2.4

46 0 0
                                    

Kurwaaaaaaaaaaa my jesteśmy w USA japierdole ale faza. Przecież tu zioło jest legalne i wgl. Kurwa to jest najlepszy czas w moim życiu. No dobra drugi najlepszy bo ten mój fav to jest zawsze jak sb rucham ze Szczepciem. Wtedy jak tak dziko i emocjonalnie, albo dziko i mocno. To zależy od nastroju. Bo jak się ma zły to nie ma co lekko wtedy trza się wyżyć a jak jest dobry mood to można na spokojnie. Takie porady od cioci Laury.

Matczik wynajął bardzo fajny dom. Duży, ładny, przestronny. Fajny taki luksusowy. Teraz będę mogła mówić że jestem luksusowa dziewczyna Szczepcia.

Musieliśmy sobie wybrać pokoje, no a byliśmy w 8. No i było 7 pokoi. No i git. Bd luksusus. My ze Szczepciem wybraliśmy duży pokój z balkonem, łazienka i sauną. Taki miksowany.

Fajnie ze mamy taki pokój bo wiecie na balkonie możemy sb opalać, łazienka to potrzebna, a w saunie można sb ruchać. Fajnie bo ciepło a ja tak lubię namiętnie i gorąco. Moje dzikie klimaty.

Inni też se wybrali pokoje. No i tak minął pierwszy dzień. Drugiego dnia wstałam rano i obudziłam Szczepanka i potem wiecie co sb działo. Kapkę sb poruchaliśmy ale też nie za długo żeby mieć siłę na wieczór. Potem Ja wzięłam se kąpiel, potem Szczeps, no i tak.

Następnie zeszłam na dół, bardzo szczęśliwa bo fajny taki seks ranny. Ranne ptaszki. No i na tym dole ze zrobiłam tosta i postanowiłam napisać ma grupę jak mam znaleźć Sandrę bo totalnie nie miałam pomysła.

 No i na tym dole ze zrobiłam tosta i postanowiłam napisać ma grupę jak mam znaleźć Sandrę bo totalnie nie miałam pomysła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No wsm ta nikola to nie tako głupia jak żem myślała. Coś tam czasami pomyśli. No ale nie za dużo bo dalej nie wie ile to 9•9. No ale podbno człowiek uczy się całe życie. Ale w jej przypadku to ona się chyba bd nawet poskedxi uczyła.

No ale chuj. Weszłam na fb i kapke mi zajęło wystalkowanie Sandry ale się udało. Przede mną ona nic nie ukryje. Ja mam zbyt mądra głowę. Albo wsm jestem jakaś psychopatką i nauczyłam się stalkowania jak za młodu się Szczepana na różnych stronach ogadalo. Ale ciiiiii o tym on nie musi wiedzieć.

No i weszłam na jej profil i zobaczyłam że lokalizacja to USA, LOS ANGELES. No i super bo właśnie byliśmy w Los Angeles. Weszłam też na jej insta, ale okazało się że gen nie działo za bardzo bo ma nowego więc wystalkowla nowego I się okazało że często bywa w takim klubie. Tzn tak mi sb zdaje bo miało dużo zdjęć z tamtego klubu. No i już mamy jakiś trop.

Chyba ja się minęłam z powołaniem. Ja powinnam zostać detektywem. Moja głowa to mądra.

Potem przyszli chłopcy i chcieli żebym zrobiła im jedzenie bo jak to oni stwierdzili " GŁODNE BYKI GŁODNE JAK WILKI"

CDN....

PIĘKNE SCENARIUSZE// SZCZEPANOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz