BELLA ANLATIYOR :UYANDIĞIMDA EVİMDEYDİM. YANİ SANIRIM.HERKESİ TANIYORDUM FAKAT ŞU SARIŞIN ÇOCUĞU TANIYAMIYORDUM.
BELLA:RİKER BENİ SARIŞININ YANINA GÖTÜRÜRMÜSÜN?
RİKER:BELLA BAK O SARIŞIN SENİN KOCAN .NEYSE GEL GİDELİM.
BENİ KUCAĞINA ALDI VE ALT KATA İNDİRDİ.SARIŞIN ÇOCUK KOLTUKTA OTURUYORDU.RİKER A GİT İŞARETİ YAPTIM . HAFİFÇE KAFASINI EĞİP ODADAN ÇIKTI.
SARIŞIN(ross):BENİ HATIRLADINMI SEVGİLİM?
BELLA:BAK BEN NEDEN BİLMİYORUM AMA SENİ HATIRLAYAMADIĞIM İÇİN Ü-ÜZGÜNÜM BANA KENDEİNİ TANITIRSAN BELKİ...
ROSS ANLATIYOR:KONUŞMASINI BİTİRMEDEN KAFASINA ŞÖMİNENİN YANINDAKİ ODUNLARDAN BİRİNİ İNDİRDİM.UYANANA KADARDA ODAYA KİMSEYİ SOKMAMAYA KARARLIYDIM .KAPIYI KİLİTLEYİP BELLA YI KUCAĞIMA YATIRDIM VE UYUMUŞUZ...
KATE ANLATIYOR:İÇERİDEN SES GELMİYORDU.
KATE:AŞKIM BİR SES VARMI?
RİKER : HAYIR . OFF KAHRETSİN Kİ SES YOK.!
DİYİP KAPININ ÖNÜNE ÇÖMELEREK KAFASINI BACAKLARININ ARAASINA ALDI VE KONUŞMAYA DEVAM ETTİ.
RİKER: KATE BEN SENCE KÖTÜ BİR ABİMİYİM?
KATE:HAYIR TABİ Kİ DEĞİLSİN DE BUNU NEDEN SORDUN Kİ ŞİMDİ?
RİKER : BAZEN ROSS A HAK VERMEDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM.
KATE :BAK SİZ NE KADAR ABİ KARDEŞ OLSANIZ DA ŞU GERÇEK DEĞİŞMEYECEK RİKER .GERÇEK ŞU Kİ :BAK RİKER ROSS İLE KARDEŞSİNİZ BİLİYORUM AMA HER ZAMAN FİKİRLERİNİZ AYNI OLMAYA BİLİR .BAK SEN ROSS UN KAÇ SENELİK ABİSİSİN ...YANİ ONUNLA KAÇ YAŞINDA İLGİLENMEYE BAŞLADIN?
RİKER : BİLMEM SANIRIM 8 YAŞINDA.
KATE:BAK RİKER BEN BELLA İLE 8 SENEDİR ARKADAŞIM .AMA ONU SENDEN DAHA ÇOK TANIYORUM .NEDEN DİYE SORARSAN . BEN BELLA İLE ÇOK VAKİT GEÇİRDİM .ANLIYORMUSUN.
RİKER : TAMAM ANLADIM.TEŞEKKÜR EDERİM KATE .
YAVAŞÇA BİRBİRİMİZE YAKLAŞIRKEN ROSS VE BELLA EL ELE TUTUŞMUŞ ODADAN ÇIKTILAR .
KATE :OOOO NE OLDU HAFIZA İYİMİ?
BELLA:EVET AŞKIMI HATIRLADIM ADI ROSS DİYER ADI SHOR SOY ADI LYNCH.YAŞI 20. BEN HAYDİ ÇALKALA VE ROSS İSE AUSTİN & ALLY VE TEEN BEACH MOVİE DE OYNADI.EN SENDİĞİ RENK SARI.EN SEVDİĞİ YEMEKLER HAVAİ USULÜ PİZZA VE JELİBON TÜRÜ ŞEKERLEMELER . KISACASI ROSS BENİM HAYATIM . ŞİMDİ DİYERLERİNE GELELİM SİZ 3 ÜNÜZ HARİÇ ZENDEYA ,OLİVİA ,LAURA VE JUSTİN ADINDA ARKADAŞLARIMDA VAR .ZENDEYA İLE HAYDİ ÇALKALADA OYNADIK OLİVİA HOLT BİR ARA SETE UĞRADI HEMDE BEN ROSS VE OLİVİA GEZİYE BİLE GİTTİK.RYDEL İ DE UNUTMAYALIM RYDEL DE ROSS UN ABLASI BENİMDE ABLAM SAYILIR .ESKİDEN ÖLDÜ SANDIĞIM BİR ABLAM DAHA VAR ODA NEW YORK TAKİ ARKADAŞIMIN EVİNDE KALIYOR ARKADAŞIMIN ADI DEBBY RYAN .
KATE : WOW HER ŞEYİ HATIRLAMIŞSIN HADİ SENİ BİR YERE GÖTÜRELİM BAKALIM ORAYI HATIRLAYABİLECEKMİSİN.
BELLA :TAMAM.
BELLA ANLATIYOR:BURAYI HATIRLADIM BEN BU EVDE GEÇİRMİŞTİM EN GÜZEL ANILARIMI VE YA GÜZEL OLMAYANLARI . KAPIYI ZENDEYA AÇTI .İÇERİ GİRİP KOLTUĞA OTURDUK.
ZENDEYA : BELLA LÜTFEN BENİ HATIRLADIĞINI SÖYLE !
BELLA:Ü-ÜZGÜNÜM MALESEF HATIRLIYORUM.
ZENDEYA : OFF YA- BİR DAKİKA NE DEDİN SEN .
BELLA:MALESEF HATIRLIYORUM DEDİM .
KOŞARAK GELİP BANA SARILDI .
BELLA :TAMAM BEN ARTIK HEPİNİZİ HATIRLIYORUM .YANLIZ TEK BİR ŞEYİ HATILAMIYORUM .
KATE VE RİKER: NEYİ BELLS.?
BELLA:BU GÜN AYIN KAÇI?
ROSS:MAYISIN 18 İ NEDEN ?
ZENDEYA : BEN ANLADI VE NEDENİ YAZ TATLİ BİTİYOR .
OLİVİA :EE OKULUMUZ YOKKİ BİZ ARTIK BÜYÜDK KIZIMMM.
ZENDEYA : ÖYLE DEMİYORUM .OLİVİA BAK.SENİN UÇAN TEKME ,ROSS UN VE LAURA NIN AUSTİN VE ALLY ,RİKER VE KATE İSE DANS YARIŞMASINA HAZIRLANACAK,JUSTİN NEVER SAY NEVER I ÇEKMEYE GİDECEK VE SON OLARAK BEN VE BELLA İSE HAYDİ ÇALKALA DİZİSİNDE OYNAMAMIZ GEREKİYOR .
OLİVİA VE ROSS: YANİ AYRILACAK MIYIZ .?
ZENDEYA : TABİ Kİ HAYIR HER HAFTA SONU GÖRÜŞECEĞİZ .
BELLA :AMA BİZ DİZİ SETİ BOYUNCA YANLIZ OLACAĞIZ.
ZENDEYA : HAYIR BELLA BAK Bİ DİNLE . BİZİM DİZİDE SEN , BEN , ADAM ,ROSHON,DAVİS,KENTON VE CAROLİNE OLACAĞIZ .
BELLA :TAMAM O ZAMAN DİZİMİZ İÇİN CHİCAGO DA ÇEKİLECEK DEYİL Mİ?
ZENDEYA : EVET NEYSE HADİ BU GÜNLÜK BU KADAR YETER YARIN YOLA ÇIKACAĞIZ BELLA ERKEN YATMALIYIZ İYİ GECELER .
BELLA:ROSS , KATE , RİKER BU GECE BURDA KALALIMMI?
RİKER , ROSS VE KATE : TAMAM KALALIM YARIN BÜYÜK GÜN İYİ GECELER MİLLET .
HEPİMİZ AYNI ANDA :İYİ GECELER ...