Adsız Bölüm 17

30 0 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIMDA SAAT TAM OLARAK 10:00 DU.YANIMDA ROSS YATIYORDU.AYAKLARIMI YATAKTAN YERE SARKITIP ETRAFA BAKINDIM SANIRIM HALA TÜRKİYE DE Kİ HASTANE ODALARINDAN BİRİNDEYDİK . ROSS U UYANDIRMADAN LAVABOYA GİRİP ÇIKTIM.HASTA DOLABINDAN KENDİ KIYAFETLERİMİ ALIP BANYOYA GİRDİM .VE EVET BU ÜSTÜMDEKİ HASTANE KOKULU KIYAFETLERDEN KURTULMALIYDIM.KENDİ KIYAFETLERİMİ GİYİP ROSS U UYANDIRMAK İÇİN SEXY BİR ŞEKİLDE YANINA UZANDIM .

BELLA:ROSSY AŞKIM UYAN ÇOK TATLI BİR KIZ VAR KARŞINDA.

ROSS UYURKEN KONUŞAN BİR İNSAN DEYİLDİR NORMALDE BU YÜZDEN BANA BAKARAK.

ROSS:NERDE O TATLI KIZ BELLS BENİ KANDIRMAYI KES.

DEDİ YARIM BİR ŞEKİLDE SIRITARAK.BENDE SİNİRLE YATAKTAN HIZLICA KALKIP ODADAN ÇIKTIM.ASANSÖRÜN YANINA GELDİĞİMDE 1 . KATA BASIP BEKLEMEYE BAŞLADIM . BİR ANDA BİRİNİN BENİ KENDİSİNE ÇEVİRMESİ İLE ONA BÜTÜN BENDENİM İLE YAPIŞTIM.AH OLAMAZ BU ROSS TU.

ROSS:HEY KÜÇÜK HANIM NEREYE GİDİYORSUNUZ .?

ROSS BU CÜMLESİNİ SÖYLEDİĞİNDE KAPI AÇILMIŞDI .ASANSÖRDE KATE VE RİKER VARDI.BENDE ASANSÖRDEN VAZGEÇİP MERDİVENLERDEN KOŞMAYA BAŞLADIM .KOŞARKEN AYAĞIMI BURKTUĞUM İÇİN  BAYAN HEMŞİRELERDEN BİRİ GELİP BENİ ALDI VE DEMİNKİ UYANDIĞIM ODAYA BIRKTILAR GEREKLİ TEDAVİYİ YAPTIKTAN SONRA ÇIKTILAR VE İÇERİ ROSS GİRDİ.

ROSS:AL İŞTE BENDEN KAÇMAYA ÇALIŞIRSAN BU OLUR .BENDEN NEDEN KAÇIYORSUN Kİ SEN ?

BELLA:SABAH SANA KARŞINDA TATLI BİR KIZ VAR DEDİM VE SEN BENİ FARK ETMEDİN .

DEDİM VE KOLUKTA OTURAN ROSS A ARKAMI DÖNDÜM .

ROSS:BEN SADECE SANA ŞAKA YAPMAK İSTEMİŞTİM.HATA YAPTIYSM ÖZÜR DİLERİM BELLA .

DEDİ VE YATAĞIN DİYER TARAFINDA AĞIRLIK OLUNCA VE ROSS UN BANA SARILMASIYLA YANIMA YATTIĞINI ANLAYIP TÜM VÜCUDUMU ONA DÖNDÜM DUDAKLARIMIZ ARASINDA 1 CM FARK VARDI.GİT GİDE BİRBİRİMİZE YAKINLAŞIYORDUK . GÖZLERİMİ KAPATTIĞIMDA DUDAKLARIMDA BİR BASKI HİSSEDİNCE ROSS A DAHA ÇOK SIKI SARILDIM ROSS İSE BENİ DAHADA KENDİNE ÇEKİYORDU.AYRILDIĞIMIZDA BİZİ İZLEYEN RİKER VE KATE İ SIRITIRKEN GÖRDÜK VE;

BELLA VE ROSS :NE VAR HİÇMİİ GÖRMEDİNİZ.

RİKER :BELLS BAK SİZLER İYİ OLSAYDINIZ GÜLMEZDİK .AMA SİZ BAD BOY VE BAD GİRL SÜNÜZ BİRAZ GARİP DEYİLMİ?

KATE:AYNEN ÖYLE.

ROSS:HAYIR GARP DEYİL BİR ETKİNLİK YAPALIM BU GÜN YARIN DÖNERİZ BURADA BİR ARKADAŞIM VAR ONDA KALIRIZ BU GECE NASIL FİKİR ?

HEPİMİZ ONAYLAYINCA HASTANEDEN ÇIKTIK .İLK OLARAK İSTANBULDA OLDUĞUMUZ İÇİN KIZ KALESİNE GİDECEKTİK.SONRA GALATA KULESİ VE SON OLARAK KAPALI ÇARŞIYI GEZECEKTİK.KIZ KALESİNE GELDİĞİMİZDE BİRAZ İÇERİYİ GEZDİK .KIZ KALESİ GEZİMİZ KISA SÜRDÜ NEDENİ AÇ OLMAMIZDI .SİMİT SARAYI DENEN YER GİRİP KAHVALTIMIZI YAPTIKTAN SONRA GALATA KULESİNE GİTTİK .ROSS VE RİKER ÖNDEN BEN VE KATE ARKADAN ÖRDEK AİLESİ GİBİ KULENİN TEPESİNE ÇIKTIK.DÖRDÜMÜZ DE KOLLARIMIZI AÇIP .

''NABER TÜRKİYE EEEE ''

DİYE BAĞIRDIKTAN SONRA KAPALI ÇARŞIYA GİTMEK ÜZERE YOLA KOYULDUK .KISA SÜREDE KAPALI ÇARŞIYA VARMIŞTIK.İÇİNİ YORULANA KADAR GEZDİKTEN SONRA ROSS UN ARKADŞININ EVİNE GİTTİK İÇERİ GİRİP KOLTUĞA OTURDUKTAN SONRA KONUŞMA BAŞLAMIŞTI.

ŞEVVAL:NABER ROSS BURAYA GELMEZDİNİZ NE OLDUDA GELDİNİZ .

TANRIM KANKASI BİR KIZMIYDI.OLAMAZ.

ŞEVVAL''''''HEY NE DEDİĞİNİ DUYDUM HAVUÇ KAFA İNAN BANA .BANA BULAŞMAK İSTEMESSİN''''''''

BELLA'''''''HEY SEN BENİ NERDEN DUYUYORSUN''''''''

ŞEVVAL'''''''SANADA BU YÜZDEN BANA BULAŞMA DİYORUM YA BEN BİR VAMPİRİM TATLI KIZ ''''''''

NOT:1.Sİ KISA YAZDIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM BU ARALAR ÇOK YOĞUNUM VE BÖLÜMDE ZENDEYA VE OLİVİA YI GÖREMEDİĞİNİZ İÇİN DE AYRIYETTEN ÜZGÜNÜM ONLAR DİYER BÖLÜMDE GELECEKLER BB. :D :D :D

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin