KULÜP NASIL GEÇTİ ????

11 0 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: BUGÜN BİZİ SANIRIM EĞLENCE BEKLİYORDU . SABAH İLK DEFA ERKEN KALKIP HİÇ ÜŞENMEDEN KAHVALTI HAZIRLADIM .KAHVALTIMIZI YAPTIK ŞİMDİ BENİM ODAMDAYIZ TÜM KIZLAR AKŞAM Kİ KULÜP EĞLENCESİ İÇİN HAZIRLANIYORUZ.KIZLAR İLE BİR KARAR ALDIK.5 KİŞİ KULÜPE GİDİCEK GERİSİ EVDE BEKLEYECEK . KULÜPE GİDENLERİ BİR LİSTEYE YAZDIK .


!LİSTE!

BELLA

ZENDAYA

KATE

SELLY

CAROLİNE

BU KİŞİLER KULÜBE GİDECEK . MAİA , LAURA, VE OLİVİA EVDE KALACAK . LAURA VE MAİA NIN İÇKİDEN MİDESİ BULANIYORMUŞ . OLİVİA İSE İSTEMEDİ. KATE ARABAYI SÜRDÜ .BEN YANINDA OTURDUM . ZENDAYA , KATE VE SELENA YANİ SELLY . ARKADA OTURDULAR . BİR ARA CAMI SONUNA KADAR AÇIP CAMIN OLDUĞU YERE OTURDUM VE VÜCUDUMU ÇIKARTTIM . SONRA İÇERİ GERİ GİRDİM . KULÜBE VARDIĞIMIZDA KENDİMİZE BİR MASA BULDUK VE KONUŞMAYA BAŞLADIK .

BELLA: E ŞİMDİ NE YAPICAZ ?

KATE: BENİMLE PİSTE GELEN VAR MI ?

ZENDAYA : BEN . GELİYORUM .

KATE VE ZENDAYA DANS PİSTİNE GİTTİLER . CAROLİNE ;

CAROLİNE: BELLA .

BELLA: HE .

CAROLİNE : BENİMLE YARIŞA VARMISIN ?

BELLA: NE YARIŞI ?

CAROLİNE ELİNDEKİ İÇKİ DOLU BARDAĞI DOLDURUP .

CAROLİNE : DRİNK

BELLA: ZOR OYNAMAK İSTİYORSUN . PEKİ BANA UYAR . SELLY BİZE BİRŞEY OLURSA SAKIN ERKEKLERİ ARAMA .

SELLY . TAMAM BELLA BAŞLAYIN ARTIK .

..............................

SELLY ANLATIYOR:

SELLY : BELLA 124 . CARO 113 BARDAK İÇTİ VE BELLA KAZANDIIII.

NASIL İÇTİLER BİR GÖRSENİZ . SANIRIM SÖZÜMÜ TUTAMAYACAĞIM . ERKEKLERİ ARAMAM LAZIM .

SELLY''JUSTİN NERDESİNİZ ?''

JUSTİN '' KULÜPTE . NE OLDU Kİ ? ''

SELLY '' ACİLEN ERKEKLERİ TOPLA VE **** KULÜBE GEL .''

JUSTİN '' BİZ ORDAYIZ ZATEN . AMA SİZİ GÖREMİYORUM . BAR MASASINA GEL .''

SELLY '' TAMAM''

BAR MASASINA GİTTİM JUSTİN ORADAYDI .

JUSTİN : SELLY SİZİN NE İŞİNİZ VAR BU KADAR KÖTÜ BİR YERDE ?

SELLY: SONRA ANLATIRIM AMA ÖNCE YARDIMINIZ GEREKİYOR .KOŞUN .

ERKEKLER VE BEN MASAMIZA GEÇTİK . BELLA,CAROLİNE,ZENDAYA VE KATE YAN YANA YAYILMIŞ OTURUYORLARDI .NE ZENDAYA VE KATE Mİ ? ONLAR DAMI İÇTİLER . KAHRETSİN !!!

ROSS: NE OLDU BUNLARA ?

SELLY : GÖTÜRELİM ONLARI BİZİM EVE . EVDE ANLATIRIM .


.....................................EVDE..................................

EVE GELDİK . BİZİM ERKEKLER HALA BİR AÇIKLAMA BEKLİYORLARDI .

SELENA : BAKIN BENİM BİR SUÇUM YOK . İNANIN BANA. OLAY AYNEN ŞÖYLE OLDU . PİJAMA PARTİSİ YAPARKEN BELLA KATE İ ARADI . KATE GELİNCE BİZİ BU GÜN KULÜBE GÖTÜDÜ. ZENDAYA VE KATE PİSTTE NELER YAPTI KİM BİLİR ? AMA BELLA VE CAROLİNE DRİNK YAPTILAR.

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin