ŞANSSIZLIK...

422 10 1
                                    

MERHABA BEN BELLA THORNE . TAM TAMINA 18 YAŞINDAYIM. ANNEM VE BABAM ÇOK ŞÜKÜR İYİLER .BU ARADA EN İYİ ARKADAŞIM KATE TODD . ANNEM VE BABAM BENİ LİSE SONU OKUMAM İÇİN 3 YIL ÖNCE BURAYA YANİ LOS ANGELES'A GÖNDERDİLER.ŞİMDİ HİKAYEME BAŞLAYALIM HERŞEY BENİM OKULA GİRMEMLE BAŞLADI.

KATE: HADİ BAK ONLARA ALDIRMA .

BELLA: ALDIRMIYORUM ZATEN KATE ALT TARAFI GİRİŞTE AYAĞIM TAKILDI.

KATE: BUGÜN OKULA YENİ BİR ÇOCUK GELECEKMİŞ.

BELLA: BANANE KATE BENİM Bİ SEVGİLİM VAR .VE KARŞIDAN BİZE DOĞRU GELİYOR.

KATE: EVET BELLA GELİYOR KARŞIMIZDAN VE BİR KIZLA.

BELLA : NEE?

BELLA ANLATIYOR: TABİKİ ONLARIN YANINA GİTTİM.

BELLA: BU KIZ KİM JUSTİN ?

JUSTİN MALESEF BENİM SEVGİLİMDİR.

JUSTİN: KİM .KİM HAA BU KIZIMI SORUYOSUN?

BELLA: EVET JUS BU KIZI SORUYORUM.

JUSTİN: HEE KANKA BUNKIZ BENİM SEVGİLİM .

BELLA : KANKAMI?

JUSTİN: EVET KANKA BAŞKA BİRŞEY ...

BEN KOŞARAK KIZLAR TUVALETİNE GİTTİM VE AĞLAMAYA BAŞLADIM. KATE DE BENİMLE GELDİ. ODA BAĞIRIP DURUYORDU AMA HİÇ BİR İŞE YARAMIYORDU.

KATE:KİMSE BENİM KANKAMI ÜZEMEZ TAMAMMI O ÇOCUĞU BİRDAHA GÖRÜRSEM DİŞLERİNİ ELLERİNE VERECEĞİM.

BELLA:TEŞEKKÜR EDERİM KATE BENİ KORUMAN GÜZEL HAREKET .

KATE: BİŞET DEİL BELLA HER ZAMAN . NEYSE HADİ MAKYAJINI DÜZELT DERS FİZİK GÖRÜNÜMÜNE ÖZEN GÖSTER.

BELLA: TAMAM .

BENDE KATE İN DEDİĞİNİ UYGULAYIP MAKYAJIMI TAZELEDİKTEN SONRA KATE İLE BİRLİKTE SINIFA GİTTİK. DERS FİZİKTİ VE BENİM YANIM BOŞTU . HERKEZ BENİ BU OKULDA BAD GİRL OLARAK BİLİYORDU. TANRIM BU DERS ÇOK SIKICI .DERKEN. WOW KAPIDAN BİRİ GİRER .AMAN TANRIM BU ÇOCUK ÇOK TATLI. GELİP YANIMA OTURDU.BENİMLE HİÇBİR İLETİŞİME GEÇMEYİNCE .

BELLA : SELAM BEN BELLA. KONUŞMAYI ÇOK SEVMİYORSUN GALİBA.ADIN NE?

ROSS : ROSS ADIM ROSS .VE EVET FAZLA KONUŞMAM.

BELLA: BELLİ

ROSS : EFENDİM NE DEDİN SEN ?

BELLA: ÇOK KONUŞMADIĞIN BELLİ DEDİM.

ROSS: BAK KÜÇÜK HANIM BENIMLE UĞRAŞMA SONU KÖTÜ OLUR.

BELLA: NE OLUR BEYFENDİ?

ROSS: AKŞAM SAAT 8 DE ANLARSIN .

DERS BİTTİ VE ROSS SINIFTAN ÇIKTI. KATE BENİM YANIMA OTURDU BENSE HALA OTURUR BİR ŞEKİLDE SANKİ HİPNOTİZE OLMUŞ.GİBİ TAHTAYA BAKIYORDUM VE KATE İN SESİ BENİ KENDİME GETİRDİ.

KATE: HEY BEL ORDAMISIN? DEDİMKİ O ÇOCUĞUN ADI NEYMİŞ ? VE ONUNLA NE KONUŞTUNUZ?

BELLA: 1. Sİ ONUN ADI ROSS MUŞ. 2 . Sİ ONUNLA BİRŞEY KONUŞMADIK . VE SONUNCUSU HADİ ARTIK EVE GİDELİM .BENİM ARABAMA ATLA KATE SENİ BEN BIRAKICAM

KATE : TAMAM BELS

BELLA: BİR KARAR VE ARTIK KATE BANA BELL Mİ DİYECEKSİN ?BELLS Mİ?

KATE: SON KARARIM BELLS .

BELLA : İYİ TAMAM KATE .

DEDİM VE ARABAYA BİNDİK . GİDİYORKEN BAŞKA BİR ARABA İLE ÇARPIŞTIM. BİLİN BAKALIM ŞANSLI KİŞİMİZ KİMMİŞ ROSS HADİ NE ŞANS AMA.ARABADAN İNİP.

BELLA: HEY ROSS BİDAHA EHLİYET SINAVINA GİRMELİSİN BENCE .

ROSS: EMİNMİSİN ARABAMA DİK AÇIYLA GİREN SENDİN DE.

BELLA : SEN BANA BAĞIRAMASSIN TAMAMMI?

ROSS: NİE YOKSA ABİNİMİ ÇAĞIRISIN?

UZUN BİR SÜRE SONRA .ROSS ANLAMIŞ Kİ ÜZGÜN Bİ ŞEKİLDE BANA BAKIYORDU.

BELLA: Ş- ŞEY GEREK YOK B-BEN GİDYİM SENDE ARABANI BAKIMA GÖTÜR.

ROSS: BANA NİYE SÖYLEMEDİN.

BELLA: NEYİ?

ROSS: ABİNİN ÖLDÜĞÜNÜ.

BELLA: NEDEN SANA SÖYLİYİM Kİ OTURUPTA DALGA GEÇ DİYEMİ.

ROSS: İLK ÖNCE BEN BÖYLE KONULARDA DALGA GEÇMEM . 2 . Sİ BENİ İLGİLENDİRİR ÇÜNKÜ BEN SEVDİKLERİME DEĞEĞER VERİRİM BELLS .

KATE : HADİ AMA AŞIKLAR DAHA FAZLA BEKLEYEMEM BEN.

BELLA: NE ? NE AŞIKLARI KATE NERDEN UYDURUYOSUN BUNLARI.

ROSS : ŞEY NEYSE GÖRÜŞÜRÜZ BELLS.

BELLA: GÖRÜŞÜRÜZ ROSS.

ARABAYA BİNDİM. EVE GELDİK .HİÇ UYKUM YOKTU.SAATE BAKTIM SAAT 8 Dİ. ANİDEN BAHÇE KAPISINDAN İÇERİ ROSS GİRDİ.

ROSS: BELLA HEMEN ODANA ÇIK VE SESLER KESİLENE KADAR İNME .

BENDE KAFAMLA ONAYLAYIP ÜST KATA ÇIKTIM.

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin