VANESSA AVCILARI:D :D :D

17 0 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: BEN , KENTON,ZENDEYA,OLİVİA,KATE,RİKER VE DE ROSS VANESSA YI BULMAK İÇİN OLİVİA NIN BULDUĞU TELEFON SİNYALİNDEN TAKİPE BAŞLADIK . SİNYALE GÖRE LYNCHLERE GİDİYORDU. RİKER IN ARABASINA ATLADIK VE KISA SÜREDE EVE GELDİK İÇERİYE GİRDİĞİMİZDE RYDEL SANDALYEYE BAĞLANMIŞ LAURA İSE İP İLE TAVANA ASILMIŞTI LAURA AĞLIYORDU.RYDEL UYUYORDU YADA BAYGINDI ETRAF KARANLIKTI SADECE RYDEL VE LAURA NIN ÖNÜ AÇIKTI BU NEDENLE AYAĞIMIN STORMİE NİN TERLİKLERİNE TAKILMASI İLE ROSS UN KUCAĞINA DÜŞMEM BİR OLDU. SADECE SİNİRLİ SİNİRLİ BİRBİRİMİZE BAKIYORDUK O SİNİR BİRDEN GÜLÜMSEMELERE DÖNDÜ BENİ KENDİNE İYİCE YAKLAŞTIRDI TAM ÖPÜŞCEKKEN BEN DOĞRULUP.

BELLA: EVEETT BİZ HALA KÜSÜZ VE VANESSA YI BULMAMIZ GEREK.

VANESSA : BEN BURDAYIM BELLA . RİKER NEREDE?

RİKER KENDİNİ ÖNE ATARAK ;

RİKER: BURDAYIM VANESSA . 

KATE: HEY NELER OLUYOR RİKER?

RİKER: ŞŞŞİİTT BİR PLANIM VAR .

DEMESİNE GEREK KALMADI ETRAFA PARFÜM SIKTIM VE KIRMIZI LAZER IŞINLARI ORTAYA ÇIKTI.

ROSS: BURADAN KİM GEÇECEK.

VANESSA : BELLA KATE BURAYI GEÇERSE LAURA SİZİN OLABİLİR . AMA EĞER GEÇEMESSE RİKER DA LAURADA BENDEN OLUR.

BELLA: TAMAM

ROSS: HEY SEN GERİDE DUR İŞLERİ BATIRIYORSUN.

BELLA: BEN NE YAPTIĞIMI BİLİYORUM BAYIM ASIL SİZ GERİDE DURUN AMAN DİKKET SAKIUN YANMA BİRDE SENİNLE UĞRAŞMAYALIM.

ROSS: NE YAPARSAN YAP KÜSÜZ ZATEN.

KÜS OLDUĞUMUZ AKLIMA GELİNCE SİNİRDEN SAĞ , SOL, ATLA , ÖNE EĞİL , GERİYE EĞİL.EVETT SONUNDA RYDEL İN YANINDAYDIM DÜĞMEDE BURDAYDI LAZERİ KAPATTIM VE DİYERLERİNE GELMESİ İÇİN İŞARET ETTİM ROSS KAFASINI 2 YANA SALLAYARAK GELDİ. BENDE GÖZLERİMİ DEVİRDİM . LAURA YUKARIDA ASILI OLDUĞU İÇİN ZIPLAMAK YETMEZDİ. ROSSA:

BELLA: ROSS LAURA NIN ALTINDA DUR .

DEDİM VE GERİNEREK GERİYE DOĞRU İLERLEDİM.

ROSS: BELLA: ŞAKA DE NE OLURSUN ŞAKA DE .

BELLA: ELİNİ UZAT VE KONUŞMA .

ROSS: BEN YAPMAM .

BELLA: PEKİ .......KENTON ROSS İLE YER DEĞİŞ.

KENTON BENİ FIRLATACAK BENDE LAURA NIN İPİNİ KESİP BAŞARI İLE YERE İNECEKTİM. KOŞTUM , KOŞTUM VE KOŞTUM ..............ZIPLADIM KENTON BENİ FIRLATTI LAURA KENTON UN KUCAĞINA DÜŞTÜ BENDE TAM YERE DÜŞECEKKEN ROSS TUTTU GÖZLERİ İLK DEFA BU KADAR KORKMUŞ GİBİ DURUYORU ACABA NEDEN KORKUYORDU ...

ROSS ANLATIYOR: BELLA YERE DÜŞECEK GİYE ÇOK KORKMUŞTUM . ARABADA GİDEERKEN BU GECENİN BİTTİĞİNE VE EN ÇOKTA VANESSA NIN ÖLMESİNE SEVİNDİM LAURAD AÖYLE HİÇ ÜZÜLMÜŞ GİBİ DURMUYORDU. RYDEL İLE GÜLÜYORLARDI . RYDEL , LAURA,KENTON ,ZENDEYA,OLİVİA ARKADA OTURUYORDU RİKER ARABAYI SÜRÜYORDU.KATE GENİŞ BİR ŞEKİLDE BAĞAJIN GENİŞ BÖLÜMÜNE YATMIŞ ARABADAN YÜKSEK SESLE ÇIKAN ŞARKIYA EŞLİK EDİYORDU KISA SÜRREDE HERKES EŞLİK ETMEYE BAŞLADI. SONRA BELLA DA KEYFİNİ GERİ KAZANDI VE ODA ŞARKIYI SÖYLEMEYE BAŞLADI SÖYLEDİKLERİ ŞARKI MİLEY CYRUS WE CAN'T STOP TI ERKEKLER OLARAK KİMSE SÖYLEMİYORDU . MİLEY KADIN OLDUĞU İÇİN . :D BEN DE BİR ARA KENDİMİ ŞARKIYA KAPTIRIP.

ROSS:SO LA DA Dİ DA Dİ WE LİKE TO PARTY DANCİNG WHİT MİLEY. DOİNG WHATEVER WE WANT. THİS OUR HOUSE , THİS OUR RULES AND WE CAN'T STOP AND WE WON'T STOP CAN'T YOU SEE İTS WE WHO OWN THE NİGHT, CAN'T YOU SEE İT WE WHO BOUT THAT LİFE ,AND WE CAN'T STOP AND WE WON'T STOP , WE RUS THİNGS THİNGS DON' T RUN WE , WE DON'T TAKE NOTHİNG FROM NOBODY YEAH YEAH...

KENDİMİ ŞARKIYA KAPTIRDIM ARABANIN ÜST CAMINI AÇTIM ŞARKININ SESİNİ AÇTIM VE BELİMDEN YUKARISINI ÜST CAMDAN DIŞARIYA ÇIKARTTIM BELLA DA AYNISINI YAPTI ÇILGINCA EYLENİYORDUK TA Kİ BELLA İLE BİR BİRİMİZE ÇOK YAKLAŞANA KADAR ŞUAN SADECE ONU ÖPEBİLİRDİM VE BUNU ARABADAKİLER DE GÖREBİLİRDİ ÖPEYİM GİTSİN ZATEN YARIN BELLA VE ZENDEYA HAYDİ ÇALKALAYA GİDECEKLER .

BELLA ANLATIYOR: ROSS İLE O KADAR YAKINDIKKİ ONA OLAN SİNİRİMİ BİLE UNUTMUŞTUM BİR ANDA BENİ ÖPMEYE BAŞLADI BENDE KARŞILIK VERDİM . SONRA BİZ AYRILINCA ARKADAN YİNE MİLEY CYRUS UN STAY ŞARKISI ÇALDI RİKER VE KATE DELİ GİBİ İÇERDE ONU SÖYLÜYORLARDI. AKŞAM EVE GELDİLK HEPİMİZ YORGUNDUK . HEPİMİZ KENDİ EVLERİMİZE GİTMEYE ÜŞENDİĞİMİZ İÇİN ORTAK OLAN EVİMİZDE YATMAYA KARAR VERDİK NE DE OLSA YARIN HAYDİ ÇALKALA İÇİN CHİGAGO YA GİDECEĞİZ . AA BEN ROSS LA KÜS OLARAK GİDEMEM Kİ YANİ OLMAZ AYIP OLUR BARIŞAYIM BARİ .ROSS UN YANINA GİTTİM ROSS FİLİM İZLİYORDU DİYERLERİ ÇOKTAN UYUMUŞTU ZENDEYA BEN VE ROSS HARİÇ ROSS FİLİM İZLİYORDU ZENDEYA ORTALIĞI TOPLUYORDU. ZENDEYA DAYANAMADI ROSS UN YANINA OTURDU VE KONUŞMAYA BAŞLADILAR BEN İSE ONLARI GİZLİCE KAPIDAN DİNLİYORDUM BEN DİNLERKEN OLİVİA GELDİ VE .

OLİVİA : NELER OLUYOR KNK.?

 DEDİ TELEFONUYLA OYNAYARAK.

BELLA: ŞŞTT SESSİZ OL ROSS VE ZENDİ Yİ DİNLİYORUM .

OLİVİA : İYİ BENDE DİNLEYEBİLİRMİYİM?

BELLA: TABİ AMA TELEFONU KAPAT.

OLİVİA : TAMAM TAMAM.

DEDİ VE TELEFONU KAPATIP ROSS VE ZENDEYA YI DİNLEMEYE BAŞLADIK;

ROSS: ZENDEYA BEN BELLA YA KÜS KALAMIYORUM ZATEN YARIN GİDECEKSİNİZ VE ONU GÖREMİCEM ÖZÜR DLERSEM DE KABUL ETMEZ BEN NE YAPACAM

ZENDEYA : ROSS SENİN YERİNDE OLSAM BELLA NIN YANAINA GİDER ONDAN ÖZÜR DİLER VE YANINA YATIP UYURDUM ŞİMDİ İYİ GECELER .

ROSS: İYİ GECELER.

ZENDEYA ODASINA GİTTİ ROSS İSE SANIRIM ZENDEYA NIN DEDİĞİNİ YAPIP BENİM ODAMA GELECEKTİ. OLİVİA YA DÖNÜP.

BELLA: OLİVİA DURUMU BİLİYORSUN SABAH VEDALAŞIRIZ VE SEN KAHVALTIDA BANA JACK İ ANLATIRSIN İYİ GECELER .

DEDİM VE ODAMA DOĞRU KOŞTUM ROSS ODAMA GİTMEDEN YETİŞTİM VE HEMEN YATAĞA YATIP UYUYOR NUMARASI YAPTIM AMA İŞE YARAMADI ROSS GELİP KAPIYI KAPATTI VE YORGANIMI AÇTI VE:

ROSS: BENİ BU NUMARA İLE KANDIRAMASSIN BELLS .

BELLA: İYİ PEKİ.

CİDDİYETE BAK TAM KAFAMI YASTIĞA KOYARKEN ROSS TEK HAMLE İLE BENİ BELİMDEN TUTUP KENDİNE ÇEKTİ VE .

ROSS: BELLA SENİNLE BARIŞMAK İSTİYORUM.SENİ ÇOK SEVİYORUM.

BELLA: BENDE ROSS BENDE .

DEDİM VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK AYRILDIKTAN SONRA ZENDEYA VE OLİVİA EL ÇAKIŞARAK İÇERİ GİRDİLER .

ZENDEYA . HERŞEY TAMAMDIR . 

OLİVİA : EVET HERŞEY ÇOK SÜPERR. 

ZENDEYA : ROSS VE BELLA MERAK ETMEYİN BEN SİZİN İÇİN İZİN ALDIM .

BELLA: YANİ GİTMİYECEK MİYİZ?

ZENDEYA: HAYIR BELLA GİDECEZ AMA DİZİMİZİN YILBAŞI BÖLÜMÜNDE AUSTİN VE ALLY TAKIMI DA GELECEK.

ROSS İLE BEN EL ÇAKIŞTIK OLİVİA İLE DE ZENDEYA SONRA İYİ GECELER DİLEYİP GİTTİLER VE BİZDE ROSS İLE SARILIP UYUDUK...

                                                

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin