Alıntı bırakmak için : Twitter - #Rota #Rotaserisi #LemanVeliredd - nefes bile almadan
redd - yersiz göksüz şehirler
redd - hala seni çok özlüyorum
redd - boşlukta dans
BÖLÜM 27.
O gece bir parkurda değildim belki ama ben kazanmıştım. Çünkü o yolda bana seslenen, arkamdan koşturan küçük Güniz Işık'a bile dönüp bakmamıştım.
Düşersin, demişti. Üzülürsün, demişti.
Düştüm.
Üzüldüm.
Herkesi yendim ama kendime, varlığını unuttuğum kalbime, en çok da ona kaybettim.
Aklım ve mantığım bir kenardan beni izliyordu. Eğer mümkün olsaydı mantığımın beni tokatlamak, kendime getirmek istediğinden neredeyse emindim. Oysa her şeyin bir sebebi vardı. Dudaklarımdan dökülen, onu parçalayan her bir kelimenin bir anlamı vardı.
Bu oyundan sıkılmıştım.
Bir oyundan ibaret olmaktan, bununla kısıtlanmaktan usanmıştım. Belki de artık onun gözünde kötü, acımasız biriydim. Gerçekten öyle de olabilirdim. Aksini iddia edemezdim, çünkü onu kırmıştım. Acınası halde olmama rağmen acımasızlık yapmıştım ona karşı.
"Haritacı, bu duvara bakar mısın?" Nail'in seslenmesiyle irkildiğimde ellerini açarak bana duvarı gösterdiğini fark etmiştim. "Nasıl?"
Dudaklarımı birbirine bastırarak kafamı salladım. Kocaman bir haritayı duvara çerçeveletmişti. "Çok güzel."
"O zaman neden üzgünsün?" Yavaş adımlarla yanıma gelip oturduğunda sadece bir an için ona sarılmak istemiştim. Ama bunu yapacak cesareti kendimde bulamamıştım. "Bulut'u mu dert ettin? Boş ver onu. Bence en doğrusunu yaptın."
"Neden böyle düşünüyorsun?"
"Çünkü ileride gerçek bir ilişkiniz olduğunda ve bu yaptığınız ortaya çıktığında herkes size şüpheyle yaklaşırdı. Gerçi ben her şeyin oyunla başlayıp sonra gelişigüzel ilerlediğine inanıyorum ama neyse."
Kollarımı göğsümde birleştirerek sırtımı geriye yasladım. "Peki, o nasıl?"
"Deli gibi antrenman yapıyor. Ilgar kovdu onu sahadan dinlenmesi için. Sonrasını bilmiyorum."
Dudaklarım kıvrıldı. "İşe yaramış... Kendini spora vurmuş."
"Kapına dayanması yakındır," dedi bilmiş tavırla. "Benden söylemesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROTA
Teen Fiction"Sen kimsin?" "Gün ışığını öldüren biri. O yüzden kim olduğumla ilgilenme. Yoksa sönersin, Gün." 24.08.2020 © Tüm Hakları Saklıdır.