MEZUNİYET BALOSU

53 1 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIMDA YANIMDA ROSS YOKTU HALA UYANMAMIŞ  ZENDEYA VARDI . ONU UYANDIRMADAN ALT KATA İNDİM KENDEİME BİR BARDAK SU DOLDURURKEN BİRİSİ BENİ KENDİNE ÇEVİRDİ VE ÖPMEYE BAŞLADI. BİRDEN ELİMDEKİ SU ELİMDEN KAYDI VE BAŞIMIZDAN AŞAĞI DÖKÜLDÜ.

BELLA: ZENDEYA ŞU GÜZEL ANI BOZMASAYDIN OLMAYACAKTI DEYİMİ .

ZENDEYA: HAYIR OLMAYACAKTI VE İÇİMDE KALMASIN DEDİM.BU ARADA BU GECE BALO VAR.

BELLA: EVET BİLİYORUM BU ARADA ROSS.BEN BALOYA SENİNLE GELEMEM BİLİYOSUN BADGİRL VE BADBOY OLMAK KOLAY DEYİL.

ROSS: BİLİYORUM.HADİ HAZIRLANIN SİZ BENDE BİRKAÇ İŞİMİ HALLEDİCEM GÖRÜŞÜRÜZ AŞKIM.

BELLA: GÖRÜŞÜRÜZ SEVGİLİM .

BEN NE ARA BU KADAR YUMUŞADIM.NEYSE ŞİMDİ AKŞAMKİ BALO İÇİN BAD GİRL GİBİ GİYİNMELİYİM.

BELLA: ZENDİ GEL KIYAFET SEÇELİM.

ZENDEYA: OLURR

BEN ELBİSE GİYECEĞİM AMA HANGİ ELBİSEYİ BİZİ AKŞAM ROSS BIRAKACAK TI.BULDUM GİYDİĞİM KIYAFTLERİMLE(baloya multi medyadaki gibi gittim.) MAKYAJIMIDA TAMAMLAYINCA ZENDEYA İLE EVDEN ÇIKTIM ROSS BİZİ ARABADA BEKLİYORDU DİKİZ AYNASINDAN GÖRRÜNCE HEMEN BİZİM YANIMIZA GELDİ.

ROSS: ÇOK BAD GİRL SÜN .

BELLA: SENDE ÇOK BAD BOY SUN.

ZENDEYA HADİ ARTIK GİDELİM SEVGİLİM BEKLİYOR.

ARABAYA BİNİNCE DAYANAMADIM.

BELLA: SVGİLİN Mİ SENİN.BİR.SEVGİLİN.VAR .WOW SÜPERSİN KANKA.BENİDE TANIŞTIRSANA.

ZENDEYA: TAMAM AMA ADINI ORDA SÖYLEYECEĞİM SÜPRİZ. BU ARADA JUSTİNİ TAM OLARAK NE ZAMAN ÖLDÜRECEĞİZ.

BELLA VE ROSS: ÇOK YAKINDA .

AYNANDA DEDİK BEN GÜLDÜM AMA O GÜLMEDİ.

BELLA: ROSS Bİ SORUN MU? VAR.

ROSS: HAYIR YOK NİYE Kİ SORUN VARMMIŞ GİBİMİ DURUYORUM.

BELLA: YOK HAYIR. FAZLA KONUŞMUYOSUNDA.

ROSS: KONUŞMASSAM NE OLUR ?

BELLA: ROSS LÜTFEN EN BAŞA DÖNMEYELİM.

ROSS: PARDON.ŞEY BEN ÜZGÜNÜM .

DEDİ VE ARABAYI KENARA ÇEKTİ .BİRDEN ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK.ZENDEYA NIN BİZİ KAMERAYA ÇEKTİĞİNİ GÖRÜNCE KAMERAYA GÖZ KIRPTIM.

ZENDEYA: HADİ AMA TÜM GÜN SİZİN ÖPÜŞMENİZİ İSTEMEM.

BELLA: TAMAM TAMAM.

BALOYA GELDİK.HERKES BİR MASA SEÇMİŞ OTURUYORLARDI .KISA SÜREDE PARTİ TACI OYLAMASI YAPILDI.BEN KRALİÇE ROSS TA KRAL OLDU. SONRA ROSS İLE HERKESİN ÖNÜNDE ÖPÜŞTÜK.GECE MUTLU GEÇTİ.EVE GELDİĞİMİZDE EV DARMADAĞINIKTI . VE YERDE YIĞILI YATAN KATE VARDI EVDE SADECE.

BELLA: KATE OLAMAZ JUSTİN Mİ YİNEMİ.HADİ AMA NED-

KATE: HAYIR RİKER .

BELLA ,ROSS VE ZENDEYA: NEEE?

ROSS: BENİM ABİM ÖYLE BİŞEY YAPMAZ KATE.

ANİDEN İÇERİ RİKER GİRDİ.

RİKER : KATE  İYİMİSİN?

ZENDEYA: ONU DÖVERKEN İYİYDİ DİMİ.

RİKER : DURUN ONU BEN DÖVMEDİM SİZE SÖYLEMEYİ UNUTTUM BENİM ESKİ SEVGİLİM VANESSA YAPTI.

BELLA: VANESSA NEDEN YAPTIĞINI ANLADIM .GELİN BENİMLE...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin