Herkese selam! Umarım iyisinizdir çünkü iki aydır falan bölüm yayımlamıyorum. Okunmaların az olmasından dolayı ve profilimde "son defa" adında texting olan yeni bir kurgu yayımlamıştım. Ona rahatça bölüm yazabilmek adına iyi ol'a ara vermek istemiştim sadece. Az çok etkisini gördüm aslında okunmalarla birlikte vote sayısı da yükseldi.
Son Defa'yı yazarken "beni hala seviyor musun?" adında bir kurgu daha yayımladım ve yavaş ilerlemesine rağmen okuyucuların beğendiği bir kurgu oldu eğer okumak isterseniz şimdilik 10 bölümü yayımda profilimden okuyup destek olabilirsiniz <3
Bildiğiniz gibi 20. bölümde Giray ve Rüzgar'ın ayrılmasına şahit olduk ve bu bölümde arada belli bir zaman atlaması var ve olaylar da ona göre şekillendi. Zaten bölümü okurken anlayacağınıza eminim. Çok kızacağınız bir bölüm de olabilir aslında biraz korkuyorum tepkinizden ama böylesinin de güzel olacağını düşünüyorum eheheheh.
Umarım beğenirsiniz, lütfen oy verip bol bol yorum yaparsanız sevinirim. Ne kadar oy verip yorum yaparsanız etiketlerde yükselip insanların karşısına çıkma şansımız olur. Şimdiden her şey için teşekkür ederim♥♥♥
.
.
.
Gözlerindeki ışıktan kaçmaya çalıştığını görüyorum
Yaralarını fark etmediğimi sandığını görüyorum
Sıcak bedenim onunkinin üstündeydi, tenlerimiz bir bütün olmuş ve temasımız bizi heyecanlandırıyordu. Aylardır böyle bir hisle karşılaşmamış, böyle bir heyecanın esiri olarak kendimi şevkle paralamamıştım. Aylardır bir başkasının çıplak tenine dokunmamış, başkasının ellerinin benim çıplak göğsümde dolanmasına izin vermemiştim. Ancak şimdi özlem sona ermiş, özlediğimi bile fark etmediğim bu hisle tekrar baş başa kalmıştım.
Son bir aydır bu özlemi sık sık gideriyordum. Son bir aydır yalnızlığım tekrar sona ermiş, tekrar kendimi bulduğumu fark ederek yaşıyordum.
Elim onun boynunu sıkarken onun eli benim vücudumda geziyordu, ancak uzun sürmedi – biraz sonra ikimiz de yorgun düştüğümüzde kendimi onun yanına bıraktım ve ter içinde kalmış yüzüne elimi yerleştirip onu çevirdim, yanağından kavradığım yüzünü seyrederken dudaklarına bir öpücük bıraktım. Yüzüne yerleştirdiği şirin gülümsemeyle birlikte yatakta doğrulup kalkacağı sırada onu elinden tutup durdurdum. "Bir aydır yapıyoruz bunu," dedim sessizce. "Ama ilk defa birlikte olduk. Kaçma hemen."
Kalkmaktan vazgeçtiğinde tekrar yanıma uzandı ve kendini örtünün altına sokup vücudunu benimkine yaklaştırarak bacaklarını bacaklarımla bağladı – birbirine geçmiş iki DNA gibiydi. "Yanında terli terli durmak istemedim," dedi gülümseyerek. "Temiz olmak daha iyi olur diye düşünüyordum."
"Göğsüm şevkimizle dolmuş," diye yanıtladım ben de benzer ama daha muzip bir gülümsemeyle "Terli olmanı önemsiyor muyum sence, Kutay."
Yanımdaki Kutay'dı. Aylar önce heveslenip beni öpen, karşılığında günlerce hakkında düşündüğüm ve sonunda bütünüyle yıkıldığım bir anda kendimi onu öperken bulduğum; ancak sevgilime ettiğim ihanetten ürkerek arkadaş kalmaya karar verdiğim ve sonunda sevgilim benden tamamen uzaklaştığında yalnızlığa bürünmüştüm.
Giray'la aramızdaki sorun mesafe değildi. Aslında başta aramızda bir sorun bile yoktu. Ben, onun annesiyle ilgilenmek zorunda olduğunu bildiğim için beni düşünmemesini sağlamak adına ilişkimize ara vermeye karar vermiştim. Ancak aradan geçen birkaç hafta sonra onunla tekrar görüşme cesaretine sahip olup da onu aradığımda her şeyin çok kötü olduğunu, artık beni bir an bile düşünmeye vakti olmadığını ve ara verdiğimiz ilişkiyi sonlandırmanın en doğrusu olacağını söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Ol // boyxboy [Tamamlandı]
Teen FictionÖğretmenine karşı duygular besleyen Rüzgar, gezinin sonunda hislerinin karmaşasında kaybolurken kendini bir başkasının dünyasında raks ederken bulur. Şimdiyse bir aşk üçgeninde hapsolmuştur...