BELLA ANLATIYOR : DÜN HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜYDÜ . ARTIK VANESSA DA BİZDENDİ . DİYE DÜŞÜNÜRKEN ZENDAYA ODAMA ANİDEN GİRDİ .
BELLA: NE OLDU ? BİR SORUN MU VAR ?
ZENDAYA: HEMDE NASIL BİR SORUN .
BELLA: YA ANLATSANA .
ZENDAYA : GELDİLER .
BELLA: KİM GELDİ ?
BAKIŞTIK . YAVAŞ YAVAŞ ANLADIĞIM İÇİN GÖZLERİM BÜYÜMEYE BAŞLADI . İKİMİZİNDE BAKIŞMASI BİTİNCE.
BELLA: AH HAYIR OLAMAZ !!
HIZLICA ALT KATA İNDİK . HERKES KOLTUKTA OTURUYORDU . GELENLER İSE İKİZLERDİ .
GRECE : SELAM BELLA .
BU GRECE TAM BİR BAŞ BELASI . YAŞI 17 . ÇOK TATLI GÖRÜNSE DE EN AZ BENİM KADAR BAD GİRL DÜR .
BELLA: SELAM GRECE . IMM MOLLEE NEREDE ?_
MOLLEE : BURADAYIM .
ALIN İŞTE . BUDA MOLLEE . YAŞI 17 . GRECE İN AKSİNE BU KIZ TAM BİR MELEKTİR . VE ÇOK GÜZEL BİR KIZDIR . BUNLARIN BİR DE ABİSİ VARDI O NEREDE ACABA ?
BELLA: MOLLEE ABİN NEREDE ?
MOLLEE : ABİM YARIN GELECEK. ÇOK ÖNEMLİ BİR BAĞIŞTA BULUNUYOR ŞU ANDA .
GRECE : DOĞRUSU BELLA . ABİM ŞU AN ALTINA KIZ ATMAKLA MEŞGUL .
ABİLERİ . BENİM EN YAKIN ARKADAŞIMDI . YANİ KANADA YA GİTMEDEN ÖNCE . İKİZLERİN ARASINDA SADECE İKİ GÜN VAR . ABİLERİ ZATEN ONLARDAN ÖNCE DOĞMUŞ . KATE MERDİVENDEN İNERKEN .
KATE : OO KİMLER GELMİŞ KİMLER ? GRECE !
GRECE : OOO KATE !
BU İKİSİ ESKİDENDE HİÇ ANLAŞAMAZDILAR . GRECE RİKER IN YANINA GİDİP :
GRECE : BU TATLI ŞEY DE KİM ?
KATE: RİKER . BENİM . SEVGİLİM . VE BAŞI BAĞLI .
GRECE : OH ÜZGÜNÜM . OYSA ÇOK GENÇ GÖZÜKÜYORDU .
AO HEMEN İKİSİNİ SAKİNLEŞTİRSEM İYİ OLACAK .
BELLA: HEY GRECE VE MOLLEE BURADA KAÇ GÜN KALACAKSINIZ ? 1,2,3
GRECE : İKİ AY .
ZENDAYA: NEE???
MOLLEE : EVET ABİMİN SINAVLARI VAR .
BELLA: TAMAM SAKİN . ŞEY GRECE IMM BU EVDEMİ KALACAKSINIZ ?
GRECE : EVET ABİM BİZE BU EVİN ADRESİNİ VERDİ .
BELLA: PEKİ .
DEDİM VE ODAMA ÇIKTIM . ROSS , RİKER , ZENDAYA , ROSHON VE KATE DE PEŞİMDEN GELDİ .KAPIYI KAPATIP KONUŞMAYA BAŞLADI ZENDAYA ;
ZENDAYA : BELLA NE YAPACAKSIN ?
BELLA: ABİLERİNİ ARAYACAĞIM .
BELLA'' ALO JOHN ''
JOHN '' BELLA SEN MİSİN ? ''
BELLA''EVET JOHN BEN BELLA . ŞEY İKİZLERİ BİZİM EVE SEN Mİ GÖNDERDİN ? ''
JOHN : '' EVET BEN YARIN SABAH ERKENDEN ORAYA GELECEĞİM ....ŞEY BELLA BEN GELENE KADAR KIZLARIN KLÜPLERE KAÇMAMASINI SAĞLA ."
BELLA"PEKİİ GELİNCE GÖRÜŞÜRÜZ. "
DİYİP KAPATTIM.
ROSS: NE DEDİ ?
BELLA: NE DİYECEK KIZLARI KLÜPE SALMA DEDİ.