Yeni Hikaye Duyurusu ve Özel Bölüm

795 45 11
                                    

Selam! Nedense yazarken çok heyecanlandım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Size birkaç şeyden bahsetmeye ve düşüncelerinizi almaya geldim. Öncelikle son bölümden sonra Rüzgar ile Kutay'ın eksikliğini çok fazla hissettim, tam alıştığımı düşünürken az oy ve yorumdan dolayı hikayeyi sonlandırmaya karar verdim. Daha uzatabilirdim sanırım ama gelen ilgi çok az olduğu için bu bir miktar hevesimi kırıyordu ve o yüzden daha fazla uzatmadan sizi sıkmadan yerinde bırakmaya karar verdim...

Asıl bu bölümü yayımlama sebep olan şeye gelecek olursak, Profilimde gizem, gerilim hafif polisiye konulu texting temalı boyxboy kurgusu "Yanmama İzin Ver" adın da bir hikaye yayımladım. Eğer ilgisini çeken ve bu tarz kurgular okumayı sevenler varsa aranızda profilimden bulabilisiniz. İlk bölümü şimdilik yayımda, okuyanların düşüncelerini bekliyorum.

İyi Ol'dan konuya girmişken unutmadan devam edeyim; özel bölüm istiyor musunuz? Bir belki iki tane özel bölüm yazabilirim biraz zaman geçtikten sonra. Sadece sizin isteğiniz ve ilginize bağlı yayımlayacağım. Eğer istiyorsanız yorum atarak belirtirseniz sevinirim. 

Profilimde Son Defa ve Beni Hala Seviyor Musun? adında iki kurgum daha var. Son Defa'nın artışı çok güzel bir şekilde devam ediyor ve hızlı bir şekilde büyüyoruz. Umut ve Kerem'in hayatına dahil olmak istiyorsanız profilimden göz atabilirsiniz. 

Fakat Beni Hala Seviyor Musun? için aynı şeyi söyleyemeyeceğim bölümleri düzenli yayımlamama rağmen okunma sayısı bir türlü artmıyor ve nedense sürekli yerinde sayıyor gibi geliyor. Oylar ve yorumlar gayet yerinde ama okunma sayısı biraz can sıkıcı. Bir tık depresif, karamsar ve kasvetli bir kurgu olduğu için girişinde sıkılıp bırakıldığını düşünüyorum eğer okumak isterseniz onu da profilimde bulabilirsiniz. İlk beş bölümde sabredip okumaya devam ederseniz hareketlendiğini göreceksiniz. Umarım beğenirsiniz. <33

 Özel bölümler için düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın, umarım tekrar görüşürüz iyi günler!!!

İyi Ol // boyxboy [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin