YİNE OKULL

66 2 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIMDA ROSS YANIMDA YOKTU. ALT KATA İNDİM ROSS KOLTUĞA YAYILMIŞ UYUYORDU.BENDE.GİDİP.ONU .UYANDIRDIM.

BELLA: SO WAİT UP WAİT UP GİVE ME ONE MORE CHANCE,TO MAKE UP MAKE UP I JUST NEED ONE LAST DANCE.

ROSS: BELLA FİVE MORE MİNUTES PLEASE.

BELLA: ROSS BEŞ DAKİKA DAHA VEREMEM .UYAN BU GÜN OKUL VAR. 

ROSS: İYİ TAMAM UYANDIM MUTLUMUSUN .

BELLA: HEMDE ÇOK BEN DİYERLERİNİ UYANDIRAYIM SENDE KAHVALTIYI HAZIRLA .

ROSS: OLDU CANIM BAŞKA .

BELLA: ROSSİE 

ROSS : TAMAM TAMAM AMA SEN DİYOSUN DİYE YAPMIYORUM ACIKTIĞIM İÇİN YAPIYORUM.

KATE VE RİKER IN ODASINA SESSİZCE GİRDİM VE ONLARA KOMİK BİR ŞAKA YAPAYIM DEDİM .VE HER ODAYA 10 SANİYE SONRA ÇALACAK OLAN SAATLERİ YERLEŞTİRDİM VE ROSS A

BELLA: ROSS KULAKLARINI KAPAT 

ROSS: TAMAM

BELLA :5.4.3.2.1.0. 

zıııııııırrr rrııııııııırzzzzııırrr

SONRA ÜST KATTAN BİR SES GELDİ . 

KATE VE RİKER AYNI ANDA : ÇOK KÖTÜSÜN BELLS

BELLA: İŞTE BUNA GÜLERİM 

HERKES SOFRAYA OTURDU. YEMEĞİMİZİ YİEDİK ÜSTÜMÜZÜ DEĞİŞTİRDİK VE OKULA GELDİK. OKULDA OLİVİA ,BEN,RYDEL VE KATE İN DERSİ AYNIYDI.BUGÜN BİR DERS İŞLEYEKTİK.DERSİMİZ FİZİKTİ YİNEE.

KATE: KIZLAR BEN Bİ LAVOBOYA GİRİCEM BELLS BENİMLE GELİRMİSİN?

BELLA: TABİ Kİ .

KATE İLE LAVABOYA GİDERKEN BİRİSİ BENİ KOLUMDAN ÇEKİP KENDİNE DÖNDÜRDÜ OLAMAZ JUSTİN.

JUSTİN : SELAM KATE VE SANADA SELAM BELLS BENİMLE GEL.

KATE: ROSS RİKER YETİŞİN.

RİKER VE ROSS GELDİLER ONLAR JUSTİNİ DÖVERKEN OLİVİA DA YANLARINA GEÇMİŞ BAĞIRIYORDU.YANİ EN SON HATIRLADIĞIM BUYDU.

KATE : BELLA BELLA İYİMİSİN.

BELLA: KATE TAMAM İYİYİM.

KATE : EMİNMİSİN BELLS.

BELLA: EVET EMİNİM BURSI NERESİ?ROSS NERDE ?

KATE:BURASI BİR HASTANE ODASI VE ROSS DIŞARDA.

BELLA: ÇAĞIRABİLİRMİSİN?

KATE: TAMAM ROSS BURAYA GELİRMİSİN?

ROSS GELİNCE ELİMLE YÜZÜNÜ OKŞAYARAK.

BELLA: ROSS SENİN DUDAĞIN PATLAMIŞ VE BEN NİE DURUP DURURKEN BAYILDIM ROSS?

ROSS: BEN VE RİKER JUSTİNİ DÖVERKEN JUSTİNİN ŞİMDİKİ KIZ ARKADAŞI GELİP ARKADAN ENSENE VURMUŞ DOKTORLAR YAŞADIĞIMIZ SON BİR SAATİN BEYNİNDEN SİLİNDİĞİ SÖYLEDİLER .

KATE: EE DEVAM ET ROSS.

ROSS: BENİM İÇİN DİRENDİĞİNİ SÖYLEDİLER. EYER DİRENMESEYMİŞSİN BENİ VE ARKADŞLARINI HATIRLAMAYACAKMIŞSIN.TEŞEKKÜR EDERİM BELLS BENİ YANLIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN.

BELLA: ROSS BEN SENİ SEVİYORUM ROSS.

ROSS: BENDE SENİ SEVİYORUM BELLS .KENDİNİ İYİ HİSSEDİYORMUSUN EVE GİDELİMMİ.

BELLA: TAMAM GİDELİM .

EVE GELDİK ROSS BENİ KUCAĞINDA ODAMA TAŞIDI VE GİYMEMİ İSTEDİĞİM KIYAFETLERİMİ VERDİ .( kıyafetler multi mediyada var).KIYAFETLERİMİ DEĞİŞTİRİP ZENDEYA VE ROSS UN YANLARINA GİTTİM VE BİLİYORUM YAPTIĞIM YANLIŞ AMA ONLARI DİNLEDİM.BİRİSİ HAKKIRLNDA KONUŞUYORLARDI BİRİ KIZ BİRİ ERKEK 2 KİŞİDEN AMAN TANRIM MAX.KONUŞMALARI ŞÖYLEYDİ;

ROSS: BELLA YI ÇOK SEVİYORUM EĞER BUNU DUYACAK OLURSA BENDEN NEFRET EDER.ABİSİNİ BENİM YÜZÜMDEN KAYBETTİ NEDE OLSA.

ZENDEYA: ROSS BELLS SENİ AFFEDER BUNU ONDAN SAKLIYACAĞINA ABİSİNİN NASIL ÖLDÜĞÜNÜ ONA ANLAT.

O ANDA İÇERİ DALIVERDİM .

BELLA: EVET BEKLİYORUM ROSS ANLATMANI BEKLİYORUM.

ROSS: BELLS GEL İÇERDE KOLTUKTA KONUŞALIM.

BELLA: TAMAM .

ZENDEYA: BEN YİNEDE BELLA NIN SAKİNLEŞTİRİCİ İĞNESİNİ ALIP GELİYORUM.

BEN , ROSS VE ZENDEYA KOLTUĞA OTURDUK VE ROSS OLANLARI ANLATTI.

ROSS : .........YIL 2001.....

MAX: HADİ ROSS GİDELİM.

ROSS: GELİYORUM MAX.HEH GELDİM HADİ İŞİNİ BİTİRELİM.

MAX : ROSS EYER Bİ TERSLİR ÇIKARSA KARDEŞİM SANA EMANET.

ROSS: SEN MERAK ETME MAX Bİ ŞEY OLMAYACAK.

...........ŞİMDİKİ ZAMAN........

ROSS: AMA ABİNİN BİRİNCİ DEDİĞİ TUTTU. ABİNLE DAĞDAN AŞAĞI YUVARLANDIK. BEN HAYATTA KALDIM AMA ABİN KURTULAMADI.

BELLA: ROSS BU SENİN YÜZÜNDEN DEYİL Kİ.NEYSE.ROSS SEN ABİMİ UNUT OLMUŞ Bİ KAZA BEN APTAL BİR KAZA YÜZÜNDEN SENİ SUÇLAYAMAM Kİ.AŞKIM BENİM.

DİYİP DUDAKLARINA YAPIŞTIM. ZENDEYA ÖKSÜRÜNCE HEMEN AYRILDIM VE .

BELLA : YARIN YEPYENİ BİR GÜN OLUCAK O JUSTİN İ YİNE VE YENİDEN ÖLDÜRECEĞİM.AMA ŞİMDİ YATALIM .

ROSS VE ZENDEYA : TAMAM.

ROSS İLE YATAĞA HET GİRDİĞİMDE BİRŞEY DİKKATİMİ ÇEKİYORDU.

BELLA: ROSS O ARAMIZDAKİ DE NEY .

ROSS: YASTIK.

BELLA: ÇIKART ŞUNU ROSS.

DEDİM YASTIĞI ARAMIZDAN ÇEKİNCE ONA DAHA ÇOK YAKLAŞTIM VE DAHA ÇOK SARILDIM...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin