VEEE BİZ GELDİK! ÇOK ÇOK ÖZLEMİŞİM...
Bu bölüm, ROTA serisini bitirenler içindir. Bitirmeyenler okumasın lütfen çünkü spoiler içerir.
KEYİFLİ OKUMALAR, LÜTFEN BOL BOL YORUM YAPALIM, HASRET GİDERELİM.
Her insan rotasını kaybedebilirdi.Ama herkes rotasını bulmayı başaramazdı.
Ben başarmıştım.
Gözlerimi yumup açarak bu anın gerçek mi yoksa hayal mi olduğunu anlamak istedim. Gerçekti... Şu an bana piknik sepetinden tavuklu sandviç uzatan Nail gerçekti, o sırada portakal suyuma buz atan Bulut gerçekti, hava estiği için aynı anda sessizce omuzlarıma ceketini bırakan Uğur gerçekti...
Ve...
Başım ağrıdığı için eczaneden benim için ilaç alıp gelen kişi de gerçekti.
Abim... Gerçekten O benim abimdi artık.
Bulut portakal suyuma üç buz attı, dördüncü için tereddüt ediyordu. Çünkü boğazım daha yeni iyileşmiş sayılırdı.
"Buzla ilgili gerçekleştiremediğin fantezilerimizi mi düşünüyorsun kocacığım? Yaparız... Bu gece hem de. Yeter ki şu kumayla uyumaktan vazgeç."
Nail'in cümlesiyle Efe ona sert bir bakış attı, ardından bana bir bardak suyla ilacı önüme bıraktı. "Sandviçi ye önce."
Başımı onayla sallayıp sandviçten bir ısırık aldığım sırada Bulut bana portakal suyumu uzattı. "Teşekkür ederim..."
Nail, "Sen prensessin, biz köleyiz sanki," diyerek homurdandı. "Hıh!"
Bulut onun başına şaplak attı. "Lan kız sabahın köründe kalkıp bize kahvaltı hazırlamıyor mu her gün?" Bulut'un erkenden antrenmanları olduğu için çoğu sabah 6 gibi uyanır ve kahvaltı hazırlardım. Önce o kahvaltı edip evden çıkardı, ardından çocuklarla ben bir şeyler atıştırıp çıkardık. Hepimiz okullarımıza gider, bir de akşam ya dışarıda ya da evde bir araya gelirdik.
Uğur, "Hayat çok yorucu," dedi iç çekerek. "Her sabah fırına gidip ekmek almak çok zor."
Efe, "Bugün ekmeği ben aldım," diyerek düzeltti onu.
"Dün de ben aldım," dedi Nail.
"Ondan önceki gün de ben aldım," dedi Bulut.
"Çöp atmak da zor," dedi Uğur bu sefer.
"Bugün çöpü ben attım," dedi Bulut.
"Dün de ben," dedi Nail.
"Ondan önceki gün de ben," dedi Efe.
"Ondan da önceki gün ben," dediğimde Uğur hepimizi bir kaşık suda boğmak istiyormuş gibi bakıyordu.
Ve sonra aynı anda gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROTA
Fiksi Remaja"Sen kimsin?" "Gün ışığını öldüren biri. O yüzden kim olduğumla ilgilenme. Yoksa sönersin, Gün." 24.08.2020 © Tüm Hakları Saklıdır.