BELLA ANLATIYOR: UYANDIĞIMDA GELMİŞTİK . EVET HALA AYNI CHİGAGO . ÇOK GÜZEL. ZENDEYA KAFASINI KENTONUN BACAKLARINA KOYMUŞ KENTON DA KAFASINI ZENDEYA İLE KOLTUĞUN ARASINA SIKIŞTIRMIŞ YATIYORLARDI. ONLARI UYANDIRDIM VE BAVULLARIMIZI ALIP SHAKE İT UP A GİTTİK. ORADA BİZİ JİMMY KARŞILADI.
ZENDEYA: DİYERLERİ DAHA GELMEDİMİ?
JİMMY : GELMEDİLER ......AH PARDON GELDİLER
DİYİP YANIMIZDAN AYRILDI.ADAMADAM: HOŞGELDİN DOSTUM.
DİYİP KENTONA SARILDI DİNA VE CAROLİNE DA BEN VE ZENDEYA YA . NEDENİNİ BİLMEDİĞİM BİR ŞEKİLDE CAROLİNE BENDEN HOŞLANMIYORDU . BENDE ONDAN HOŞLANMIYORDUM. O BANA SARILMAYINCA BENDE GİDİP DİNA YA SARILDIM. DİNA YI TAM TERSİ ÇOK SEVERİM. DİNA ADAM IN KIZ ARKADAŞIDIR. O SIRADA ARKADAN BİR SES.
JİMMY: HADİ OTURMAYA GELMEDİNİZ ÇEKİM BAŞLASIN ARTIK.
ZENDEYA: OTURSAYDIK İYİYDİ AMA OFF.
DEDİ . AMA MECBUR İŞ BAŞI YAPACAĞIZ . JİMMY SAHNELERİN KAĞITLARINI BİZE VERDİ BİZDE ÇALIŞMAYA BAŞLADIK.
.............. ÇEKİMDE.................
CECE VE ROCKY OKULDA DOLAPLARININ YANINA GELİR VE KONUŞMAYA BAŞLARLAR.
CECE: BUGÜN SEVGİLİM LOGAN BENİ YEMEĞE ÇIKARTACAK.
ROCKY: AA SENİNDE Mİ SEVGİLİNİN ADI LOGAN BENİM Kİ DE ÖYLE.
CECE: HEMDE SAAT YEDİDE BİZİM PİZZACIDAAA.
ROCKY: AA AYNEN BENİMKİDE ORDA VE SAAT YEDİDE ŞANSA BAK YA SENİN SEVGİLİN İLEDE TANIŞIRIM İŞTE FENAMI.
CECE : AYNEN.
CECE VE ROCKY HERŞEYDEN HABERSİZ SINIFA GİDERKEN ARKALARINDAN TİNKA SÖYLENMEYE BAŞLAR.
TİNKA: GUNTER BİZİM İKİ KOKOŞUN SEVGİLİLERİ OLMUŞ HADİ GÜLELİM HAHAHAH. NEYSE BU KADAR GÜLMEK YETER . AYRICA BU OLAYI BİZİM YAPTIĞIMIZI KİMSEYE SÖYLEME TAMMMI.
GUNTER: TAMAM KARDEŞİM.BİZ KİMİZZZZ
TİNKA: BEN TİNKA.
GUNTER: BENDE GUNTER.
TİNKA VE GUNTER DA KANTİNE DOĞU İLERLERKEN GUNTER KİTAPLARINI ALMADIĞINI HATIRLAR VE GERİ DÖNER . TAM TİNKA NIN YANINA GİDECEĞİ SIRADA TY İLE KARŞILAŞIR.
TY: HEY MERHABA DOSTUM BU ACELEN DE NEYİN NESİ?
GUNTER : YOOK YOK BİŞEY ROCKY SINIFTA CECE DE YANINDA SORUN YOK YANİ NE SORUNU TİNKA BİRŞEY Mİ SÖYLEDİ YOKSA.
TY : YOO NE SÖYLİCEKKİ .?
GUNTER: HE O ZAMAN GÖRÜŞÜRÜZ.
....,..................... 1 SAAT SONRA ...........................
BELLA: OH İYİ Kİ ÇEKİMLER BU GÜNLÜK BİTTİ. YARINDA VAR AMA OLSUN . EN AZINDAN BU GÜN BİTTİ . KENTON BİZİ KAFEYE GÖTÜRDÜ. ŞU AN SAAT AKŞAM IN SEKİZİ ACABA ROSS NE YAPIYORDUR. BEN BİR ARAYIM ŞUNU.
................ AYNI ZAMAMNDA LYNCHLERDE...........
ROSS ANLATIYOR: GRUP İLE YENİ BİR ŞARKI ÇIKARTMAYA KARAR VERDİK. ŞARKI BESTELEME İŞİ BİTİNCE BUGÜN SABAH BOYUNCA KLİP İLE UĞRAŞTIK. AKLIMA BELLA GELDİ. TAM BEN ONU ARAYACAKKEN BELLA BENİ ARADI.
ROSS" AŞKIM NABER?"
BELLA" İYİ SENDEN?"
ROSS" İYİ . BAK SANA NE SORCAM ORDA BUGÜN NELER YAPTINIZ?"
BELLA" HİÇ DİZİ BÖLÜMÜNÜ ÇEKTİK. ŞİMDİDE EKİP İLE BİRLİKTE BİR KAFEDE KAHVE İÇİYORUZ . SENİ ÇOK ÖZLEDİM. SEN NE YAPTIN BUGÜN?"
ROSS" BENDE SENİ ÖZLEDİM HE ŞARKI KLİBİ ÇEKTİK.YA. ŞİMDİDE ODAMDA UYUMAYA ÇALIŞYORUM."
BELLA" AUSTİN VE ALLY NE OLDU?"
ROSS" HE AUSTİN VE ALLY ÇEKİMLERİ DAHA BAŞLAMADI.HE BU ARADA KATE İLE ABİMİN İLİŞKİLERİ NASIL GİDİYOR DİYER TELEFONLA KATE İ ARAYIP SORARMISIN ABİME SORUYORUM SÖYLEMİYO YA"
BELLA" TAMAM BEKLE ARIYİM ÜÇÜMÜZ KONUŞALIM"
KATE İ ARADIM 3 . ÇALIŞTA AÇTI.
KATE" SLM NABER BELLS?"
BELLA" İYİ SENDEN BAK SANA KİMİ VERİCEM.
KATE " KİMİ?"
ROSS LA KONUŞTUĞUM TELEFONU KATE İLE KONUŞTUĞUM TELEFONA TUTTUM VE KONUŞMALARINI DİNLEDİM.
ROSS" SELAM KATE BEN ROSS ŞEY ACABA ABİMLE OLAN İLİŞKİNİZDEN BİRZ BAHSEDERMİSİN GALİBA BİR OLAY OLMUŞ."
KATE" NE OLAYI YA .....HE ŞU OLAY EVET YA AYRILDIK."
O SIRADA ARALARINA GİRİP .
BELLA" NE AYRILDINIZ MI?"
KATE" BELLA ŞAKA ŞAKA TAM TERSİ BEBEĞİMİZ OLUYOR".
ROSS VE BEN AYNI ANDA " NEEE KIZMI ERKEKMİ KATE?"
KATE" HEY SAKİN OLUN VE KIZ ADIDAAA SİZ BELİRLEYİN İSTEDİK."
ROSS" BENCE BELLA OLSUN"
BELLA" HAYIR ZENDEYA OLSUN"
ROSS" BULDUM BULDUM LUNA YA NE DERSİNİZ"
KATE" E BENCE SÜPER BİR İSİM.SENCE BELLS"
BELLA" EVET GÜZEL LUNA OLSUN. ŞEY BU ARADA KAPATALIM ARTIK . ÇOK UYKUM VAR BENİM YARIN YİNE KONUŞURUZ OLURMU?"
ROSS" AYNEN ÇOK UYKUM VAR İYİ GECELER KATE İYİ GECELER SEVGİLİM."
KATE " İYİ GECELER ROSS İYİ GECELER BELLS"
BELLA" İYİ GECELER KATE İYİ GECELER SEVGİLİM"
KAPATTIM VE DİYERLERİNE DÖNÜP O MUTLU YABERİ VERDİM.
BELLA: ARKADAŞLAR KATE HAMİLEYMİŞ KIZ MIŞ. ADIDA ROSS VE BEN SEÇTİK.
ZENDEYA: EE NE SEÇTİNİZ?
BELLA: LUNA NASIL?
ROSHON: İYİ GÜZEL İSİM HADİ AMA YATALIM YARIM DAHA ÇOK KOŞUŞTURACAĞIZ.
ZENDEYA: EE. NEREDE KALACAĞIZ BİZ ?
DİNA : BİZDE KALABİLİRSİNİZ YARIN SET ÇIKIŞI HEPİMİZE DAHA BÜYÜK BİR EV BAKARIZ NASIL FİKİR?
ADAM: VALLAHA SÜPER . E HADİ.
HEPİMİZ ADAM VE DİNA NIN EVİNE GİTTİK.VE ORDA UYUDUK...