29. Bölüm ❝Krallar❞

415 58 77
                                    

Umarım herkes iyidir. Bu yangınlardan dolayı hiç atmak istemedim.

Kendinize dikkat edin ᯽



Baekhyun, Chanyeol'ün yardımı ile arabadan indi. Bu şişmiş karın hareketlerini bayağı kısıtlıyordu. Buna alışması için uzun bir süre gerekecekti.

"Majesteleri, sıcak bir banyo yapmak ister misiniz?" Yoona Baekhyun'un koluna girerek sordu. "Bu çok güzel olur." Önlerinde ilerleyen Chanyeol ve büyükbabası olan Jihoon'a baktı. "Majesteleri Jihoon için de banyo hazırlayın. Ardından dinlendirici çay verip uyumasını söyleyin." Yoona Suzy'ye baktı.

"Hemen banyoyu ayarlamak için gidiyorum efendim." Baekhyun giden Suzy'nin ardından adımlarını hızlandırarak onların yanına ilerledi. "Oh, Baekhyun. Yorulmuş olmalısın." Baekhyun başını salladı. "Sadece ben değil. Hepimiz yorulduk majesteleri. Sizin için bir banyo seansı hazırladım. Hizmetçiler yakında sizi götürmeye gelecektir. Hem dinlendirici bir masaj kaslarınızı gevşetir."

Jihoon güldü ve Baekhyun'un omzunu okşadı. "Bu yaşlı adamın halinden bir tek sen anlıyorsun." Baekhyun da güldü. "Size yaşlı demeye bin şahit ister majesteleri."

Saray kapısında bekleyen Suzy ile birkaç hizmetçi Baekhyun onlara seslendi. "Majesteleri Jihoon'u götürün." Jihoon şaşkınlıkla ona baktı. "Hemen şimdi mi?" Baekhyun gülümsedi. "İyi dinlemeler majesteleri." Hizmetçiler kıkırdayarak majesteleri Jihoon'u götürdüler. Jihoon gençken sert bir yapıda olsa da yaşlılığın verdiği şeyle huysuz ama aynı zamanda sevecen bir insan olmuştu. Hizmetçiler onunla konuşmaktan asla çekinmezdi.

"Sen ne yapacaksın?" Chanyeol merak ederek sordu. Baekhyun cevap verdi. "Ben de banyo yaptıktan sonra dinleneceğim. Sizin de dinlenmenizi öneririm majesteleri. İyi günler." Chanyeol'ün bir şey demesine izin vermeden ayrıldı.

Yoona ile banyoya geldiler. Yoona yavaşça Baekhyun'un kıyafetlerini çıkardı. "Oh, majesteleri. Karnınız çok büyümüş." Baekhyun şişmiş göbeğine bakarak gülümsedi. "Hala varlığına alışamadım."

Yoona'nın yardımıyla içi su dolu küvetin içine girdi. Yoona, Baekhyun'un vücudunu yıkarken Suzy geldi. "Suzy, Tao'nun saraya gelmesi için haber gönderir misin." Suzy başını salladı ve başını dışarı çıkartarak Jackson'a söyledi.

Baekhyun'un yıkanması bitince Yoona ona geceliklerini giydirdi. Karnı büyüdüğü için kıyafetleri artık ona olmuyordu. Bir terzinin beden ölçülerini alması için çağırması gerektiğini kendine hatırlattı. Banyoda işleri bitince odasına kadar geldiler.

"Majesteleri, Büyücü Tao geldiler." Suzy haber vererek kapıyı açtı. Baekhyun, içeride bacak bacak üstüne atmış Tao'nun karşısına oturdu.
"Merak ediyorum, neden beni çağırdınız sevgili Ruh Eşim." Tao yorgundu. Saygılı olmak için kendini geremezdi.  Baekhyun Suzy'ye kapıyı kapatması için işaret verdi.

Tao, ciddi bir durum olduğunu anlayınca oturduğu koltukta dikleşti. "Bu odada konuşulanlar bu odada kalır." Baekhyun dedikten sonra herkese baktı. Suzy ve Yoona ellerini önlerinde birleştirmiş, başlarını eğerek bir kenarda durmuşlardı.

"Bir düğme gördüm. Ama nerede olduğunu bilmiyorum." Tao kaşlarını çattı. "Gördün ama nerede olduğunu bilmiyorsun?" Baekhyun başını salladı. "Suikast gecesinde gördüğüm bir düğme." Tao başını salladı. "Benden o düğmeyi bulmamı mı istiyorsun?" Baekhyun onayladı.

"Ancak nasıl bir düğme olduğunu bilmesem bulamam." Hizmetçilere baktı. "Siz, Ruh Eşi'ne suikast düzenlenen yeri biliyor musunuz?" Yoona cebap verdi. "Suzy o zamanlar yoktu ve o gün bütün hizmetçiler onlara ayrılan binadaydılar."

Benefits Of Being A NerdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin