20. Bölüm ❝Evlilik Teklifi❞

385 58 22
                                    

Bu şarkı da çok güzel ya

Dediler ki biraz komik olsun. Dedim ki neden olmasın. Hep moral bozacak değiliz ya.

Ama şöyle ki sürekli aynı kelimeleri cümleleri tekrar ediyormuşum gibi geliyor. Var mı öyle hatalarım?

Ayrıca hürrem izleye izleye ağır bir dile kaymaya başladım. Gerçi o kadar ağır değil ama Süleyman şekilli şukullu şiirler okuyor

Ben gidiyorum asel bebeğe parmak atıyor byeee

"Baba, verdiğin zehir bitti."

Haerim babasından yeni bir şişe almak için eski evine gelmişti. Baron Namgil keyiflendi. "O Ruh Eşi denilen çocuk hepsini içti mi?" Haerim'in yüzündeki belirginsizlik Baronun kaşlarının çatmasına neden oldu. "Ne oldu? İçmedi mi?" Haerim'in olumsuzca başını sallaması ile Namgil elini masaya vurdu. "Bu ne demek oluyor Haerim!? Ondan tamamen kurtulmamız için son şansımız!"

"Benim suçum değil. Onun yiyip içtiklerine herkes çok dikkatli davranıyor. Benim hizmetçilerim onun yakınına dahi gelemiyor. Ne yapabilirim!?" Haerim de kızgındı. Bütün suç kendisine ait değildi. O gün ondan kurtulmalıydılar.

Baron Namgil derin nefes aldı. "Bu işe yaramayacak. Bu yüzden elini çabuk tut ve bir çocuk doğur! Geriye kalan tek umudumuz bu."

☁︎

"Sevgilim, bu gece odama gel." Haerim cilveli bir şekilde parmağını Chanyeol'ün kaslı kolunda kaydırırken vücudunu ona yasladı. Ancak Chanyeol'den beklediği ilgiyi alamamıştı. "İşim var. Başka bir gün." Haerim kaşlarını çatsa da henüz pes etmeye niyeti yoktu.

"Uzun süre oldu. Sen de istemiyor musun?" Chanyeol kaşlarını çatarak ona baktı. Ardından cevap vermeyerek işine geri döndü. Sabrı tükenen Haerim geriye çekildi. "Beni hiç mi özlemedin!? Sana ihtiyacım var!" Chanyeol bağıran Haerim ile gözlerini yumarak derin bir nefes aldı. Ardından yavaşça açtı ve ona baktı.

"Ne istiyorsun Haerim?" Haerim ayağını yere vurdu. "Sana ihtiyacım var diyorum. Benimle yat!" Chanyeol sinirine hakim olamayarak mürekkep şişesini devirdi. "Nasıl böyle edepsizce laflar edebiliyorsun Haerim!? Çok değiştin. Sürekli Baekhyun, Baekhyun diye başımın etini yerken şimdi cinsel açlığını mı dindirmemi istiyorsun!?"

Haerim'in gözleri doldu. "Asıl değişen sensin. O lanet olası bu şekilde dikkatini çekmeye çalışıyor ve sen de o pisliğin oyunlarına kanıyorsun."

"Haerim!" Chanyeol tekrar derin bir nefes alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı. "Şimdi odana git. Seni bir süre görmek istemiyorum." Haerim son kez ona bakarak eteklerinden tuttu ve odadan ayrıldı. Chanyeol ise şakaklarına masaj yaparak ağrıyan başının acısını dindirmeye çalışıyordu.

☁︎

"Bugün festivale mi gidiyoruz?" Baekhyun aldığı haberle yerinde zıpladı. Günler sonra sonunda biraz eğlenebilecekti. "Evet majesteleri. Majesteleri Chanyeol hazırlanmanızı söyledi." dedi Yoona. Baekhyun Suzy'ye baktı. "Suzy kıyafetlerimi hazırlar mısın?" Suzy başını salladı ve dolaba ilerledi. "Pelerini de çıkar."

Baekhyun Yoona'nın dediği şey ile somurttu. "Pelerin mi giyeceğiz yine?" Yoona başını salladı. "Halk, kraliyet aile üyelerinin yüzlerine pek aşina olmasalar da tedbir almakta fayda var."

"Kıyafetleriniz hazır majesteleri." Baekhyun Suzy'den aldığı kıyafetler ile teşekkür etti. O kıyafetlerini giyinirken kapı çalındı. "Gir." Üstü hazırdı. Sadece Yoona son düzeltmeleri yapıyordu. "Hazırlandın mı?" İçeri Yoongi ve Jongdae gelince gülümsedi.

Benefits Of Being A NerdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin