katınızı düzenlemek için. İmparator istediğiniz şekilde düzenleyebileceğinizi söyledi."

Baekhyun duyduğuyla sevindi. Sarayın dışı beyaz olduğu kadar içi de beyazdı. Bir hastane havası vermiyordu. Yumuşak bir beyaza sahipti. Ancak sarayda bir kat tek farklı bir renge sahipti. O da imparatorun odasının bulunduğu kattı. Şimdi kendi katı da bu şekilde olacağı için çok heyecanlı hissediyordu.

"Ah... Çok rahatlatıcı."
Beline yapılan masajla inledi. Bugünlerde bel ağrıları artmıştı. Yatağın sertliğinden olduğunu düşünüyordu. Kendi dünyasında yer yatağında uyurdu. Ama o yaylı yatak bir beton zeminine uzanmak gibiydi.

Benefits Of Being A NerdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin