Herkese iyi okumalar dilerim. Umarım bölümden zevk alırsınız. Sonraki bölümde görüşmek üzere.
Bahsetmeyi unutmuşum. Bu bölümde Ruh Eşi Baekhyun var. Diğer Baekhyun dünyasına geri döndü.
Baekhyun kızının parmağını yakalamasıyla gülümsedi. Soojung uyuduğu zaman Joohyuk ile ilgileniyor, o uyuduğu zaman kızına geri dönüyordu.
Henüz odasına Tao hariç kimse gelmemişti. Daha doğrusu kimseyi kabul etmemişti. Bütün gün boyunca çocukları ile vakit geçirmek istiyordu.
Kapının aniden açılmasıyla bakışları gelen kişiye sabitlendi. Dudaklarında hafif bir kıvrılma gözlerinde ise bir kırıklık meydana gelmişti. Onu çok özlemişti ama yaptıklarını unutacak değildi.
"Uyandın mı?" Hızla gelerek Baekhyun'u kolları arasına aldı. Baekhyun şaşkınca dona kalırken Chanyeol Baekhyun'un başını omzuna yaslamış okşuyordu. Bu Baekhyun'un gözlerinin dolmasına neden oldu. İlk defa Chanyeol ona sarılıyordu.
Bir anda ağlama sesi duymalarıyla Baekhyun kendine gelerek ondan uzaklaştı. Aralarında kalan Soojung sıkıştığı için ağlamaya başlamıştı. Baekhyun onu göğsüne yaslayarak sakinleştirmeye çalıştı. Sesi kesilen Soojung ile bakışlarını Chanyeol'a çevirdi.
"Jiho'ya ne oldu?"
"Mahzende kalıyor. Onu sürgün edeceğim." Baekhyun'un kaşları anında çatıldı. "Sen aptal mısın yoksa aptalı mı oynuyorsun!?" Chanyeol'ün kaşları çatıldı. "Ne diye söylüyorsun?" Baekhyun kucağında uyuklayan Soojung'u beşiğine bıraktı.
"O adam senin babanı öldürdü! Bizim de bebeğimizi! Sen, onun bu yaptıklarına rağmen cezasız kalmasını mı istiyorsun!?" Derin bir nefes aldı. "Tekrar düşün."
"Düşünmem gereken bir şey yok. Ben diyeceğimi dedim." Baekhyun bu sözlerle alayla güldü. "Madem öyle ben de geri adım atmayacağım. Onu işkence ederek öldüreceğim. Karar senin!"
Chanyeol hiçbir şey demeden çıkarken Baekhyun sinirle kendini koltuğa bıraktı. Baekhyun şu an düşünemiyordu. İntikamını almak için bu zamana kadar beklemişti ve daha yeni gelmişken durmaya niyeti yoktu.
Dolabına ilerleyerek Tao'nun ona verdiği küreyi çıkardı. Okşayarak Tao'nun görüntüsünün gelmesini bekledi. Az sonra Tao belirince hızla konuştu. "Aptal amcasını ülkeden sürmeyi planlıyor. Bu gece bir rüya görmesini sağla. Rüya onu öyle bir korkutsun ki tek düşündüğü Jiho'yu öldürmek olsun."
Tao başını salladı. "İmparator uyuduğu an yapacağım." Baekhyun kendi yüz ikizinden öğrendiği el sallamayı yaparak küreyi geri eski yerine koydu. Bir an önce etrafındaki tehlikeli kişilerden kurtulması gerekiyordu.
☁︎
Chanyeol yatağından ter içinde kalktı. Saç diplerine kadar terlemişti. Sertçe yüzünü ovaladı. Ayağa kalktı ve geceliğini giydi. Rüyasında amcasının kaçtığını görmüştü. Orada olduğunu doğrulaması lazımdı.
Mahzene girince şövalyeler onu karşıladı. "Beni Arşidüke götür." Şövalye selam verdi ve önden yürümeye başladı. Chanyeol az sonra ulaştıkları mahzende gördüğü amcasıyla rahatladı. Amcasının çocuklarını öldürdüğünü görmüştü. Tekrar böyle bir acıya dayanamazdı.
Az sonra mahzende gördüğü bedenle rahatlayarak iç çekti. O hala buradaydı. Kaçmamıştı. Jiho, duyduğu adım sesleri ile gözlerini açtı. Karşısında gördüğü yeğeniyle sırıttı. "Sevgili yeğenim beni görmeye mi gelmiş?"
Chanyeol'ün kaşları çatıldı. "Aramızda kan bağı hariç hiçbir ilişki yok!" Jiho, kahkaha attı. "Aynı baban gibisin. Aptal!" Birkaç kere öksürdü. "Şansım varken o kocanı öldürmeliydim. Fakat merhametim bana engel oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benefits Of Being A Nerd
FantasyNOT: Kapaktaki kahverengi saçın hiçbir şekilde konuyla ilgisi yoktur. Kahverengi saçın nedeni; benim başka fotoğraf bulamamış olmamdır. Saygılar... 1. Not: Beyaz saç yapabilirdim ama üşendim. 2. Not: Kahverengi saçın alakası varmış. Baekhyun'un diğe...