Tatil zamanım geldi. Buna bir ay sonra tekrar devam edeceğim. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Ayrıca yeni bir fic yazıyorum kaisoo temalı yakında ilk bölümü yükleyebilirim umarım. Şimdilik bu kadar
İyi okumalar
"Neden bize söylemedin?"
Namjoon, Baekhyun'dan öğrendiklerinden birkaç gün sonra Jungkook ile bu konuyu konuşmaya karar vermişti.
"Aslında benim haberim vardı." Jimin çekinerek cevap verdi. Ardından ona Hoseok ve Seokjin de katıldı. Derken bütün üyeler olanlardan haberi olduklarını açıkça dile getirmişlerdi.
"Neden bana söylemediniz?" Namjoon hissettiği kırgınlıkla konuştu. "Hyung, Seokjin hyung zaten Jungkook'un çok üstüne gitmişti. Senin de o an Jungkook'un üstüne gitmen çok iyi olmazdı." dedi Taehyung.
"Bunları yapmamın nedeni hep sizin için endişelememden dolayıydı. Kötü zamanınızda bile yanınızda durmama izin vermiyorsanız bu nasıl bir arkadaşlık?"
Taehyung kolunu Namjoon'un omzuna sardı. "Öyle deme hyung. Seni ne kadar sevdiğimizi biliyorsun." Namjoon sadece omuz silkmekle yetinirken Taehyung'un telefonu çaldı. Taehyung elini cebine atarak telefonu çıkardı.
"Kim arıyor?" Taehyung soru soran Jimin'e baktı. "Chanyeol." Chanyeol'ün Jungkook ile araları limoni olsa da Taehyung ile iyi anlaşmışlardı. "Alo, ne oldu?" Taehyung, Chanyeol'ün dediği şeyler ile kaşlarını çattı. "Tamam, geliyoruz."
"Ne olmuş?" Jungkook sordu. "Hastaneye gidiyoruz. Baekhyun iki gündür baygınmış." Koltuklarda oturan grup hızla evden çıkarak hastaneye gitti.
Hastane otoparkında Chanyeol onları karşıladı. Hepsi sırasıyla arabadan inerek Chanyeol'ün etrafını sardı. "Baekhyun'a ne oldu? Neden geç haber verdin?" dedi Jungkook endişe ile. Baekhyun ile iyi geçinemeseler de arkadaşıydı. Bir iki kere tartıştılar diye kin besleyecek değildi.
"Burada konuşmayalım. Baekhyun'un yanına gidelim." Hep birlikte Baekhyun'un odasına gittiler. Jimin yatakta cansızca yatan bedene üzüntüyle baktı. Dudakları solmuş, yüzü beyazlamıştı.
"Geç haber vermemin sebebi uyanacağını düşünmemizdi. Ancak bilinmeyen bir nedenle tekrar uyuyacak gibi görünüyor." Baekhyun'un kan kusarken ki hali onu epey korkutmuştu.
"Hiçbir sorun bulamadınız mı? Geçen sefer ki gibi tekrar uyanabilir." Chanyeol, Jungkook'un dediğiyle başını ümitsizce iki yana salladı. "Herhangi bir dış etkene karşı tepkisiz. Yaptığımız testlerde hiçbir sorun yok. Dolaşımı ve solunum normal seyrinde."
"Ne yapacağız? Elimden geleni her şeyi yapmaya hazırım." Jungkook'un dediğiyle diğer arkadaşları da onu onayladı. "Ne yazık ki yapabileceğiniz bir şey yok. Uyanmasını bekleyeceğiz. Ben onunla ilgileneceğim."
Taehyung, parmaklarını saçlarından geçirdi. "Neden bütün bunlar onların başına geliyor!?" Herkesin ruh hali iyice kötü olmuştu. Ancak Chanyeol onlardan daha iyi bir haldeydi. Baekhyun'un son dediği şeyler onu üzüntüye sokmuyordu. Baekhyun'un dediği gibi bekleyecekti.
☁︎
"Üstümde ne arıyorsunuz?"
Chanyeol duyduğu sesle hızla doğruldu. "Üzgünüm. Nasıl hissediyorsun?" Baekhyun kısık gözlerini geri kapattı. "Berbat." Boğazı çok ağrıyordu. "Şimdilik Ruh Eşleri'ni rahat bırakın. Yemeklerini yemeleri lazım. Ardından ilaçlarını içecekler." Tao'nun dediği ile Jungkook sımsıkı sarıldığı Yoongi'yi kucakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benefits Of Being A Nerd
FantasyNOT: Kapaktaki kahverengi saçın hiçbir şekilde konuyla ilgisi yoktur. Kahverengi saçın nedeni; benim başka fotoğraf bulamamış olmamdır. Saygılar... 1. Not: Beyaz saç yapabilirdim ama üşendim. 2. Not: Kahverengi saçın alakası varmış. Baekhyun'un diğe...