6

244 3 3
                                    

- Siemanooooooo, wróciłam- krzyknęła Sandra. W końcu ta dziczyzna wróciła. Szczerze mówiąc nudno bez niej.

- Super- powiedziałam- chodź robie dla cb śniadanie- krzyknęłam jej bo ona to gluchota taka czasem.

- O dzięki- odpowiedziała.

- A właśnie kurwa mać ty mi lepiej powiedz czy jesteś z matą czy nie???- zapytałam- bo kurwa już chuj wie co z wami. Pogubić się da w tym twoim życiu.

- No oficjalnie jeszcze nie no ale tak coś czuję że bd- powiedziała podekscytowana. Ah ta Sandra. Kiedyś mpwila że mata nie a teraz co? No przecież to jest Dzik. Dzikus taki że szkoda gadać...

- No to super- powiedziałam.

- A co robiłaś jak mnie nie było??????- zapytała.

- A wiesz no była u nas Nica no trochę se pogadałyśmy no i tak jakoś- zaczęłam- no ale przyszedł też Szczepan bo robił akcje poszukiwawczą Matczaka no ale go nie znalazł, no to ja mu zaproponowałam żeby wszedł no bi ja taka gościnna to czemu nie. No i sb wszedł i paliliśmy sb gibony i tańczyliśmy no a na koniec jak sb chciał isc to ja go pocałowałam. No i to był najlepszy pocałunek w moim życiu. Wiesz jak on dobrze całuję. I ja chciałam coś więcej jakiś seksik czy coś a ten sobie wtedy przypomnial że ma laske.

- O Boże no ten Szczepan to też jakiś debil- powiedziała Sandra- spokojnie coś wmyslismy.

- Ja już mam plan- powiedziałam I jej go opowiedziałam. Sandra stwoedzzila że mogł być lepszy ale ze ten też git no i sb zgodziła pomóc.

Potem przyszedł Michał. Ja się zdziwiłam że on przyszedł no bo byli razem całe dwa dni i wgl a ten zaś u nas. No ale chuj. Ja go tam lubie. Gorzej z Seba. Ciekawe co powie. No pewnie ją wydziedzicza ale chuj. Miłość jest wazna.

- Laura ja słyszałem że z moim Szczepankiem się całowałaś- powiedział Michał. No kurwa ten to już wszystkim rozgadał. Szkoda że sb na insta jeszcze nie powiedział.

- A no tak- odpowiedziałam.

- Fajnie bo nie lubię jego laski także mam nadzikee że sb rozstana- powiedział.

- No zobaczymy- uśmiechnęłam sb.

- Dobra to co idziemy?- zapytała Sandra i weszła do salonu. Ja pierwszy raz ją widziałam w takiej odsłonie. Długie włosy ładnie zakręcone. Zaś długie bo sb zapuściła. No pewnie nir miała na fryzjera. Ładna sukienka, buty na obcasie i fancy makijaż. No wyglądała Ładnie. Postanowiłam zrobić jej fotke I wysłać na grupę domową.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ah ta rodzina

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ah ta rodzina. Masakra z nimi.

- My idziemy- powiedziała- do jutra b9 będę spac u Michała. Masz tu pięć dych zamów se pizze.

- Dzięki miłego seksu paaa- powiedziałam I zamknęłam za nimi drzwi. No i super kolejny dzień sam. Może ja bym sb gdzieś wyszła. Ale nie. Musze sobie wybrać outffit na jutro dla Szczepanka.

PIĘKNE SCENARIUSZE// SZCZEPANOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz