BELLA ANLATIYOR: BEN KISA BİR ŞOKA GİRMİŞTİM.
ROSS ANLATIYOR: BELLAYA ÇIKMA TEKLİFİ ETTİM AMA YA REDDEDERSE .
ROSS: BELLS ŞEY HAYIR DERSEN ANLAR-
BELLA: EVET ROSS SENİNLE ÇIKARIM.
ROSS: SAHİMİ YANİ RÜYA DEYİL DİMİ.
BELLA: .HAYIR ROSS RÜYA DEYİL. SENİNLE GERÇEKTEN ÇIKARIM.
ROSS: ÇOK TEŞEKKÜRLER BELLS AMA ÇIKTIĞIMIZI ŞİMDİLİK KİMSEYE SÖYLEMEYELİM.
BELLA: TAMAM ÇÜNKÜ BENİ BAD GİRL SENİDE BAD BOY OLARAK BİLDİKLERİ İÇİN .
ROSS: TABİ DALGA GEÇMELERİNİ İSTEMEYİZ DEYİLMİ AŞKIM.
BELLA: EVET AŞKIM.
ROSS BANA YAKLAŞTIKÇA BENDE ONA YAKLAŞIYORDUM. BİRDEN BENİ AYAĞI KALDIRIP BELİMDEN KUCAKLAYARAK KENDİSİNE YAPIŞTIRDI . ELLERİMİ BOYNUNA DOLAYIP KENDİME ÇEKTİM.SONRA ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK. AYRILDIĞIMIZDA NEFES NEFESEYDİK.
ROSS: BU YAPTIĞIMIZ ŞEY ÇOK GÜZELDİ BELLS.
BELLA: EVET ROSS BU GECEDE İKİMİZ YATALIMMI HEM YARIN OKUL YOK.
ROSS: TAMAM SAAT KAÇ PRENSES.
BELLA : SAAT 23:57
ROSS : BU GECE ERKEN YATALIMMI .
BELLA : TAMAM AŞKIM.
TAM ODAMA ÇIKIYORDUK Kİ KAPI ÇALDI . KAPIYI AÇMAMLA ŞOKA GİRMEM BİR OLDU. ....
KATE İ KOLTUĞA OTUTTURUP BUZ VE İLK YARDIM ÇANTAMI GETİRMİŞTİM.KATE İ FENA DÖVMÜŞLERDİ.
KATE : AU AU ACIYO BELLS.
BELLA : BUNU SANA KİM YAPTI KATE.
KATE : SÖYLEYEMEM 2 MİZİDE GEBERTİR .
BELLA: KATE SÖYLE DEDİM.
KATE E İLK DEFA BAĞIRMIŞTIM.
KATE: TAMAM TAMAM SÖYLÜYORUM JUSTİN.
BELLA: BİLİYORDUM GEÇEN GECE EVİME GİRENİNDE O OLDUĞUNU BİLİYORDUM ÇÜNKİ EVİN ANAHTARI Bİ BENDE BİRDE JUSTİN DE VARDI. BENİ GEÇEN GECE ROSS İLE YATTIĞIMI GÖRÜNCE DELİRMİŞ OLMALI VE BENİ TEHTİT ETMEK İÇİNSE KATE İ KULLANMIŞ.
ROSS: ŞİMDİ NE YAPICAZ AŞKIM.
KATE: AŞKIMMI OOO BELLA NELER OLMUŞ NELER .
BELLA: SUS Bİ KATE YA KONUMUZ O DEYİL. HEMEN JUSTİNİ BULMAMIZ LAZIM ROSS ARABAYI ÇALIŞTIR KATE SENDE OLİVİA YI ARA GEÇERKEN ONUDA ALICAZ . BENDE HAZIRLANAYIMNGELİYORUM KATE ARABAYA BİN.
ROSS: TAMAM KOMUTANIM.
BELLA: ABARTMA ROSS HADİ HADİ.
KATE : TAMAM BELLS.
KIYAFETLERİMİ ( multimedia da var) GİYDİKTEN SONRA ARABAYA BİNDİM VE OLİVİALARIN KAPISININ ÖNÜNDE DURUP OLİVİA YI ALDIK.
BELLA: OLİVİA HERŞEY HAZIRMI.
OLİVİA : EVET BELL HERŞEY HAZIR JUSTİM SENİN TEK GELECEĞİNİ SANIP ESKİ YIKIK KİLİSENİN ORDA SENİ BEKLİYOR UNUTMA BELL SENİNTEK SANIYO BİZ ARKADANNDOLAŞIP ONU TUTUCAZ SENDE GEREKENİ YAPICAKSIN.
KATE : NE GEREKENİ YAPMAK DERKEN ÖLDÜRMEYİN BEN KORKARIM BELLS.
BELLA : OFF KATE NE ÖLDÜRMESİ HAPİS HAYATI İÇİN DAHA ÇOK GENCİM.
ROSS: GELDİK.HANIMLAR .OLİVİA BENİMLE GEL KATE ARABAYI ARKA TARAFA GETİR .BELLS SEN NE YAPACAĞINI BİLİYORSUN HADİ.
ARABADAN İNİP JUSTİNE YAKLAŞTIM . SONRA
JUSTİN: DEMEK GELDİN BELLS .
BELLA: BANA BELLS DEME JUS.
JUSTİN : NEDEN SANA SADECE ROSS MU BELLS DİYEBİLİYOR.EYER ÖYLEYSE ÇAĞIR ROSS U GELSİN .....ÇAĞIRAMASSIN...
DEDİ VE 4 ADAM BİZİMKİLERİ YAKALAMIŞ BİRDE YETMEMİŞ DİREĞE BAĞLAMIŞ. HANGİ DEVİRDEYİZ ANLAMADIM Kİ ADAM DÖVMELER KAÇIRMALAR.
BELLA: JUS ONLARI BIRAK BANA NE YAPARSAN YAP.
JUSTİN: BENİM OLMANI İSTİYORUM BELL ÇOKMU İSTİYORUM Bİ KERESİNDE BE-
DAHA SÖZÜNÜ BİTİRMEDEN ONU BIÇAKLADIM ARKAMI DÖNDÜM JUSTİNİN ADAMLARI BİZİMKİLERİ BIRAKIP KAÇTILAR. BENSE KOŞARAK ROSS A SARILIP .
BELLA: ROSS SENİ ÇOK SEVİYORUM VE KIZLAR ADAM ÖLDÜRDÜĞÜMÜ VE ROSS İLE ÇIKTIĞIMIZI ŞİMDİLİK KİMSEYE SÖYLEMEYİN BİZ HAZIR OLUNCA OKULUN VE R5 GRUBUNUN YENİ HABERCİSİ OLAN KATE TODD UN BU GÜZEL HABERİ OKULDA YAYINLAMASINA İZİN VERİLMİŞTİR..
HEPİMİZ BİRBİRİMİZE SARILARAK GİDİP ARABAYA BİNDİK. YARIN TATİL OLDUĞU İÇİN KIZLARDA BİZDE KALICAK.EVE VARDIĞIMIZDA KATE VE OLİVİA MİSAFİR ODAMDA KALACAKLAR . BEN VE ROSS İSE BENİM ODAMDA .HERKES ODASINA GİDİNCE .
ROSS: AŞKIM GEL ARTIK NE YAPIYOSUN.
BELLA : BANYODA ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRİYORUM İSTERSEN GELEBİLİRSİN.
ROSS : TAMAM .
BELLA : NE OLDU ROSS AZIN AÇIK KALDI .
ROSS: BELLA KIYAFETİNİ DEĞİŞTİRMİŞSİN BİLE .
BELLA:; KAÇIRDIN ÜZGÜNÜM .
ROSS: NEYSE HADİ YATALIM .
BELLA: TAMAM AŞKIM .
DEDİM VE YATAĞA YATTIK TAMBUYUYACAKTIM Kİ AŞAĞIDAN TIKIRTILAR GELDİ ROSS DUYMAMIŞTI BENDE RAHATSIZ OLMASIN DİYE TEK BAŞIMA İNDİM .ALT KATA İNDİĞİMDE KATE MUTFAKTA İÇKİ İÇİYORDU.HEMEN GİDİP ONU DURDURDUM .
BELLA: ROSS OLİVİA KOŞUN KATE BIRAK ŞUNU.
BEN KATE İN ELİNDEN ŞİŞEYİ ALMAYA ÇALIŞIRKEN ROSS VE OLİVİA GELDİ.ROSS KATE İ ALIP BENİMLE KENDİ ARASINDA KOLTUĞA OTUTTURDU. OLİVİA DA YERDEKİ KIRIKLARI TEMİZLİYORDU.
BELLA: KATE BUNU NİYE YAPTIN.
KATE: RİKER İÇİN.
ROSS: AO ANLAŞILAN BİRİLERİ ABİMLE ABAYI YAKMIŞ
BELLA: TAMAMDA KATE BUNU BİZE NİYE SÖYLENEDİN Kİ.
KATE : SÖYLESEYDİM BENİ ONUNLA SEVGİLİ YAPICAKMIYDINIZKİ.
ROSS VE BEN AYNI ANDA: DENERDİK KATE.
KATE İ ALIP ODASINA GÖTÜRDÜM OLİVİA DA KATE İN YANINDA YATTI KATE BİR DAHA KALKMADIN DİYE.BENDE ROSS İLE ODAMA ÇIKTIM YATAĞA YATTIK. SABAH OLMASINA DÖRT SAAT VARDI.
BELLA: İYİ GECELER ROSSİE.
ROSS: İYİ GEÇELER BELLA YARIN ABİM İLE KATE İ TANIŞTIRSAK İYİ OLUR TOKSA KATE Bİ DAHA KAFAYI YİYEBİLİR.
BELLA: EVET ROSSİE İYİ GECELER.