BELLA DAN DEVAM: ROSS BANA AŞAĞI İNMEMEMİ SÖYLEMİŞTİ. SESLER KESİLDİ KAPIYI AÇTIM VE TAM ÇIKACAKKEN BİRİSİ KOLUMDAN TUTUP EBNİ KENDİNE ÇEKTİ VE SERT BİR CİSİMLE BAYILTTI.
.......,.......................................................................
UYANDIĞIMDA SAĞ TARAFIMDA ELİMİ ÖPÜP DURAN ROSS SOL TARAFIMDA İSE KATE VARDI.
BELLA: ROSS ELİMİ BIRAK ARTIK.
ROSS: PARDON Ş-ŞEY BEN
BELLA : ÖNEMLİ DEĞİL ROSS . KATE NABER KANKA .
KATE : HİÇ AKILLANMAYACAKSIN DEĞİLMİ BELLS .
BELLA: HAYIRRR.
ROSS : ŞEY AKŞAM OLDU BEN ARTIK GİDİYİM ZATEN YARIN OKUL VAR OKULDA GÖRÜŞÜRÜZ .
BELLA : ROSS BU GECE BENİMLE YATARMISIN. TABİ PARDON YANLIŞ ANLAMASSAN. BENİ BİLİYOSUN BEN OKULUN BAD GİRL ÜYÜM AMA HER KIZ KORKAR YA O ADAM GERİ GELİRSE.
ROSS : TAMAM BELLS YATARIM.
KATE : OOOOO NELER OLUYO NELER .
BELLA : KATE FAZLA ABARTMA ALT TARAFI UYUYACAĞIZ.
KATE : TAMAM YARIN BEN OKULA GELMİCEM İŞİM VAR.YARIN OLİVİA İLE GEZERSİN SENİ ONA EMANET EDİYORUM GÖRÜŞÜRÜZ.
BELLA : BY BY KATE .
ROSS : BEN KAPIYI KİLİTLEYİP GELİYORUM.
BELLA : TAMAM ROSS .
ROSS ODADAN ÇIKINCA ANNEMİN BANA LONDRA DAN GÖNDERDİĞİ KUTUYU AÇTIM.İÇİNDE BİR NOT VARDI SESLİCE NOTU OKUDUM "SEVGİLİ KIZIM BELLA BANA BU KUTUYU SENİN DOĞUM GÜNÜNDE SANA VERMEM İÇİN ABİN VERMİŞTİ . BİLİYORUM DOĞUM GÜNÜNE DAHA ÇOK VAR. AMA ANNE YÜREĞİ İŞTE DAYANAMADIM GÖNDERDİM. İÇİNDEKİ HEDİYEYİ SAKIN KAYBETME İÇİNİ HİÇ AÇMADIM SEN AÇINCA BENİ ARA VE İÇİNDE NE BULDUĞUNU SÖYLE TATLIM GELİNCE GÖRÜŞÜRÜZ ANNEN KATARİNA ..."
ROSS: ANNEN Mİ GÖNDERMİŞ . GÖRÜNÜŞE GÖRE İYİ MEKTUP YAZIYORMUŞ.
BELLA : SEN NE ZAMANDIR BENİ DİNLİYORDUN.
ROSS: BEN HEP SENİ DİNLEDİM BELLS ŞİMDİ BENCE KUTUYU AÇ
BELLA: TAMAM
DEDİM VE KUTUYU AÇTIM AMAN TANRIM BU ABİMİN EN SEVDİĞİ KOLYESİ .
BELLA: HEMEN ANNEMİ ARAMALIYIM.
O SIRADA ROSS GÖZLERİNİ BANA DİKMİŞ BAKIYODUR.
BELLA"alo anne uyanıkmısın "
KATARİNA " evet uyanığım çünkü burada hala sabah neyse aradığına göre kutuyu açmış olmalısın "
ANNEM BUNLARI SÖYLERKEN KOLYENİN İÇİNİ AÇTIM KOLYENİN İÇİNDE BELLA VE MAX YAZIYODU.
BELLA" evet anne açtım içinden bir kolye çıktı kolyenin içinde de max ve bella yazıyo"
KATARİNA " senin adına sevindim bua arada hemen yatmalısın kate ile mi kalıyosun kız sesleri geliyoda."
NE KIZ SESİMİ YANIMDA SADECE ROSS VARDI ...VEE TELEFONDAKİ KIZLAR .
BELLA " neyse ben kapatıyorum annecim babamı öp benim için"
TELEFONU KAPATIP ROSS A DÖNDÜM VE.
BELLA: NE YAPIYOSUN ROSS ?
ROSS: VİDEO İZLİYORUM BELLS
BELLA : HADİ UYU ROSS .
ROSS : SENİN YANINDA MI .?
BELLA : NİE BEYENEMEDİNMİ SENİN ALTINA ALDIĞIN KIZLAR KADAR İYİ DEYİLMİYİM?
ROSS: BELLS SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDAMISIN BU ARADA KOLYEYİ BOYNUNDAN ÇIKART İSTERSEN .
BELLA: 1. Sİ BEN NE DEDİĞİMİ BİLMİYORUM 2. Sİ İSE BEN BU KOLYEYİ ARTIK ÖLÜRÜMDE ÇIKARTMAM.
ROSS: İYİ ÇIKARTMASSAN ÇIKARTMA.
DEDİ VE YANIMA UZANDI NEDEN BİLMİYORUM AMA ONA SARILDIM ODA BANA SARILDI BEN ONUN EŞSİZ KOKUSUNU İÇİME ÇEKERKEN.
BELLA : BİLİYORMUSUN ROSS BEN EN SON ABİM MAX İLE BÖYLE YATTIM .VE ONU ÇOK SEVİYODUM.BU ARADA SEVGİLİN VARMI?
ROSS : NİYE SORDUN Kİ .?
BELLA: HİÇ YAKIŞIKLISIN GÜÇLÜSÜN KARİZMATİKSİN BENCE BİR SEVGİLİN OLMALI SAKIN YANLIŞ ANLAMA ROSS SENİ ARZULAYAN VARDIR AMA SEVGİLİN OLMAK İSTEYEN BİRİ VARDIR . BENCE GÖZÜN UZAKLARA DALIP GİDİYOSA ARADISINI YAKININDA BULAMADIĞIN İÇİNDİR.
ROSS : GÜZEL BİR SÖZMÜŞ BELLS BU ARADA GERÇEKTEN BENİM NİYE BİR SEVGİLİM YOKKİ. AMAN NEYSE BENİM UYKUM VAR BEN UYUYACAĞIM.
BELLA İÇ SESİ ( KATIKSIZ ODUN MAŞALLAH)
ROSS İÇ SESİ( BELLA BENİ SEVİYOR GALİBA BENDE ONU SEVDİĞİMİ YARINMI SÖYLESEM ACABA OFF KAFAM ÇOK KARIŞIK NEYSE SARILIYİM UYUMUŞ GALİBA İLTİFAT EDİYİMDE EYER BENİ REDDEDERSE İÇİMDE KALMASIN.)
BELLA ANLATIYOR: UYUMAK MI NE UYKUSU ROSS DA UYUMAMIŞ BANA CANIM CİCİM GİBİ İLTİFATLAR EDEREK SAÇLARIMI OKŞUYORDU. O BANA SENİ SEVİYORUM DEDİĞİNDE YANLIŞLIKLA AZIMDAN BENDE SENİ SEVİYORUM KAÇTI GİZLİCE TEK GÖZÜMLE ONUN YÜZÜNE BAKTIM GÜLÜMSÜYORDU ... NEYSE BEN BAD GİRL ÜM KİMSE BENİ KOLAY KOLAY ELDE EDEMEZ ...
ROSS ANLATIYOR: TANRIM ÇOK TATLI UYUYOR ONUN O UZUN TURUNCU SAÇI YÜZÜNE GELDİKÇE BEN SAÇI GERİYE İTİYOR VE DUDAĞINI OKŞUYORDUM ...NEYSE KENDİNE GEL ROSS SEN OKULUN BAD BOY USUN KİMSE SENİ KOLAY KOLAY ELDE EDEMEZ.NEYSE YARIN BELLA YI KARDEŞLERİM İLE TANIŞTIRIRIM ŞİMDİ UYUMAM LAZIM ...