PARTİ GECESİ YENİ EYLENCE ;) ;) ;)

37 0 0
                                    

BELLA ANLATIYOR:HAZIRLIKLAR TAMAMDI ŞİMDİ SIRA YENİ EYLENCEYİ SEÇMEKTİ.

BELLA :EYLENCE İÇİN 2 SEÇEĞİNİZ VAR İLKİ STRİPRİZ 2 Sİ İSE SAKLANBAÇ.TABİKİ BEN 1 . Sİ TARAFINDANIM NAPALIM BAD GİR OLMAZ BÖYLE BİR ŞEY .

OLİVİA BU TEHLİKELİ DEĞİLMİ.

BELLA VE ROSS:EVET ÖYLE VE GÜZELL.

RİKER VE KATE:EVETTT İĞRENNÇÇ

BELLA:KURALLAR BÖYLE YOKSA BEBEKLER GİBİ SAKLANBAÇMI OYNAYACAKTINIZ EYER ÖYLEYSE HEMEN SAKLANABİ,LİRSİNİZZ...

RİKER VE KATE :TAMAM YA ...

STRİPRİZ BAŞLADI . ÖNÜMÜZDEKİ KIZMIZI KUTUDAN EŞLERİN BELLİ OLMASI İÇİN KURA ÇEKTİK 2 ÇİFT OLACAKTIK.İLK ÇİFT RİKER VE KATE Dİ .BEN KATE İ BENİM ODAMDA SEXİ BİRŞEKİLDE HAZIRLARKEN RİKER İSE KATE İ BEKLİYORDU.BEN KATE İ ODADAN ÇIKARTMADAN RİKERI İÇERİ SOKTUM .VE KAPIYI KİLİTLEDİM .İNLEME SESLERİ GELENE KADAR KAPIDA BEKLEDİM .SESLER KESİLİNCE BİTİRMİŞ OLDUKLARINI ANLAYIP IŞIK HIZIYLA SARMAL ŞEKLİNDEKİ MERDİVENLERDEN 3 . KATTAN 1. KATA KADAR KAYDIM MERDİVENİN SONUNDA HIZLICA ROSS UN KUCAĞINA ATLADIM.SONRA ANİDEN İNİP KOLTUĞA OTURDUM.

RİKER:BELLA BİZ BİRDAHA İSTİYORUZ.

BELLA:NE BEN BU KADAR İLERLEYCEĞİNİZİ DÜŞÜNMEMİŞTİM .TAMAM .

DEDİM VE KATE İLE RİKER I ODAMA GÖNDERDİM SONRA ROSS İLE BEN DAYANAMAYIP İÇERİ DALDIK .TABİ2 YİNE İSTERLER BUNLAR HİÇBİRŞEY YAPMIYORLAR Kİ.SADECE KASETLERİMDEN SEVİŞME VİDEOSU BULMUŞLAR ONU İZLİYORLARMIŞ.İNLEMELER İSE KASETTEN GELİYORMUŞ BENİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATMIŞLARDI AĞLAYARAK EVDEN DIŞARI ÇIKTIM .YOLDA ABİM VE ABLAM İLE KARŞILAŞTIM...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin